![]() |
Muse
Wat is jullie mening over deze band?
Ikzelf ben best wel een beetje fan van Muse. Ik vind dat ze erg aparte muziek maken die ik nog niet heb kunnen vergelijken met andere bands. Ik waardeer het ook dat ze niet constant staan "stoer te doen" bij live optredens en dat ze soms zelfs met een brede glimlach hun muziek staan te maken, waaruit ik kan afleiden dat ze ook echt plezier hebben in hun eigen muziek. Muse is geen harde muziek ofzo, maar als je het volume wat omhoog doet kan je er best op flippen, daarentegen zet het wat zachter en je kan er zo zoetjes mee in slaap vallen. (Ik iig ;) ) |
Ik heb 1 album van ze, en vind bepaalde liedjes wel leuk om te spelen op de gitaar, en het is wel goede muziek jah..
|
Ja, leuke band.
Ik heb een cd van ze, ik ben de titel even kwijt... Is met New Born en Hyper Music. |
vroeger heb ik er wel veel naar geluisterd. new born denkik,is wel leuk cdtje,die gitarist/zanger is ook wel coel
|
Citaat:
Ik zou nu naar boven kunnen lopen om het op te zoeken maar ik ben te lui. |
gave muziek.... :o ...live erg goed
|
Origin Of Symmetry
|
Citaat:
|
Oja, dat was het. Dank je. Ik heb er zelfs een poster van, had ik moeten weten gewoon...
|
hmm ja,zou kunnen ;)
|
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
Ach zo, maar dat is alweer een poosje terug.... :(
|
Muse is wel ok. vooral Bliss vind ik een goed liedje. Jammer dat sommige mensen ze soms met Placebo vergelijken want ik vind dat dat niet klopt
|
zeker goede band, ze zijn gloof ik nu bezig met nieuwe cd, kben benieuwd
|
Citaat:
nee klopt muse is nog altijd beter dan placebo :P.. en de zanger is hetro ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
goede band. een vriend van me is er helemaal weg van. ik heb zelf ook origin of symmetry en die luister ik op zijn tijd eens. zou ze graag live eens willen bewonderen.
ik hoor trouwens wel overeenkomsten met placebo hoor. ze zijn geen aftreksel ofzo, maar volgens mij zijn ze toch duidelijk door placebo (en radiohead, dat hebben ze ook zelf toegegeven) beïnvloed. |
muse is leip :cool:
de muziek is origineel, en dat zegt iets tegenwoordig. live zijn ze errug goed, kijk de DVD maar eens. wat een show weten ze ervan te maken! en matt bellamy natuurlijk, wat een gek! :D |
Koele band... ze hebben lekkere spring-nummers (new born, plug in baby), en echt mooie nummers (teveel om op te noemen, o.a. unintended en citizen erased)...
Veel mensen vinden Matt's stem irritant, maar da's meer een kwestie van smaak denk ik, ik vind t wel mooi, en knap voor een mannelijk persoon om zo hoog te zingen :) Live waren ze erg vet (heb ze in de HMH gezien), toen gooiden ze bij Bliss allemaal ballonnen naar beneden... Ik stond daar echt: aaahhhh *sprakeloos* :p Was echt koel. Live zijn ze echt net zo goed als op cd :) |
Erg koele band. Ik heb Showbiz, Origin of Symmetry en Hullabaloo. Heb ze nog nooit live gezien helaas :(
|
Ja ik heb ook alledrie de cd's.. Ik heb ze live gezien op Pinkpop 2002, was ontzettend gaaf (y) ..ik hoop dat ze snel in NL gaan optreden, dan ga ik er zeker heen :)
|
Citaat:
|
1 van mijn favoriete bands, mijn zusje is er ook fan van. We hebben samen Showbiz, Origin of Symmetry, Hullabaloo en Random 1-8. Ik hebze ook nog nooit live gezien, ik heb gehoord dat ze in september naar NL komen, dan ga ik er zeker heen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuke muziek, maar je moet 't niet te lang horen eigenlijk. Wel wat invloeden van Pink Floyd, Radiohead, maar tis geen kopie.
Kheb ze vorig jaar op Pinkpop gezien en wat ik me er van kon herinneren vond ik ze niet erg geweldig. |
muse is puik! origin is mijn favo cd.... muziek is lekker apart.
poster van oos is btw te koop via de www.frs.nl dacht ik.,.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Muse is super, ja.
En rond november/december zullen ze touren in Europa en komen ze ook langs in NL. Het derde album wordt in september gereleased |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vind het wel aardig, maar vind de zang irritant
heb ze op pinkpop gezien en moet zeggen dat dat beetje tegenviel.. geluid stond vrij kut, maar dat komt ook door de lage bas en dat hoge gekrijs van de zanger door elkaar... nee vond het niet al te boeiend |
Citaat:
Muse heerscht wel; heb de eerste 2 cds. op PP 2002 waren ze gaaf, maar op LL 2001 waren ze nog beter. de vergelijking met Placebo snap ik wel, maar gaat niet helemaal op. ik zou de een ook niet beter dan de ander willen noemen |
Citaat:
|
Ik heb Origin of Symmetry en Showbiz, en ik vind ze echt goed! Ik heb ze ook vorig jaar op Pinkpop zien spelen en dat was echt hartstikke goed! (Nog meer jaloerse mensen? :P )
|
Citaat:
|
een stukje verloren geschiedenis van Nederland...
|
Citaat:
ik heb ze nog nooit live gezien :( en het klopt dat er invloeden van radiohead inzitten, maar dit was vooral op de eerste cd. op hun live cd Hullabaloo hoor je pas hoe goed ze zijn. Ik vind het goede muziek omdat het muziek is met emoties (god, wat klink ik soft :o). ze maken rockmuziek maar daarentegen ook hele mooie en langzame nummers. binnenkort komt hun tourschema uit en er zijn geruchten dat ze naar nederland komen, dan zul je me waarschijnlijk vooraan zien staan :) |
muse is erg goed. heb showbizz en origin nog wat. hullaballoo oid wil ik nog en ik wil ze ook graag live zienn...
|
Ik vind Muse samen met Silverchair één van de meest muzikale bands van dit moment. Goed gebruik van instrumenten en ook een apart notenladder gebruik dat gewoon vrijwel niet voor komt en toch klinkt het geweldig. Ook de zang van Matthew Bellamy *amen*.
|
ze gebruiken geen toonladder man, wwaar the fuck zijn de solows
|
Citaat:
|
Citaat:
en wat versta ja onder solows? Muse kent iig genoeg solo's |
yeah, die zang en dan die gitaren ! (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37. |