![]() |
Zelf cdhoesjes maken
Een vraagje:
Ik ben op zoek naar een site of een programma dat ik kan downloaden waarmee ik zelf mijn cdhoesjes kan maken. Ik heb een programma gedownload, maar daarmee kan ik alleen images invoegen en geen tekstbestanden. Ik wil graag de titels van de nummers uittypen in Word en dit vervolgens gemakkelijk op de juiste maat uit printen. Wie helpt? |
ik wil je wel via msn helpen ;)
pointguard_27@hotmail.com |
Citaat:
|
Citaat:
|
CoverPro is een hele goede. Ik hem hem maanden geleden al eens naar iemand toegemaild. Er simpel in gebruik en veel manieren voor printen(maten voor cover bedole ik dus)
Zoek anders een op google naar coverpro, misschien kun je hem downloaden. Tis als het goed is een soort demo-versie, maar het enige wat ik daarvan merk is dat ik steeds weer de vraag krijg om te registreren, maar die negeer ik al anderhalf jaar ;) |
Citaat:
____ Als je een cd brand met Nero (ALS) dan kan je met Nero cover designer heel simpel zoiets maken :) Bestand -> Cd-hoes afdrukken Er komt nu een nieuw venster. kies een leeg document. Object -> Invoegen -> Tracklijst. nu even een vierkantje trekken en staan alle bestanden/nummers met tijd en artiest en nummer op de achterkant :) |
Citaat:
|
Ik gebruik gewoon photoshop.
Bestand formaat = 13.7 bij 12.2 cm. Kun je hele mooie hoesjes mee maken. Je moet alleen een rand maken als je hoes wit van 8ergrond is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nero Cover Designer is een programma dat met Nero word geleverd, staat as het goed is wel in het startmenu
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06. |