![]() |
2SteP
Hmm volgens mij zijn de 2step liefhebbers echt schaars hier..
maar goed ik vind t zeker goede muziek maar ben nog niet helemaal into de titels en namen enzo Iemand nog goeie nummers voor mij ?? Ik zit nu in t stadium dat ik veel herken maar niet van naam weet :rolleyes: doesss ehm owjaah sowieso weet Kazaa weinig te vinden wat betreft 2step ofno? Dankz |
wtf is 2step?
|
nou hier is dr wel 1tje..sort of..
Garage is net iets leuker..zoek maar eens op Monstaboy of Dj Kie.. :cool: |
Ken alleen dat ene nummer van TMF, gotta get through this? 100x beter dan RnB in ieder geval, wat experimenteler qua ritme en melodie.
|
Njah gotta get trough this vind k eigenlijk echt een schraal nummer
Maar ik kan ze volgens mij ook van minimized afhalen dus heb me eigen vraag al half beantwoord |
Citaat:
kben ook geen 2step expert :p zal vast beters zijn |
Citaat:
|..wowie..| |
2step is Garage.
Garage is de overkoepelende term, daarbinnen heb je 2step-,UK-,US-,SpeedGarage. Men zegt gewoon 2step omdat het makkelijk is. ga naar www.djgomes.com en download de online mix daar Voorderest ehm: -DJ EZ -MJ Cole -Wideboys -DJ Luck & Mc Neat -Lonyo -Jenna Jameson Pffff.....meer kan ik ff niet zo opnoemen uit m'n hoofd....... |
Dank Joe well als een malle (y)
|
Artfull Dodger (re-re-wind when the crowd say bow selector)
Hoort Craig David hier ook niet bij. Ach wat kan het mij bouten, lijkt me toch nix |
- Pay As You Go Cartel - Know We
- So Solid Crew - In principe heel de cd (Oh No), hijs gewoon nog steeds phat. - So Solid Crew - Haters (Hatin Bass Remix) --> Dit is een voorbeeld van een beetje loungy 2-Step. Try it. - The B15-project - Games - McWiley - I Will Not Lose - Geeneus - Wickedest Thing - Tymes 4 - Bodyrock [Remix] - 2 Jedi ft. So Solid Crew - 2 Dark - Hi Tek - Round & Round - Purple Haze - Kru Messy - Ratpack - Get You Rockin' - So Solid Crew - Superman - More Fire Crew - Oi! - Craig David - Fill Me In (Garage Nation Remix) - Oxide & Neutrino - Up Middlefinger - So Solid Crew - No Good 4 Me - Pay As You Go Crew - Sidewinder Valetines Ball 2002 Een lijstje, ik moet wel zeggen dat ik een beetje So Solid-minded ben. Wat overigens niet inhoudt dat ik niet voor andere stuff open sta (qua 2-Step dan ;)). Probeer vooral de laatste, beetje underground beat, gewoon gaaf. |
dj zinc is wat verder ff bij me opkomtmaar hij heeft ook DnB nrs, maar dat verschil hoor je natuurlijk snel genoeg
138 track!!!!! yeeeeeeh |
de neger in me vindt 2step geweldig, dus als het maar ook kan dan zie je me los gaan op zulke nummers. Maar om nou te zeggen dat ik er verstand van heb?
|
Citaat:
|
Oke, ik heb ff m'n garagemap geopend in Winamp:
Liefelijke Garage: Monsta Boy ft. Dennis G. - Sorry MJ Cole - Crazy Love Alsou - Before You Love Me(Sunship remix) Rag-Garage: Hi Grade - The Jug Jameson - Urban Hero Jammin - Go DJ Voorderest: Wideboys - Sambucca Bran van 3000 - Astounded (MJ Cole remix) Incognito - Nights Over Egypt(MJ Cole remix) Lony - Garage Girls (GaragePartyPhreax begrijpen deze track ;) :p :D ) Tru Faith and Dub Conspiracy - Freak Like Me |
Okeetje bedankt
Schraal alleen dat die klote Kazaa niks kan vinden en anders heb ik 'more sources needed' :mad: Echt een hekel aan .. mahja .. |..thx..| |
Citaat:
Dat solid solid crew vind ik eigenlijk weinig aan. |
2step is relaxed, maar liever garage.. was onlangs op vet 2step feest in alkmaar
|
Citaat:
|
Correct geantwoord..
|
Garage/2step vind ik erg goed, hoewel ik de laatste tijd meer drum n bass luister. Anyway, ik heb wel een paar tips voor je:
Shola Ama ft. Craig David - Imagine (Artfull Dodger mix) MJ Cole ft. Vula - Wondering Why SIA - Little man (extreme works) Artfull Dodger & Richie Dan - Ruffneck Sound Richie Dan - Temptation Danny C ft. MC Viper - Lyrical Badboy Darqwan - Said the spider DJ EZ - Promises (hardstep dub) DJ Mac & Tim MacEwan - R U Feeling me? Jammin - Go DJ Lady Bee ft. MC BK & Lain - Lady Bee Theme Masterstepz - Show me the money Changing Faces - That other woman Shaggy - It wasn't me (breakbeat mix) Sweet Female Attitude - Flowers Jammin - Treats Craig David - Rendez Vous (Sunship mix) London Dub Syndicate - Hype the funk FCC - Everything LSG ft. Craig David - All over my body Jammin - Tug o war Double 99 - Ripgroove Christian Falk - Make it right Check verder www.djgomes.com, zijn mixen zijn erg oké. Op www.soulchampion.com kan je Amerikaanse 2step downloaden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een vet 2stepfeest in Alkmaar? En ik was er niet? Hoe kan dat nou weer....... :confused: :mad: |
Citaat:
Nee, wij zeggen altijd jenna jameson als we jameson bedoelen, ik weet niet mee precies hoe dat zat....maar er ontstaan wel meer onverklaarbare dingen als je s'ochtends vroeg met de 1e trein weer teruggaat. |
Citaat:
Maar 2step (Garage) is verwant aan Drum & Bass, dus tsjah dan krijg ik toch al snel de neiging te bewegen :p.. |
het is wel funky muziek ja, alleen moet je er niet mee aankomen als true drum 'n basser ;)
vooral de op breaks gerichte garage als die van dj zinc is erg ok |
Artfull Dodger feat. Craig David - R U Ready
Luister ik hele tijd. Verder: Monstaboy feat. Denize - I'm Sorry Mark 'Ruff' Ryder - Joy More Fire Crew - Oi! (al eerder genoemd volgens mij) Oxide & Neutreno - No Good 4 Me Artfull Dodger feat. Lifford - Please Don't Turn Me On Ms Dynamite feat. Menta - Ramp Dynamite MC feat. TNT - Rush The DJ Artfull Dodger - The Sound Of Uk Garage Tigerstyle - Are You Really(from da Endz) Ik luister er al een tijdje na, maar ik probeer vooral te luisteren naar Engelse zenders die ook via internet uitzenden zoals Passion FM Nadeel is dat ik dan meestal niet weet hoe de tracks heten of van wie ze zijn *typo* |
Ik heb trouwens ook nog een gruwelijke DJ Set van La Femme Fatale gehoord. Echt de gruwelijkste garage gemixt in een set van ongeveer een uur
La Femme Fatale Set als die het niet doet: www.ukgarageworldwide.com/audio :) Je hebt wel real player nodig Iemand nog tracks voor mij qua snelle garage met lyrische hoogstandjes :) Dus snelle beats met snelle raps zoals More Fire Crew - Oi! bijvoorbeeld... |
oooh geil. PassionFM kende ik nog niet. zeer zeer geile UK sound :> (y)
|
Zou het geen idee zijn om op ID&Tradio een uurtje(of meerdere) Garage te hebben.....
ID&Tradio lijkt me er het meest geschikt voor.... |
Citaat:
|
Nou moet je maar es op zondag gaan luisteren, naar Chill Sunday.
Dan is t geen techno.....meer loungy en soulful/funky house |
ik check net een ander forum en wat lees ik:
Citaat:
|
Dat is dus vanavond om 22:00 uur. op ID&Tradio.
je kan op www.id-t.com checken op welke frequentie je ID&Tradio kan ontvangen. |
Citaat:
|
Citaat:
jammerlijk dat ik er dan niet ben alleen..moet mijn vader maar even naast de radio installeren om het op te nemen ofsjow :D |
|Heeft iemand deze set op ID&Tradio nog gecheckt, ik heb em met m'n MD opgenomen en ben nu aan t luisteren.
Wel dope. Steve Boomselecta, MC Viper en Lady Bee tot nu toe gehoord. |
Citaat:
|
Hehehe...hoe moet dat?
Ik zal ff wat andere fora in de gaten houden, misschien komt ie daar wel online door iemand anders.......... edit:ik heb ook alleen maar 74 minuten van de 2 uur.... |
Citaat:
|
Maar hoe zet ik m dan op cd...dan moet het zoiezo via m'n pc gaan of niet?(ik heb alleen een pc brander)
|
Citaat:
|
Ik heb em opgenomen (op bandje :D )
Kvond em zeker chill |
|
Citaat:
Lauwe site trouwens, ff de downloadtips downloaden. MJ Cole ft. Vula - Wondering Why had ik al, is een heeel goed nummer. Edit: hoe heet dat nummer dat ze draaien op die site, nr. 2 bij music. Zo'n goed nummer (y) Ze zeggen iets van 'on the dancefloor'. |
Op www.speedfreax.com is een mix te beluisteren van Joost van Bellen. Je moet klikken op ''listen'' en dan rechtsboven op live. Erg goede mix.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |