![]() |
Ik haat jullie allemaal
TERINGMENSEN... Avril Lavigne BItches wat een kutFORUM ZEG
|
:d
|
je moeder.
|
DUS
*slotje* |
Heb je iets tegen Avril he? :mad:
|
|
jah! iets tegen avril?!:mad:
ze leeft teminste nog :rolleyes: |
Ja ik heb iets tegen al die SCHIJTmuziek.. van avril lavigne.. tot SLIPKNOT
|
doei lovah doeiiii
|
Citaat:
|
mary had a little lamb little lamb little lamb mary had a little lamb lalalalalala
row row row your boat gently down the stream mary mary mary mary live is just a dream! lalalalala |
Citaat:
|
ga's dood.
|
Citaat:
|
Fijn, het wekelijkse spamtopic is weer gearriveerd (y)
|
Face it, Aaliyah is dood en ze kan niet acteren. Haar muziek is een questie van smaak, maar als je denkt dat haar muziek goed is dan heb je dat dus niet.
|
spam
|
Je hebt soms van die mensen, als je ze tegenkomt, dat je echt denkt: hoe is het in godsnaam mogelijk?
Maar goed, wij, de intelligentere wezens hier op aarde, moeten dan maar slim genoeg zijn om het grappig te vinden. |
Citaat:
|
Nou ik vond 'r best om aan te zien in Romeo Must Die. Hoewel dat acteren niet erg hoogstaand was nee.
|
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hmmm...:rolleyes: |
blablablablabla. enzo.
|
Citaat:
|
oew lalala I love you baby oew lalalala love you tonight llalalalalala...tjeetje wat gaat deze topic hard :D ...zow gauw men de kans krijgt om te kutten :D
|
|
Citaat:
maar van mij mag avril ook wel dood, daar niet van |
Citaat:
|
Heeft die z'n t-shirt verkeerd om aan?
|
Citaat:
jaaaahhhhh geweldig :D |
Citaat:
|
avril lavigne zit redelijk op t niveau van aaliyah...dus ach tzelfde probleem in een ander jasje...
|
30 posts in 10 minuten.
|
Citaat:
|
aaaaliejaah sucks
avril lavigne zuigt net zo hard alle hypercommerciele k×tmuziek zuigt van alle kanten :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Om dit topic wat op te fleuren een fraaie foto van Arnold 'Im back' Schwarzenegger:
http://snoot.org/i/wuss/arnold.jpg |
Citaat:
|
als die niet gay is.
|
Citaat:
ah, deze hadden we nog niet gehad (y) edit: alto |
Citaat:
|
Citaat:
|
T3 gaat heerschen!! Hij moest naar het ziekenhuis om geopereerd te worden na een stunt!
|
Citaat:
ik zei HYPERcommercieel he (anders is het inderdaad een inkoppertje ;) ) maar eh...alert van je hoor, (misschien haat ik ratm wel, nu ik er over nadenk) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |