![]() |
Het Grote Steekwoorden Topic #6
*wijdt nieuwe in*
Citaat:
|
@ dreen:
WE GAAN NAAR DISNEYLAND MET SCHOOLREISJE!!!!!!!!!!! *Grijnst* |
:D
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis net open en nu al offtopic, schaam je. :p
Vandaag, vaag, lief, vrolijk, zielig, raar, vreemd, moeilijk, zweverig, zon. |
hmm
vaag okay whiej happy dipje bezorgt |
- lui
- zon - huiswerk :o - mooie dag - schaamte |
Mag ik ook mee naar disneyalnd? :o
|
zon
placebo leren muziek haat |
zon
volleybal verbrand AU gister vreselijk angst (slaan?) (weer)weglopen eenzaam kl*te k kutwijf haat :( kuzz |
moe
warm meer dan 70 km gefietst morgen laatste keer naar school dit jaar goed rapport verliefd bedrogen |
Citaat:
|
woei
Schwaap Koewj Cockstaartje :D :D :D :D ik vinnut niej erg grijnst breed zelfs vrolijk hyper goh, ik kan er mee leven denk ik hyper druk vrolijk 2 uur vannacht *grijnst* jemig übervrolijk I miss you!! eten-eten-eten-eten-eten-eten *mnee, ik ben niet verslaafd ;)* |
KOEWJ!!!
SCHWAAP! Hobbyridder Cockstaart! EURO DISNEY hier doet ik komen! heeft net ge-eet überblij whoei! pompidompidom ik ga lekker strax weg, nananana! heeft pop gekrijgt van dark tish ;) kannie meer stoppen met tyyyyypen! CHARLOTTE!!!!!!!!! |
vreemd.
verward. nutteloos. niet-nodig. lusteloos. nergens zin in. als vandaag nou maar zo snel mogelijk voorbij ging.. |
Citaat:
tissur? ;) bah dur komt zo iemand gedver nog steeds superhyper en frolijk ik benniej te stopppuuuuuhhhh whhhhhhhhaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh well it's grease lighnting!!! |
misselijk
teleurgesteld wil niet meer...... moet eten , eten , eten! en nu? |
bezorgd
moe lui achtergesteld |
*zucht* van tevredenheid
ben echt :D keileuk weekend gehad hij is echt zo'n schat liefste jongen van de wereld 't was wel echt te laat :o naja, moet er iets voor over hebben ;) ik ben wel gemeen... :o was echt niet mijn bedoeling... volgende keer meer durven, moet van mezelf gaat de goede kant op :D |
Loving life and life is living, it's very special.. (f)
:( |
Citaat:
|
@ mir
kom op meid!! je kan het wel... niet weglopen... :( ontopic: LEUK gezellig julianapop NEE ik was niet dronken gewoon vrolijk sjonge!! reuma gaat al weer over (niet van mij hoor!) morgen nog ff vrij dinsdag cijfers brr... |
Moet meer slapen
wil niet slapen te weinig tijd leuke dingen feest gister cool k was echt geschrokken surprise vriendje toch wel lief scheiden? boek... geen tijd voor boek meer feestjes komende tijd geslaagd=goed |
Godsamme, waarom is mijn moeder toch altijd zo wijs?
Ik houd van um! Wil um echt niet kwijt maar ze heeft gelijk Ik moet t tegen um zeggen, maar hoe in godsnaam? Lukt nooit! Shit man Ik raak um hierom kwijt, voel t! :mad: Waarom zo'n K*Tcultuur?? verdomme :( Kan ff aan niks anders denken :o |
voel me klote
verveel me ontzettend! kan maar geen vakantiewerk vinden maar gelukkig komt mn vriend vandaag thuis van vakantie.. |
Citaat:
|
buikpijn
misselijk leeg koud verdrietig bedrogen |
Voel me huppelend
Te huppelend Kan niet stilzitten Ben echt vrolijk Don't really know why Just happy *en nu stop ik met forum-men en ga ik weer druk verder met statistiek leren, anders kan ik dat tentamen woensdag wel vergeten :o* |
dood
haat nutteloos verkeerd |
Citaat:
kus zo beter? slaap er nog een nachtje of 20000 over... je weet me te vinden. |
leeg
koud verward verdwaald kwijt verloren triest nergens-zin-in alleen |
fucked up
kutleven godverdomme verneukt verpest geen oplossing dom wicht fuck fuck fuck fuck fuck fuck FUCK!!! ... :( |
Citaat:
|
K BEN KWAAD
stomme tentamen in totaal 5 uur geleerd en nog n onvoldoende!! begint de week al lkkr! vanochtend overgegeven van de zenuwen hele dag al misselijk kan wel janken... |
zon, park, lief, rustig, mooi, geen stress, twijfelachtig, moet geloven, honden, glimlachen, gelukkig.
|
twijfels
vaagheid zou hij echt? nee toch walging missen blegh lui moe haat |
- verdrietig
- "ik mis dr en verlang naar haar" :S - spijt - stomme sukkel *ik* - "altijd dat geblaat van mij" :mad: - ze is zo lief :( |
verliefd
eerste omhelzing (ja waar ik al niet blij mee ben :)) verliefd morgen stomme dag maar daarna weer met haar verliefd twijfels nog meer twijfels |
* geen zin in de vakantie
* rot weekend * vriendin weer terug uit Oostenrijk * vader in een slecht humeur * wat is er gebeurd wat ik niet weet? * depressief * barbecue * lieve collega van mn moeder * oppaskindjes * in spanning over mn cijfer * ruzie met de vriendin van mn vader |
Wie heeft er een arm over waar ik even bij mag uithuilen?
|
Citaat:
of we nou veel contact hebben of niet.. :) En dat weet je. (L) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou...zal het eens proberen
dood zelfmoord snijden krassen anita kansloos no life moet dood mag niet leven verminkt hoofd kutziekte geen toekomst overdosis flatgebouw verminking illusie dood = goed |
Citaat:
eten msn houden van sterk genoeg? lief zoenen armbandje lekker :) jee wat doen we weer lekker vaag muziek op hij heeft wel leuke humor altijd al gehad al anderhalf jaar! nu een weekje samen vet leuk!laat ik me niet afpikken door mn ma never! ik hou van um titanic-love dan maar dagboek bevalt echt goed! |
goeie cijfers terug!! 7 voor wa2 :D
k ga over(geloof k) :D morgen sportdag :mad: economie nog ff leren!! ben best moe maar kan niet slapen pieker te veel k ben een kutwijf hoe lang moet dit nog zo?? :confused: WAAROM zeikt ie nou weer :mad: en doet ie zo dom!!! :mad: waarom verdraait ie alles wat k zeg???? :( :mad: :confused: k word echt helemaal gek!!! :mad: haat!! kuzz |
Op het moment:
Oneerlijk Verloederd Egoistisch uitleg: Deze hele wereld is oneerlijk verdeeld en de mensheid verloederd. Het enige wat telt is het geld verdienen en in zo veel mogelijk luxe leven. De vis sterft uit, "Like I care, Als ik m'n geld maar krijg". 2 kinderen dood 1tje een dwarslaesi (ofzo) "Gelukkig is het niemand die ik kende". Allemaal van dat soort dingen, Egoistische klotewereld, dat is waar wij in leven (y) Amen |
Ik word echt gek van mezelf :mad: (n) :(
|
uitgeput-moe-gepijnigd-woedend-blij-opgelucht
UIleg: moe en uitgeput wegens te weinig slaap ivm examens, gepijnigd door nagelbijten, woedend vanwege mijn ex en opgelucht omdat het uit is, blij om een goei examen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |