![]() |
Het huren van een console
Dit is misschien niet een echt games topic.. maar verplaats em ff niet.. Waar in omgeving Veenendaal/Ede kan ik ergens een gamecube huren voor een week of voor 2 weken ? of een playstation 2
|
Playnation aan de Veenderweg? die videotheek verhuurd volgens mij consoles.
Als je gewoon (gratis) bij 'iemand' wilt lenen zou ik het niet weten. |
Als het goed is kun je bij de videoland ook spelcomputers huren, maar volgens mij alleen nog maar de PS2. Nadeel is wel dat er een groot prijskaartje aan hangt. Voor hetzelfde bedrag voor een paar weken kun je tegenwoordig gewoon een nieuwe kopen (of in elk geval over een tijdje) aangezien de prijzen om de zoveel tijd goed dalen.
|
Citaat:
|
jep...
maar ik weet niet of ze ook cubes verhuren |
ik heb ffs gekeken op de site (het bleek over filmstation te zijn ipv playnation) www.filmstation.nl en ze verhuren:
VHS-film DVD-film VHS-player DVD-player Playstation 1 console Playstation 2 console Playstation 1 game Playstation 2 game Nintendo 64 console Nintendo 64 game GameBoy console Gameboy game Muziek-CD Beamer Video-camera Karaoke-set dus geen cubes :( srry mate... |
Een karaoke-set!
Wahahaha Ach, daar kun je ook enorme lol mee hebben ;) Playnation is een onofficieel nederlandstalig playstationblad ;) |
Citaat:
|
'k Ga em toch verplaatsen. -> V&A
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |