![]() |
pil 2 x achter elkaar vergeten
hmz kheb eve vraagje, die vnvd nog beantwoord moet worden.. want kben vrijdag en gisteren de pil vergeten te slikken.. dus moet ik nu 3 pillen tegelijk slikken, of gewoon 2, of eentje.. kheb geen gemeenschap gehad, dus dat maakt niet uit.. maar kwil deze week niet ongesteld worden, dus wil eve weten...
thanxx |
|
Citaat:
|
jaa grote piltopic heb je niks aan, want daar word maar op paar dingen antwoord gegeven.. enne in de bijsluiter staat dat ik dan de dokter moet vragen... maar dat is ook weer overdreven... :s
|
Citaat:
Eerste; Neem beide vergeten pillen in en hou er rekening mee dat je pas bij het begin van je volgende strip weer veilig bent. Tweede; Innemen en tot de volgende strip voorbehoedsmiddelen gebruiken. Derde; Neem ze in, hou echter geen stopweek en drie weken voorbehoedsmiddel. |
Citaat:
|
ff een ode aan mn paps...
ik moest om 9 uur werken, en ik neem mn pil om 7 uur, en ik zou pas om 9 uur thuis zijn... Ik was de pil vergeten en mn paps kwam hem gewoon ff naar mn werk brengen... thnx... ik ben hem dus nog niet vergeten.... |
Citaat:
Ik ging een keer bij m'n zus logeren, we zaten in de auto al op de snelweg en ineens schiet me te binnen dat m'n strip nog thuis lag... Ik zei het zo voorzichtig mogelijk, en m'n vader draait meteen weer om, om de strip te gaan halen :) Lief! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |