Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   dikker met warm weer? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=512522)

Kippetje 16-06-2003 13:47

dikker met warm weer?

Is het waar dat je met warm weer vaak wat dikker bent? Ik ben namelijk 1 a 2 kilo aangekomen terwijl ik evenveel sport en ook gewoon normaal eet. Of kan het door de pil komen? Ik ben er nu al zon half jaar aan maar werd er in het begin niet dikker van...
Hmmm ik hoop maar dat het is omdati k nu meer vocht vasthou ofzo :(

snoopy17 16-06-2003 14:28

Citaat:

Kippetje schreef op 16-06-2003 @ 14:47:
Is het waar dat je met warm weer vaak wat dikker bent? Ik ben namelijk 1 a 2 kilo aangekomen terwijl ik evenveel sport en ook gewoon normaal eet. Of kan het door de pil komen? Ik ben er nu al zon half jaar aan maar werd er in het begin niet dikker van...
Hmmm ik hoop maar dat het is omdati k nu meer vocht vasthou ofzo :(

Volgens mij komt het niet echt door warm weer, dan eet je juist minder als het goed is. Ik heb hetzelfde eigenlijk, zit ook al bijna een jaar aan de pil maar denk toch dat het door de pil komt..

Big Brother 16-06-2003 14:28

lol alleen fietsbanden zetten uit met warm weer schat, jij niet :D:D

Stofzuigerslang 16-06-2003 16:11

Kben tot nu toe alleen amar afgevallen

Vice 16-06-2003 17:19

Misschien is het maar tijdelijk. Voor die 2 kilo hoef je je nog niet druk te maken. Als het veel erger wordt kan je altijd naar de huisarts gaan.

StefanLovertje 16-06-2003 17:46

't kan trouwens wel hoor, dat je dikker word met warm weer. omdat je dan veel vocht vasthoud.. en vocht weegt ook

Brown eye 16-06-2003 19:48

het klopt dat je met het warme weer wat opzet...maar twee kilo kan volgens mij niet...denk tog dat het gwoon aan je pil ligt!

Je2xnifer 16-06-2003 19:53

Ik heb van meer mensen gehoord dat ze iets zijn aangekomen van de pil. Ik denk niet dat het door het warme weer komt, want dan drink je juist meer, waardoor je vaker naar de wc moet, en veel drinken is juist belangrijk als je wil afvallen. Maar ik zou me nu maar niet druk gaan maken om die 2 kilo hoor!

N*A*Shezbaernon 16-06-2003 19:56

Na ja niet echt dikker, hoop ik, maar wel zwaarder, omdat je meer dorst hebt en ook meer drinkt, en al dat vocht moet natuurlijk wel ergens zitten. Je gaat het in de loop van de tijd weer verliezen, maar niet zolang je zo veel blijft drinken, omdat je het steeds aanvult.

MissKiss1985 17-06-2003 08:41

Klopt dus wel he dat het uitzet...

Je houd meer vocht vast en dergelijke...
Heb ik ook als ik bijvoorbeeld op vakantie ga gewoon beetje opgezette buik. Dat gaat na een tijdje gewoon weer weg.
Vocht laat zichzelf gewoon vast houden..

~Chyca~ 17-06-2003 08:52

Jah, het is wel waar dat je met warm weer wat uitgezet bent. Ik merk het altijd aan mijn ring die veel strakker zit.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30.