![]() |
Decibel Outdoor
Dit is een super vet outdoor feest, het wordt mijn 2e outdoor feest. Vorig jaar was ik naar impulz geweest wel leuk maar wat aan de zachte kant.
Gaan er nog mensen hier aan? Line-up Hardstyle 1 Balistic Beholder Isaac Luna Max B. Grant Super Marco May Technoboy Warpbrothers Dana MC: Ruffian Trance 2 Cor Fijneman Eddie Halliwell Ghost Jochen Johan Gielen Judge Jules Marcel Woods Tomcraft Techno 3 Cari Lekebusch Carlos Rios Marco Remus Mauro Picotto Miss Djax Miss Yetti Vin-iLL Vincent de Wit Early Rave 4 2 O'Clock Ron Darkraver Lars Paul Elstak Pavo Rob Stanton Vince MC: Joe MC: Syco hardtrance 5 Bas & Ram Charly Lownoise Cosmic Gate Dave 202 Dean Deaz D Essential DJ Team Gary D |
Volgens mij vond ik de line up vorig jaar beter.. kon toen alleen helaas niet.
wanneer is het eigenlijk? |
Het is 30 augustus en nee ik ga niet want dan zit ik op lowlands.
Er is ook nog Lovefields wat een 2 weken eerder is. |
Citaat:
Maar wie weet ga ik nog wel, zien we dan wel weer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga
|
dit jaar word the antem weer in elkaar gefixed door jeroen & dennis en de remix word gemaakt door 1 van deze mensen :
Balistic Beholder Isaac Luna Max B. Grant Super Marco May Technoboy Warpbrothers Dana Cor Fijneman Eddie Halliwell Ghost Jochen Johan Gielen Judge Jules Marcel Woods Tomcraft Cari Lekebusch Carlos Rios Marco Remus Mauro Picotto Miss Djax Miss Yetti Vin-iLL Vincent de Wit 2 O'Clock Ron Darkraver Lars Paul Elstak Pavo Rob Stanton Vince Bas & Ram Charly Lownoise Cosmic Gate Dave 202 Dean Deaz D Essential DJ Team Gary D |
ik denk door max enforcer zoals altijd
|
Citaat:
|
Dure maanden ( juli...augustus en september... ) dus ff afwachten ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind hier echt helemaal niets aan
|
Miss Djax zal niet optreden tijdens Decibel i.v.m. pers. redenenen.
|
Citaat:
mooi dan weten we dat ook weer |
lekker stampen
niks voor mij dit |
Ik ga er zeker naartoe, was vorige week ook op Defqon in almere, dat was gewoon het vetste feest waar ik ben geweest :cool:
|
kijk op ticketbox.nl zou ik zeggen
ik dacht 45 euro |
Jaja, ik ben derbij !
Alleen dat Miss Djaxx door prive-omstandigheden niet erbij kan zijn in de Reactor-Area van Decibel Outdoor ! Maargoed, gelukkig is dat andere lekkere wijffie van een Miss Yetti er wel nog bij :p |
http://www.b2s.nl/decibel/
kaartjes 40 euro ex presale fee als ik zou kunnen zou ik gaan.. maar helaas ik kan nie... |
jepz! :cool:
|
Present!
Wel de standaardnamen bij Hardstyle, dus maakt het wat makkelijker voor mij om de andere stijlen te bezoeken. Veel plezier alvast! Trouwens: Charlie Lownoise is de tevens host van de hardtrance-zaal. Zal wel lachen worden! Hij was echt geweldig samen met Deepack tijdens X-Qlusive Holland! |
de remix word gemaakt door marcel woods...
ik hoop er toch stiekem heen te gaan, alleen komen we dan net trug van vakantie en ben bang dat t geld dan op is.. kaartjes kunne we krijgen van marcel woods, maar moet ook nog drinken daar he :) |
Ikke ga ook!
Kuzzies.. |
ik denk dat het lovefields voor mij word :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |