![]() |
Man van 70 doodt jongere vrouw en kinderen
Man van 70 doodt jongere vrouw en kinderen
Uitgegeven: 16 juni 2003 15:38 SAARBRÜCKEN - Een familiedrama maandag in het Duitse Quierschied bij Saarbrücken: een 70-jarige man schoot zijn 35-jarige vrouw dood omdat zij hem wilde verlaten. Daarna vermoordde hij de twee 9-jarige kinderen uit hun huwelijk, om vervolgens de hand aan zichzelf te slaan. Volgens de politie had het gezin juist deze maandag een gesprek met familieleden geregeld om een oplossing voor de problemen te vinden. ------ nu.nl en ja hoor...weer duitsland :( damn echt ziek gewoon, moet je je eens voorstellen dat 2 kindjes zo om t leven worden gebracht, alsof die er iets aan kunnen doen :mad: en die vrouw (n) en dan schiet ie zichzelf ook nog neer, eikel! |
Citaat:
Maar verder is dit inderdaad diep triest. Je vrouw wil bij je weg, dus je schiet 'r maar even dood, samen met de koters. Dat is echt ziek.(n) |
Citaat:
was waarschijnlijk psychisch ziek ofzo :confused: waarom trouwt een vrouw van 35 en 2 kids van 9jr met een man van 70? :confused: |
Citaat:
1. liefde 2. geld Uit dat bericht maak ik trouwens op dat die twee kinderen uit hun eigen huwelijk voortkomen. |
Citaat:
|
Hoor je steeds vaker. Maar er is niet zo veel aan te doen vrees ik.
|
Citaat:
maar waarom gaat ze m dan ook verlaten? :o mja ach boeie dat is ff niet belangrijk ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsjah lullig vervelend, maar het feit dat het "weer"duitsland is slaat alleen nergens op.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat mag niet volgens de Koran hoor!! :eek: :rolleyes: |
Citaat:
Jij weet echt overal een anti-islamtopic van te maken hè? |
Citaat:
er even van uitgaande dat de vrouw verder absoluut geen behoefte meer had om daarna ooit nog eens met hem te sexen:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
met andere woorden: je lult weer onzin. |
Citaat:
En wat Atje bedoelt: moslims worden alleen uitgehuwelijkt aan andere moslims. |
Citaat:
offtopic: jij zou toch naar turkije gaan? of ging het niet meer door? |
Citaat:
Ja, over anderhalf week lekker op vakantie, maar ik zal nog op t forum komen dus je hoeft me niet te missen :) |
Ik mis nog een mogelijkheid 4: geestelijke stoornis.
|
Citaat:
|
Citaat:
Uit dat huwelijk zijn tot nu toe trouwens twee kinderen voortgekomen (ik verwacht eerlijk gezegd wel dat het daar bij blijft :D) dus daarmee is ook de stelling van Noodles ontkracht. |
Citaat:
|
Citaat:
Die vent van 70 in dit geval zal trouwens ongetwijfeld geestelijk gestoord zijn. Maar ik dacht in jouw reactie te lezen dat je er (bij voorbaat) van uitgaat dat mensen van in de twintig die met zestigers trouwen een geestelijke stoornis hebben. Díe theorie klopt niet meer. |
Citaat:
Ik had t idd over die oude man :) |
Citaat:
Was even bang ik me persoonlijk beledigd had moeten voelen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat hij deed, dat mag niet! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Helemaal niet weer Duitsland. In Belgie heeft er onlangs een vrouw haar 2 kinderen doodgeschoten en daarna zelfmoord gepleegd.
Het is gewoon onbegrijpelijk dat je kinderen kunt doden. Vooral die van jezelf.. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is jammer, maar gebeurt wel vaker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |