![]() |
veters
Wat voor veters heb jij? Of waarmee doe jij je schoenen dicht? (rits,plakkers,...) ik zelf had rode vetertjus,maar ben sinds een half uurtje trotste eigenaar van rasta-vetertjus
|
ik heb geen veters
ik draag turkensloffen zonder veters :eek: :eek: |
hmz.........in mn ene paar schoenen heb ik een rode en een knal groen veter ik mn ander schoentjes heb ik rasta kleurige...:D
|
ik heb normale zwarte afgeragde veters
ik heb felgroene fluocerende veters ik heb helblauw met felroze gestreepte veters ik heb 'slangetjes' veters :D veters in de vorm van twee slangdingen oja, en in mn gympen had ik gewone normale witte veters veters zijn leuk :) :s als je heel vaak het woord 'veters' typt dan klinkt het heel raar :D |
rooie veters in rode adidas superstars :rolleyes:
gele met roze veters in me zwarte lateau schoenen (ow ow fout) roze veters in witte hoge schoenen rest gewoon normaal.. |
mwjah gewoon normaal (zwart, grijs, wit)
in mn vans heb ik een felgeel/groene veter en 1 rastaveter in mn oude kisten (nooit meer aan) heppik nog felblauwe, felgele en felroze veters, denk dat k die binnenkort maar eens in mn skatesgoentjes ga doewn :) |
Veters die gewoon in de schoenen zitten als je ze koopt.
|
Citaat:
|
Zwarte veters
En felroze maar die heb ik de laatste tijd vaker om mijn polsen zitten :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
zwarte vans met rode veters :)
|
tweekleurige veters
standaard bij van Bommel |
in 1 paar zit een rits, in andere gewoon zwarte veters
|
heb een paarse veter en een rode veter uit mijn minor thread trui :D
|
ik heb heel veel veters...(rode, zwarte, gele, lichtroze, lichtblauwe, oranje, 1 knalroze, 1 rasta, 1 groene)
ze zitten of in mn schoenen, en anders aan mn tas of om mn pols :) |
Citaat:
hahaha hoezo forum addicted :p |
Ik loop alleen maar op ritsschoenen of instappers.. :)
|
of ik draag instappers
of gewoon schoenen met de veters erin hoe ik ze gekocht heb(klopt niet helemaal die zin:)) |
Citaat:
|
in me paarse doc's rode veters
in me groende doc's gele veters in me osiris gympen gewoon grijze |
Ik heb gele veters.. dat was het enige kleurtje dat ze hier in de buurt hadden.. :(
|
rode in me kisten
grijze in me gympsgoendingen :) |
ik heb heeeele brede oranje veters, in de schoenen horen orgineel hele brede zwarte veters... ik vin ze vet koel hahaha
|
Rood, wit, blauw, en zwart. (*verschillende schoenen*)
|
Veters die bij mijn schoenen zitten en nee, ze breken nooit omdat ik ze niet strik. Ze zitten heerlijk verscholen achter een binnenzooltje :).
|
in mijn zwarte ésjes heb ik paarse veters met belletjes en in mijn wit-bruin-zwarte vansjes heb ik witte (ja, nog wel) veters, waar ik dadelijk ook belletjes aan ga doen...
|
Kep nieuwe veters,samen met mn zussie gekocht :)...hele dikke veters,een knalblauwe en een groene :)
Veters maken de schoen...:D |
Citaat:
|
gewoon de veters die al in m'n DC'tjes zaten
|
Citaat:
|
Gewoon zwarte. Zijn nu trouwens flink afgeragd, dus moet maar eens nieuwe kopen, denk ik.
|
k heb fel groen/gele in mn osirissen, blauwe in mn blauwe schoene een zwarte en een gele in mn globes, en zwarte in mn dr martens. (en n groene veter om mn pols)
|
Ik zou het niet weten eigenlijk ik ben kleurenblind namelijk :)
|
In mijn sneakers:bruine/rode veters
Dr.Martens:normaal 2 zwarten in elke schoen maar de eene veter is kapot en de enigste veter die lang genoeg was was een felblauwe(turkwaas of zo iets) van Kanker Internationaal of zo iets. Kickers:witte Kickers:wit en zwart(ben de 1ne witte kwijtgeraakt) |
ik heb witte veters, rode veters, gele veters, zwarte veters en donkerblauwe veters...
ik pas mijn veters aan aan de rest van me kleren... |
zwarte platte feters in me kisten en ik ben dr heel trots op :P
|
Ik heb neonroze, neongroene, neongeel, rode, zwarte, oranje, paarse, lila, felblauw.. Ik heb veel schoenen. :|
|
khep disco-veters met glitters, gele, rooie, en blauwe..
|
Ik heb regenboogveters en in mijn andere schoenen knal oranje veters. De rest van mijn schoenen heefd gewoon witte of warte.
|
Ik heb rasta-veters. En in m'n gympen gewoon witte ( orginele, bij aankoop bedoel ik ) veters en in m'n skateschoentjes ook nog de orginele.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heyhye
ik heb gisteren nieuwe veters gekocht, zo'n gave!!! Zwart, met er door heen geweven geel, rood, groen, donkerpaars, donkerrose en blauw. Echt cool, in zwarte lage schoenen, YEAH:D |
ehm in m'n blauw witte adidasjus zitten blauwe en witte vetertjus en in m'n andere zwarte gevalletjus ook gewoon zwarte veters
nix speciaals |
zwarte veters
|
ze waren wit toen ik ze kocht, ze kwamen zomaar bij een stel schoenen:eek:
en nee mijn veters breken of vergaan nooit |
Citaat:
Maar misschien vertel ik je nu iets wat je allang weet :D |
felgeel :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |