![]() |
Kopspijkers: misschien TE leuk????
Ja, tis misschien wel een verschrikkelijk leuk programma, maar vinden jullie ook niet dat ze steeds hetzelfde doen en er wat meer variatie in moeten brengen????
|
dan is het dus niet TE leuk, dan is het gewoon niet leuk genoeg.
en nee, ik vind het wel best zo. de cabaretiers op het einde moeten er imo echt niet uit. het kopspijkersspel vind ik ook leuk, evenals alle losse fragmenten. dan hou je alleen de artiesten en de gasten nog over, maar die zijn nooit hetzelfde. soms wel saai, maar nooit hetzelfde, dus daar kán niet eens meer afwisseling in komen. maar leg eens uit: wat zou jij wel weg willen hebben of d'r extra bij ofzo? |
ik vind het juist best zo! ;) (y)
|
het is juist goed hoe het nu is!
|
Kopspijkers is in mijn ogen over de top heen, ze zijn niet meer afwisselend, het cabaret wordt met de week slechter en die gouden ezel sloeg al helemaal nergens op. Ook de gasten tussendoor zijn saai en niet leuk.
|
Citaat:
(toen met tony blair die frank de grave herkende etc) Geweldig :D |
alleen dat mini-interview vind ik echt verschrikkelijk, de rst is meestal wel (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgende vraag dan:
wat zou jij weglaten of juist in het programma doen als jij Jack Spijkerman was???? |
Het cabaret met lebbis, waas en Heerschop was idd leuker. Maar grote kans dat iedereen dat ook saai was gaan vinden als zij ermee waren doorgegaan. Om deze cabaretiers heb ik trouwens ook vaak genoeg erg moeten lachen, hoor. Vooral JP, zijn moeder en de Roy van Zuilewijn von ik wel erg toppie.
en meer variatie....tsja, ik ben benieuwd wat Spijkerman volgend seizoen weer bedenkt, maar met teveel variatie zou hij zijn eigen programma onderuit halen. Trouwens, ik vin dat ze in het verleden genoeg originele dingen hebben gehad, bijv. one day fly. Dat was echt een meesterlijk idee. En nog geslaagd ook!! Ze hebben nog zoeits gehad, maar daar kan ik nou ff nie opkomen. Roosje |
Citaat:
|
geweldig programma, weinig aan veranderen. vooral het cabaret moet blijven. k lach me iedere keer weer een breuk om die types.
*vond vooral BZN gisteren heel erg goed* |
Ik vind de muziek altijd zo saai... Verder is het wel een leuk programma, maar ik zie het niet zo vaak.
|
Ik vind Kopspijkers niet echt geweldig eigenlijk. Het cabaret is wel erg leuk, maar die gesprekken en muziekdingen vind ik nooit zo boeiend.
|
Jack Spijkerman mag van mij weg, maar ja dan ga je hem toch missen...
|
Ik vind Kopspijkers wel meevallen zo geweldig grappig is het niet.
Alleen de bloopers vind ik echt leuk :p |
Citaat:
aangezien je zegt: 'vinden jullie OOK niet dat...' ga ik ervan uit dat jij dus idd vindt dat er meer variatie in het programma moet. dus vertel zelf eens wat er volgens jou anders zou moeten. en over de papagaai en de ezel: ik vind de ezel leuker, alleen had ik het leuker gevonden als ze wéér iets nieuws hadden verzonnen. maar bij de keuze tussen de papagaai en de ezel, kies ik voor de ezel. |
Het programma begint nu wel flink slijtage te vertonen. De afgelopen jaren is het nauwelijks veranderd (des te vreemder dat het juist nu de Zilveren Nipkowschijf heeft gewonnen, o.a. vanwege de "voortdurende vernieuwingen")....
De huidige cabaretiers zijn overigens wel een flinke verbetering t.o.v. Waas, Heerschop en Lebbis. Dat was elke week met gekromde tenen voor de buis. |
damn damn damn paul groot gaat stoppen met kopspijkers :(
|
paul groot is echt super ja. die kan echt iedereen nadoen!
die 'balkenende' en 'de grave' imitator vind ik wat minder; zijn typetjes lijken teveel op mekaar..vooral qua stem |
Ik was een beetje verbaasd over wat Jack zei aan het eind van Topspijkers: "als de vara nog bestaat en ik nog leef, komen we volgend seizoen terug." :confused: Alsof ie een dodelijke ziekte heeft.
En over Jack die weg moet: het halve programma drijft op hem. Het was nooit zo'n succes geworden als hij het niet gepresenteerd had, denk ik. Ik vind het in ieder geval een hele goede presentator. |
Ik vraag me gewoon af: Hoe kan iets nou TE leuk zijn :confused:
Dat lijkt me vrij onmogelijk.... |
Citaat:
ik weet het niet, is maar een gokje... :confused: |
Citaat:
|
Ik vind dit filmpjes van 'bloopers' op tv echt niet leuk meer. Ze zoeken overal wel wat achter, af en toe wanneer er echt iets leuks is, ok, maar niet zo... Een kleine verspreking en huppa, weer in Kopspijkers.
Verder vind ik alles erg leuk :) Soms die mini-interviewtjes niet helemaal, maar die verschillen toch telkens weer. De muziek vind ik overigens ook niet echt super, niet dat de muzikanten stom zijn ofzo, maar zoiets hoort niet in Kopspijkers vind ik. |
ik vind het minder leuk worden, heb afgelopen seizoen ook minder gekeken dan dat ik eerst deed, ik krijg steeds meer het gevoel dat ik alles nou wel een beetje gezien heb.
|
Ik kijk dit seizoen ook veel minder, misschien ook wel omdat ik DWHN leuker vind
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind ook dat kopspijker over z'n top heen is, maar t blijft leuk |
Super jammer dat Paul Groot met Kopspijkers gaat stoppen :(
Viggo Waas en Peter Heerschop vond ik ook lachuh :) NUHR Rules (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en nu is de vraag.. welke imitaties deed Paul groot?
Ow wacht ik zie al wie het is :) http://www.harrykies.nl/lcf/2002/ima...UL%20GROOT.jpg Wouter bos :D |
Wouter Bos, Pim Fortuijn, Mat Herben, Willibrord Frequin, Henk Westbroek, Gert Jan Dröge, Midas Dekkers, Wim Kok, Peter R. de Vries... Hij was toch de beste.
|
& jeroen pauw
|
en Annemarie Jorritsma :D (y)
|
ik vind kopspijkers de laatste tijd inderdaad ook minder leuk, maar dat was ook al toen Vigo Waas, Peter Heerschop en Hans Sibbel erbij zaten. Met Diederik van Vleuten, Erik van Muiswinkel en Jeroen van Merwijk was het het leukste
|
Citaat:
|
vinnet echt te lang al echt het zelfde, en ik kan die jack echt neit uittsaan
|
Citaat:
|
kopspijkers vind ik gewoon leuk ..niet te of te slecht!
|
Jammer dat Paul Groot ermee kapt.:(
Verder blijf ik het een meesterlijk programma vinden, met als hoogtepunten 'wat u en ons opviel in de media', het hamerspel, de Gouden Ezel en de typetjes op het eind.:cool: Heeft iemand Erik van Muiswinkel trouwens wel eens gezien bij die typetjes? Hij doet bijvoorbeeld Willem Oltmans na: 'Wat is dit nu toch weer voor madhouse, Spijkerman? Ben ik hier soms in een lunatic asylum terecht gekomen?' :cool: (y) |
Ik vind dat t programma te veel draait om mensen voor lul te zetten... Dat kan leuk zijn, maar als t alleen maar daar om draait, getuigt dat niet echt van goede smaak...
|
Vroeger was Kopspijkers echt leuk. Toen er nog "Deze week in deze week de afgelopen week." kwam. Die 2e versie ervan was al saaier en dit wat er nu is is ook al saaier. Hoewel Paul Groot(??) wel echt goed is.
|
TE leuk? Ik vind Kopspijkers helemaal niet leuk...
|
Old skool kopspijkers was leuker.. ik weet niet waarom.
Als ik nu zit te kijken betrap ik mezelf er gewoon op dat ik op het cabaret zit te wachten.. omdat ik de rest 'niet zo' vind. Die Hagenees "Met je knikhauf!" was echt fantastisch :D En die gast die Pim Fortuyn & Wouter 'luistergezicht' Bos deed vind ik echt geniaal (heet 'ie nou Tom den Hollander ofzo..? Ik vergeet zn naam steeds). |
Citaat:
die gast die met de fiets aan kwam zetten... (naam ff kwijt..) ene...lubbers heeft ie ook gedaan!..haha die was echt mooi! vampire |
Nou ik vind kopspijkers nog steeds gewoon leuk hoor, en het is helemaal niet slechter of beter geworden. Ik vond paul groot ook erg grappig als max westerman hahahahahah. En idd ook die bznliedjes waren echt leuk!!
"There is always another saddamdiediedamdiediedam" xx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |