![]() |
Vervlogen dagen
Weet je nog
dat wij waren samen Dat wij lachtten en gesprekken voerden tot diep in de nacht Weet je nog dat wij waren twee zielen één gedachte Weet je nog het halve woord waaraan wij genoeg hadden Weet je nog dat je me achterliet in eenzaamheid |
mooi! alleen vind ik dat waren 'iets' ipv andersom een beetje vervelend, maar dat is niet zo'n heel groot punt en tzal ook wel gewoon aan mij liggen :)
|
't Is geen hoogvlieger, maar 't is een mooi gedichtje.
Leuk! :) |
Citaat:
Dat vind ik ook en ik vind het wel storend, is jammer. Verder een sterk gevoelsdichtje, maar niet echt vernieuwend. |
Echt heel erg mooi, op de kromme plaats van waren soms na...Die is echt storend, maar voor de rest echt heel erg mooi
|
hmm tja wat zal ik zeggen :) > de plek van waren heb ik bewust zo gekozen, zelf vind ik het wel mooier. ik haal vaak de grammtica door elkaar, ik weet niet, vind zelf dat het daardoor een andere klank krijgt. kan het moeilijk uitleggen :)
maar iig bedankt voor jullie mening; zowel de positieve als negatieve ;) |
mooi!
|
Heel mooi. Stijl is echt goed, vooral met het klank repetitio, veel letter herhaling. Het ziet er gewoon echt uit als een gedicht, en niet als een versje of gedachten of een probeersel.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |