![]() |
Impulzz Outdoor 2003
Ik weet eigenlijk niet eens wat er allemaal komt,
maat het is voor mij bijna om de hoek, en ik kan er gratis heen. (2 uurtjes collecteren voor het aids fonds, inruil voor een gratis kaartje) Ik weet alleen dat Underworld komt, en daar ga ik dan ook voor, want die vond ik erg tof op Lowlands. (y) Nog meer mensen die hierheen gaan/ er ooit geweest zijn? (of ook nog gratis willen gaan) |
Gezien je me net pas verteld dat ik ook gratis meekan :d ben ik dus ook v/d partij.
(y) |
Ik ga duidelijk!
underworld, Umek, Billy Nasty, 100% Isis zo i zo Heb nog geen kaartje maar doe wel mee aan een aantal prijsvragen. hoe kan ik nog meer aan die kaarten komen. |
Yoji Biomehanika
(Y) eindelijk zien en uiteraard lekker relaxen op Chicane |
Citaat:
als je me pmt kan ik je wel aan melden als je wilt. |
Live:-
Underworld Chicane, Lab 4, The Youngsters Secret Cinema, David Carretta DJs:- Kevin Saunderson, Michel de Heij, Yoji Biomehanika, Darren Price, Billy Nasty, Umek, Rolando, Jean, Alex Gold, JP, Cor Fijneman, BK, Valentino Kanzyani, SHOKK, CJ Mackintosh, Inland Knights, Tilt, 100%Isis, FC Kahuna, Montana, Bas & Ram, Don Diablo, Les Hemstock, Graham Gold, Misja Helsloot, Fausto, Jel Ford, Danny D, Barth Skils, E-Craig, Jochen, Jurgen, Astrid, DJ Prinz, Fred Numf, DJ Stylists, DJ Paletti, Alan Luna, Baggi, DJ Terry Toner vs Herr ARTer, DJ Whiplash, DJ Dion, DMX Crew dj set MCs Marxman, Mighty Mike, Paul T, Lanesra and more Locatie: Recreatiegebied Bussloo/Apeldoorn gemeente Voorst Datum: 28 juni, prijs: 42,50 euro, Tickets verkrijgbaar via Ticket Service en de bekende voorverkoopadressen |
eigenlijk ken ik er maar 6 van, maar de rest moet ik dan nog maar even ontdekken.
ben benieuwd :) |
Bibi ik ga je wel ff PM'en :) :cool: thx 4asking
St33v3 we moet'n 'n gang vorm'n. En dan gang gerelateerde ding'n doen. |
Citaat:
|
chicane das toch die relaxte trance
|
Citaat:
|
ik heb maar een woord:
bleitstifft nou ja... en nog wel meer woorden eigenlijk hoe komt zo'n foking cheap feest aan zo'n geweldige line up?! |
Ik ga ook naar Impulz, ik ben grote Underworld fan (zoals je ken zien) en dit word het eerste optreden van Underworld die ik mag bijwonen :p woohoo!
|
ah ik heb d´r echt zin in (y)
Steve, eXo en biep gaan feesten :D hehe, ik ga binnenkort maar eens op de markt of in Amsterdam kijken voor een Impulz Outfit :D :p |
Heuj ik mag ook mee! (y) :D
en dan smidaags sixflagsen? Aids fonds is btw zoiezo goeie zaak :D |
Citaat:
|
Citaat:
maar die cyberkleding vind ik altijd wel grappig :) en dan gaan we eerst naar Six Flags! 'k heb dr echt zin in (y) maar jullie kunnen dus allemaal bij mij pitten :) wordt gezellig: *eXo *Steve *MindlezZ *Cha0s (?) *biep (y) |
ik ga ook (y)
kan ik ook nog gratis? :o |
Citaat:
hoe meer zielen hoe meer vreugd :) |
impulz outdoor, here i come (y)
|
substantial heb je al reply?
|
ik kreeg net een mailtje terug:
Steve mag meedoen :) Als Mark en tamara mij nu even hun naam/adres/wp enzo opgeven, meld ik hun ook wel even aan :) |
ik heb al reply ja (y):D
|
crap ik (nog?) niet..
afwijzing is hard.. |
Citaat:
kepperzinin (y) biep, allebei jellies meenemen! |
Hey maar p00p0rz Sixflaggen moeten we ff een keer aan het eind der Juli doen anders is het allemaal weer zo kort dag en als het ergens wel een hekel aan heb is het Salade, kort dag lijkt daar natuurlijk als 2 druppels water op.
Ik wil me dreads kleur geven. Ideen mensen. |
rood en zwart
salade is lekker en ik heb nog steeds geen mailtje goddamnit |
Ik zal er zijn!
|
Citaat:
Rood Zwart (y) (als Mark en Tam dan ook even hun haar rood zwart verven, zijn we alle 5 hip :p ) enne, Jellies ja! heel veel jellies :D |
Beetje als Yoji.. :P
|
Ik ga zeker, het is voor mij ook bijna om de hoek...niet helemaal trouwens. Een halfuurtje fietsen. Maar toch :cool:
|
Citaat:
Niet weer rood zwart |
Citaat:
die dude heeft echt soms uberfel haar. (y) |
Citaat:
|
*upt*
volgende week nog meer mensen die gaan? |
ik ga dus maar dan alleen voor bleitstifft
ik ben namelijk d ehele dag in duitsland voor ruhr-im-love |
Oeh is da nie 'n beetje zonde??
OPROEP AAN BIBI: WIL JE PLZZ NIE VERGETEN TE BELLEN? SPANX.. |
het was errug vet!!!! , jah t was gewoon dope!! :cool:
|
Citaat:
daar ben ik het niet ergh mee eens. |
Underworld was een orgasme van 2 uur, ik heb geen seconde stilgestaan.
De rest was .. boring. |
Citaat:
te lam |
Citaat:
De rest moest het helaas (:P( met minder doen. |
Ik vond het best oke, maar ik zou dr geen 50 E voor betalen!
alleen die ^&(*%&*$%* pendelbussen. :mad: |
ik was eigenlijk gekomen voor nare man
kutzooi :( Nee ik zou 'r inderdaad nooi 45 euro voor neerleggen. |
Wat een elite feest was dat zeg!!
Echt net zo gezellig en leuk en super vermaakt. Met name op: Valentino Kanzyani, Secret Cinema, Montana en Billy Nasty. Underworld was gewoon genieten maar dat was vantevoren ook al duidelijk al ben ik er niet de hele tijd geweest omdat het vrij druk was. |
Hehe elite zou ik niet zeggen het was toch behoorlijk druk. En waar de phock was nare man?!!
|
ik vond het een bagger feest... jeetje, wat liepen er een zooitje boeren rond :eek: maar dat neemt niet weg dat ik het erg naar mijn zin heb gehad :cool:
|
Citaat:
|
omfg.. 45 eypo betalen en het dan NIET naar je zin hebben.. dat zuigt kerel haha
|
@coecie, nee, ik heb je zus niet gezien...
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |