![]() |
bruiningspillen
wie kent ze.. wie heeft ervaring... en wat is de werking.. bij werking,,, :D
|
lol wat is dat voor bullshit? :confused:
|
Geef even een specifiekere omschrijving. De naam van het product, wat het zou moeten doen..
|
:confused:
|
is dit om je uitwerpselen mooi te bruinen of iets?
lijkt me behoorlijke onzin als je huid er bruin van zou worden ga gewoon in de zon liggen ofzo |
Citaat:
|
Zeker de omgekeerde pillen die de King of Pop slikt.
Maken ze meer piggement aan ofzo. |
Citaat:
En eet smakelijk :) |
wist niet dat ze niet meer verkrijgbaar waren :P ...
maar ok ...om toch nog ff een gezonde bijwerking te geven ... door de ophoping van deze stof in je huid word je huid dikker en dus verbrand je minder snel en is je huid beter beschermd tegen de schadelijke gevolgen van zonnebaden.... |
Er zijn wel van die pillen en die bevatten vitamines ofzo, me schoonmoeder gebruikt het :) en je verbrand niet (of minder snel). De reden dat je minder verbrand is volgens haar omdat er veel vitaminen inzitten van rode groentes enzo oa paprika en weet ik veel wat. Maar het lijkt me niet gezond om lang in de zon te zitten en niet of nauwelijks te verbranden
|
denk dat je gwoon beter in de zon kan gaan liggen of onder de zonnebank gaan...wat die pillen zijn niet voor niets niet meer verkrijgbaar!!
|
Ik vind het nogal ver gaan..pillen slikken alleen om bruin te worden
(En dan zijn ze nog gevaarlijk ook) En wit vind ik bovendien mooier..maar das persoonlijk |
nog nooit van gehoord, lijkt wel een rtl5-product
'vanavond neem je ze en morgen wordt u wakker als neger!' :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |