![]() |
medicinaal gebruik van wiet en nog wat
ik ga deze zomer nogal een zware wandeltocht maken. en omdat ik zeker last ga krijgen van pijn aan kniën en rug ensow had ik gedacht wat jointjes mee te nemen, ik neem namelijk niet graag pilen en al helemaal niet graag pijnstillers.
maar ik ben een complete noob :o :) (ja ik rook wel es maar heb bijvoorbeeld nog nooit zelf gekocht) dus vraag ik maar wat hier :) -wat is een redelijke prijs voor een voorgedraaide joint in belgië? (en zwaar moet ie dus niet zijn aangezien ik er niet kippestoned van moet worden ;) ) -hoe is het rookbeleid in frankrijk en spanje? kan ik bijvoorbeeld met mn mooie verklaring nog wel doorlopen? of moet ik daarvoor echt naar mn dokter gaan? of is de pakkans gewoon nihil (ik reis wel met eurolinesbussen naar frankrijk, das mss link) -iemand intressante links ivm medicinaal gebruik van wiet? (edit: moet niet meer, heb al zelf gevonden :o ) bedankt vor de moeite, eef |
Citaat:
|
ik bedoelde dat ik het natuurlijk wel ga verstoppen maar als ze me pakken kan ik er dan nog met een waarschuwing en confiscatie afkomen?
laten draaien door iem is mss wel goeie tip, maar ik zal em toch in belgie moeten kopen aangezien ik niet meer in nederland kom en de enige hollander die ik nog tegenkom voor ik vertrek zou zich een hartverlamming schrikken :o trein doe ik dus niet, denkje dat ze veel van de eurobussen controleren? tis natuurlijk wel het begin van de zomer :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Janken helpt neit, en het voorschrijven van wiet gebeurt alleen in Nl. Dus in Frankrijk heb je dan gewoon pech. No dope, if your sick or not.
|
Citaat:
|
Gewoon in Frankrijk shit score, waar ik zat, in het Zuiden, hadden ze op de markt 1000'en stoner kraampjes met bongs, vloei, tip, verkuimelaars, alles. Je gaat gewoon naar die stoner dude achter het kraampje en vraagt het aan hem. Die weet wel wat, cker als je zegt dat je uit Nl komt :D .
En op onze camping, was er een nederlandse kok, die dealde ook gewoon in wiet en had daar veel connecties voor echt alles. |
Citaat:
|
Tis in Frankrijk echt niet zo moeilijk om shit te krijgen. Niet zo goed als de dutch wiet offcourse, maar tis beter dan niks :D.
|
Citaat:
|
Hey weetje...
Je kunt dit juist het beste in de coffeeshop vragen! Ze willen je echt wel aanraden hoe en wat je het beste kunt nemen om die pijn te verzachten en toch niet toeterstoned te worden. Misschien willen ze wel extra even voor je draaien (als je dat zelf niet kunt op vakantie) |
Citaat:
lees de draad voor je blaat |
Citaat:
(had weinig tijd, maar das idd ook geen excuus) |
Citaat:
Zoals al eerder is aangegeven in dit topic zijn ze echt niet zo mild en een doktersverklaring i.c.m. wat onschuldige traantjes helpt echt helemaal niets. Wat een naieve Belgenattitude. Koop gewoon in Frankrijk het spul. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01. |