![]() |
koken jullie wel eens met vrienden/vriendinnen??
tegenwoordig ga ik heel vaak (nouja vaak, 3 keer) met 2 vriendinnen koken.. heel gezellig en je leert er van!! meestal doen we dat als onze ouders weg zijn.. niet dat we zulke rare gerechten maken of dat we zooo slecht kunnen koken en onze ouders niet willen vergiftigen..maar anders gaan ze er zich weer mee bemoeien :mad: zucht... ouders wat moet je dr mee .. maar goed nu maken we best wel makkelijke dingen, gwoon uit pak enzo.. wel met voorgerechten enzo.. alles netjes neerleggen... foto's maken drvan!! ... voor de mensen die niet geloven dat we kunnen koken :) maarem wat ik me afvroeg zijn er nog meer die dat doen.. met groepje vrienden ofzo gaan koken en wat maak je dan?
|
ik kook altijd.....elke dag......voor mn moeder en mijzelf! :)
|
2x voor klassefeesten... Maar nooit zomaar eigenlijk.
|
Heel soms kook ik met m'n vriend of zusje(s),
maar dat is het dan ook wel weer. (met m'n zusje(s) iets simpels, met m'n vriend waar we trek in hebben) |
nee, nooit gedaan, en als ik eens naar de personen die dan "mijn vrienden" heet kijk, dan denk ik ook niet dat dat gaat gebeuren.
|
Ik maak alleen maar taarten met vriendinnen. nouja, 3x gedaan ofzo
|
Ja, ik kook wel 'ns met een goede vriendin van me die in Utrecht op kamers woont.
|
nee, ik kan eigenlijk niet eens echt koken... ben te lui daarvoor en ik háát koken.
|
Ik vind koken heel leuk maar mn vriendin niet. Ik heb wel een keer samen met haar voor mn vader en mn broertje gekookt toen ze bij mij kwam logeren, dat was wel leuk (we hadden pasta met kip, paprika en citroen gemaakt, met zuivelzacht als toetje)
|
ik heb een keer een appeltaart gebakken met 2 vriendinnen...maar dat was voor duits....anders doe ik dat nooit
|
soms, is wel gezellig
iets makkelijks... :rolleyes: |
Soms, is wel gezellig.
|
meestal as er iemand komt of gaat
en eigenlijk vooral eten met chocolade maar soms doen we ook extreem en maken we een gastronomische maaltijd nuja best wel gezellig |
Ik kan niet zo goed koken, maar ik probeer het soms weleens. Vrij simpele dingen hoor, dus spaghetti of standaard groente aardappel vlees..
Ik kook liever niet met jongens, omdat het dan een grote teringzooi wordt. Met meisjes koken is veel gezelliger :D |
wel es van die hapjes voor tussendoor, zoals gevulde eieren, en een keer brownies (schaam schaam).
|
mijn huisgenoten zijn inmiddels vrienden van me, dus ja, dagelijks :)
|
tuurlijk. stoned pannekoeken bakken de gextuuuuh :)
|
Ik kook wel zo'n beetje 5 keer per week voor m'n opa, als m'n moeder werkt..
En 1 keer in de 2 weken met een vriendin van mij.. En nog 1 keer in de maand met m'n beste vriend.. En dat is altijd dikke pret.. :D |
kheb 2x met 3 vriendinnen 'eetavondjes' gehouden.
eerst samen inkopen doen, dan filmpje kijken ofzo, daarna allemaal gerechtjes maken, iedereen doet gwoon wat ie lekker vind ( ja, we hebben inderdaad altijd veeel te veel eten... :D ) En ondertussen een wijntje erbij, en daarna gaan we uit ofzo. eg zoo geslaagd was het! echt een aanbeveling, tis gwoon zo gezellig, lekker kletsen, muziekje op enzo. X |
Citaat:
|
Sinds 2 weken kook ik zelf ja. Nouja, het mag geen naam hebben.
Oven aanzetten, even voorverwarmen en dan pizza erin, of lasagna, of worstenbroodjes. Mja, bevalt best. Burgerking is ook om de hoek. Aardappelpuree is nog het meest ingewikkeld wat ik gemaakt heb, ohhja, naast blikje groente warm maken en hamburgers bakken. :D Lang leve het studentenleven (y) Mark :cool: |
ja, weleens,
|
Hmm nee niet koken...hooguit pizza bestellen :D
Wat ik wel een paar keer heb gedaan is cakes bakken met een paar vriendinnen... |
Ik kook 1x per maand in de zomer met een vriendin voor ons 4ren, das wel lekker, en zelf kook ik thuis 1x per week
|
Ja joh, is leuk! Ik heb een keer met m'n nichtje een etentje voor de hele familie gehouden. We hadden echt van alles gemaakt, en mooi serveren enzo, leuk joh.
Toetjes bedenken is echt leuk, ik verzin altijd dingen, of zie iets in bladen enzo, en dan ga ik het namaken. Heel leuk om te doen, en lekker! |
Ja, heel soms en dan koekjes/taart/cake. Of gewoon een avondmaaltijd.
|
ja,een vriendin van me moet af en toe koken en als ik daar dan ben help ik mee en soms een taart met haar, en ik heb pas pannekoeken gebakken met mijn broer (broer is ook een soort van vriend :p ).
Koken is heel leuk, zolang je het samen kunt doen :) |
Koekjes bakken of gourmetten doe ik weleens met vriendinnen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |