![]() |
[gez] Mountainbike, op 8 mei gestolen, merk Giant, zilver/rood kleurig
Op 8 mei is mn fiets gestolen.
Het is een mountainbike, van et merk Giant, rood/zilverkleurig, als et goed is zittern er (nog) 2 sloten aan et zadel (1 ketting, om ervoor te zorgen dat de zadel niet gestolen wordt, wat eerde was gebeurt, en een wat groter hangslot). Verder heeft het nog een zilveren bagagedrager, van die grote dingen aan et stuur (je weet wel, aan de zijkanten), 21 versnellingen en een deel van het achterspatbord is gebroken. Heb je zoiets gezien? Mail me dan ff. Het is van station Wijchen (op de route van 's Hertogenbosch - Nijmegen) gestolen |
een giant??? nee niet gezien
|
je kunt het beste de politie inschakelen en die fiets vergeten. koop een krakkebak spuit die nonchalant over en niemand wil hem meer jatten
|
Nou, dat heb ik allemaal al, maar die fiets was verschrikkelijk fijn om op te fietsen.
|
maar in middels technologisch achterhaalt. Net als met PC's, die van nu rijden nóg beter.
|
Citaat:
|
Denk je dat iemand hier die fiets heeft gezien!? En al zou iemand hem hebben gezien, zou die daar dan echt achteraan gaan?
|
Citaat:
Soms heb ik gewoon zin om dingen te doen. |
ik heb em gejat, kwist niet dat ie van jou was... sorry
kom em anders maar ophalen voeg me maar toe op msn ofzow (y) |
Citaat:
Ik heb er twee in mn garage staan. En ik zag er trouwens drie langsrijden net. |
Citaat:
|
hoeveel fietsen zullen er per jaar gestolen worden ? 100.000 200.000? haha die fiets krijg je niet meer terug
|
Lekker fietsje had je, rijdt als een trein.
En nee ik geef je m niet terug |
Een giant??? Zo'n rooie met een beetje zilver en twee van die sloten erop???? Toevallig 21 versnellingen???
Nee,... nooit gezien |
staat bij mij thuis, je hij rijdt goed, klopt.
|
goh hadden niet al 5 andere mensen die grap gemaakt :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46. |