![]() |
Ramones
Ik hoorde er een aantal mensen over hier op t forum, dus ik dat downloaden. ff zelf een oordeel over vellen. Ik vinnet herrie...
Net zoiets als Jovink en de voederbietels ofzoiets maar dan in het engels... carnavalsmuziek.... |
Neuh, gewoon lekkere eenvoudige punk
Ik vind teenage lobotomy 1 van hun beste nummers.. |
Citaat:
loser |
Zo rond 72 opgericht, 1 v.d grondleggers van de punk.. en velen zijn geinspireerd door joey wijlen ramone aan zijn gang :o
|
Citaat:
Nee, toch maar niet. Idioot. |
Hè jongens, niet zo lullig ;)
|
Citaat:
|
Ik heb een gesigneerde drumstok van Marky Ramone.
Who wants to touch me |
Citaat:
eventueel wel verdoven en dat ding jatten... |
Citaat:
*wrijft intens langs je* :p |
Joey heeft trouwens ook periodes in Nederland gewoond en kocht wel eens een gitaar in het dorp waar mijn ouders wonen.
HA! who wants to touch ME? |
Citaat:
hoe leip zijn the ramones :cool: |
Ik heb een gekopieerde cd van ze.
WHO WANTS TO TOUCH ME?! |
Citaat:
|
ik zit op een forum met iemand die denkt dat de Ramones carnavalsmuziek maakten!
WHO WANTS TO TOUCH ME NOW??? |
maar maar maar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ramones maakt op zich wel grappige muziek alleen sommige liedjes vallen best wel tegen...
|
haha, de Ramones zijn cool en toch behoorlijk legendarisch lijkt me. Gewoon coole drie akkoorden punk, kan nooit kwaad toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De "Ramones" waren simpel, maar geniaal, vooral hun jaren 80/90 periode, waarvan je waarschijnlijk niks hebt want dat was puur geniaal. Veel obscuurder dan hun jaren 70 periode, wat gewoon catchy pop liedjes recht in je gezicht waren, maar geniaal. ik zou het nog maar eens gaan luisteren en dan wat goeie nummers downloaden als: "Poison Heart" "I Believe In Miracles" "Havana Affair" oh en even tussen door, "MARKY RAMONE" is een eikel! alles wat van hem gesigneerd is daalt in waarde! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bands als de Velvet Underground en bijv. MC5 zijn grondleggers van iets wat later punk zou worden. En dat was toch echt eerder dus.....
|
Citaat:
|
Zelfde gedachtengang en manier van "componeren" infeite. Dus da's onzin. Punk is niet zomaar alleen muziek.
|
Citaat:
|
Ja ook goed. :rolleyes:
|
Know thy facts :o
|
The MC5 hadden echt wel een dergelijke attitude, maargoed....
|
Ach ja, heb het ook maar in wat muziek encyclopediëen, oude tijdschriften etc. in de regionale bibliotheek gelezen. En the ramones behoort tot 1 van mijn favo bands aller tijden, dus die verdedig ik met heel mijn hart ;)
|
Ik zeg ook niets negatiefs over the ramones. Mijn ding is t niet, maar respect....
|
Citaat:
|
Als je dat bekijkt, the ramones hadden lef.. durfden als de eersten lekker ruige performances neer te zetten.. en ik heb wat live stukken gezien en dat is gewoon prachtig om te zien, en zeer origineel voor die tijd. Maja.. jaren 70/80/90 zijn rijk aan vernieuwing en daar stopt het ook :'(
|
Daar stopt t????? dream on.
|
Citaat:
|
ramones zijn gewoon helemaal super :D
"do you remember rock n roll radio" :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als je tien jaar eerder was geboren, zou je tien jaar geleden ook op de 'nineties' gezeken ende gezeikt hebben jouw kinderen (god behoede) zullen de jaren '00 en '10 ook vernieuwend vinden en de jaren '20 nix |
Citaat:
|
*opbouwend tromgeroffel*
het IS zo!!!! jeej |
Citaat:
|
schaam je dat kun je toch geen opinie noemen! Die gast heeft net twee drum termen gehad en nog niet eens onder de knie...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |