![]() |
Hoe deel jij je msn-lijst in?
online/offline of in groepen? en als je dat in groepen doet hoe heten die dan, gewoon vrienden/familie ed, of heb je originele namen?
ik heb het meestal online/offline, maar mn groepen die blijkbaar nog bestaan heten 'rare belgen en japanners' en het verrassende 'Andere contactpersonen'. |
ik heb ze onderverdeeld in vrienden en aardsels :)
|
online/offline :)
|
Citaat:
|
In MSN en ICQ.. Bij MSN ook nog "vrienden" en "internet"
Verder staat online en offline gewoon door elkaar omdat dat zo gekomen is nadat ik het opnieuw had geïnstalleerd en ik niet weet hoe ik dat terug kan zetten :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bijna altijd met groepen.
Heb best veel groepen :o; 'Familie' Friends en Vriendinnetjes Chat Ex-klasgenoten Kennissen Meiden (mijn praatmaatjes) Mensen van Spelpunt/Jippii Vijanden/Eikels en Eikelinnen/Mutsies/Afgekeurd En de welbekende Andere contactpersonen natuurlijk. Ik heb maar Friends met een F gedaan omdat dat rijtje dan bovenaan komt te staan. Maar was van plan om mijn groepen weer is te wijzigen en wat te verminderen. Ga ik zo maar is doen. |
On/Offline
|
ik heb t laatst anders ingedeeld
Vrienden Familie Mensen van internet Overige |
Gewoon online/offline. Anders is het zo moeilijk om te zien wie er allemaal online is
|
online/offline
|
Citaat:
|
Familie/Kennisen/Onbekend
En in onbekend staan vooral de mensen met wie ik eigenlijk helemaal nooit chat :) |
online/offline
|
Citaat:
|
groepen:
lowriderz amerikaanse auto engeland school vrienden familie Lincoln club Nieuws nieuwe (nieuwe adressen) thatzz it http://members.lycos.nl/stefanunity/roken.gif |
Citaat:
|
online offline staat altijd aan
eens in de zoveel tijd deel ik in, forum, vrienden enzo omdat ik me soms echt afvraag waar ik die van ken |
Fleeeeppp (0/15)
breezersletjes + cs hoeren (8/20) Hello I'm Jerry's right nipple (2/12) Kansloos (0/10) Mwoh (1/13) Schoolblaters (0/20) achja...... |
Citaat:
|
Family
Forumbazen Mijn vriendjes :) vage lui waar ik af en toe mee praat zzzzzaaaie lui Verzin zelf maar in welke groep je staat :p |
Online-Offline
|
Op online en offline
|
Citaat:
|
Online/offline...die groepen zijn zo enorm vervelend
|
Citaat:
|
Citaat:
daarom heb ik ook alleen online en offline |
Andere contactpersonen (veel)
Family (alleen mijn nichtje) Friends (4 personen) Scholieren forum (stuk of zeven denk ik) School (te veel) Weird types (3 mensen, de rest heb ik allang verwijderd :D ) Online/offline doe ik niet, want iedereen heeft altijd van die inventieve namen. In groepen weet ik met wie ik te maken heb zonder eerst bij het e-mail adres te hoeven kijken. |
Ik heb:
Aardig (2/8) Ik (1/1) (Die is nooit off-line gek hé :D :p ?) Marit & Co (0/2) Paarden (1/3) Sander & Co (1/6) Thomas & Co (0/3) Vrijgezellig (1/6) Andere Contactpersonen (0/4) Ach ja en eens in de zoveel tijd ben ik het zat en dan gooi ik alles weer om....... Ik heb m alleen nooit op on-line off-line staan, is zo irritant (n) , zo kan ik tenminste zien of er iemand is die ik wil spreken :p . |
Citaat:
|
Bij de ene online/offline
Bij de ander mensen die ik wel wil/mag spreken en mensen die ik niet wil/mag spreken. |
klasgenoten
vrienden schorum |
Citaat:
|
offline/online
|
Online/Offline
|
Vrienden, vaag kennenden en overige contactpersonen
|
Citaat:
|
Ér is trouwens weer een map bij: niet nodig een geprek mee aan te knopen
|
ik heb:
Aepen Forummers Menschen Menschen...die me eigenlijk geen hol interesseren Wie zijn dit??? :D |
Citaat:
|
* andere
* fliendjus en fliendinnutjes * familiej * kennissen internet * zangles |
Citaat:
|
Citaat:
|
online / offline
|
Ik heb hem altijd op online of offline staan want anders wordt alles zo onduidelijk. Dan zie je door de bomen het bos niet meer en dat probeer ik juist te ontwijken. :)
|
niet
|
Citaat:
|
Groups:
Boyfriend Buddies in real life Buddies internet Familie Foreign Buddies Me Raggers School Shitasspisholen Wtf? Zooi :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |