![]() |
Ja GODVERDOMME [fields of rock]
Heb ik net een hele review zitten schrijven, is dat kut topic gesloten..
*zucht* nou ja conclusie: het was vet. |
wasn't me.
maareh, Opeth is niet meer te dowloaden? :( |
Ja dat zuigt :(
|
kzat net iets over de helft :/
|
was opeth te downen? en wat speelden ze?
|
Citaat:
The Drapery Falls Deliverance Advent Demon Of The Fall |
oeh klinkt cool (y)
|
Ik vond Opeth trouwens een beetje tegenvallen, vooral bij het eerste nummer was het geluid echt bagger, werd wel steeds beter, maar toch...
|
hoop dat ze op graspop zelfde spelen
|
wat heeft die vent van opeth alstie gewoon praat een rustgevende stem overigens :P
|
kan iemand mij overigens uitleggen waarom het vorige fields of rock topic is gesloten, ik snap he tnie thelemaal
|
Citaat:
Ik ben jaloers op alle mensen die er waren, vooral op masterofpuppetz. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En handtekeningen. :p |
wat ik me nu afvraag om aan zo'n handtekening te geraken heh..moet je dan zo hele dag een papiertje+stift bijhebben om dat te laten tekenen ofzo? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb alleen nile en metallica gezien.
ik vond nile een beetje tegenvallen, ze deden wel erg hun best maar het geulid was vrij matig En metallica, ja metallica. ze speelden erg strak imho alleen stond het geluid nogal zacht. en ik heb geen forummers gezien behalve deftoontje, maar die zat naast me in de auto :) |
Citaat:
|
Ik heb echt een superdag gehad, niet zo veel bands gezien maar was druk met andere dingen haha... (posters ophangen, opbouwen, optreden, afbreken, etc.).
Ministry was VET! En Metallica ook, alleen als ze nou dat kwartiertje met Frantic/Sad But True/St. Anger vervangen hadden door Fade To Black / One / Battery ofzo dan had ik het gaver gevonden. |
enema abortion welke band speel jij dan in?
|
Zo'n gare localband: Darkdayrising. We moesten om 15:30 spelen en daardoor kon ik dus verdomme Arch Enemy niet zien :(
|
Citaat:
|
het was gaaf ja, alleen beetje jammer dat ik pas om zes uur 's ochtends thuis was.. :S mja.
kon Nile ook niet zien omdat ik vast zat in de rij voor de muntjes... |
niet zeiken,,
METALLICA WAS VET!!!! we stonden 15 meter van de stage af tijdens manson en metallica we konden dus alles goed zien maareh heeft iemand mij tegen de vlakte zien gaan tijdens het eerste nummer van Disturbed??? |
Citaat:
|
Ik heb de zanger van Disturbed trouwens nog een handje gegeven.:cool:
|
Citaat:
We hadden allemaal korte camouflage broeken aan. |
darkdayrising vond ik overigens ook niet vervelend
|
Citaat:
(stond er toevallig ook nog spuit 11 op?) |
Citaat:
dit was mijn planning 12.00 - 12.40 Strapping Young Lad 12.30 - 13.10 Brainshake 13.10 - 14.00 Autumn 13.50 - 14.35 Nile 14.30 - 15.10 Cancelled 14.30 - 15.30 Disturbed 14.50 - 15.35 Arch Enemy 15.30 - 16.10 DarkDayRising 15.50 - 16.35 Mudvayne 16.55 - 17.55 Opeth 17.30 - 18.30 Stone Sour 18.15 - 19.15 Prong 19.00 - 20.15 Marilyn Manson 19.35 - 20.35 Ministry 21.00 - 23.00 Metallica Heb alles gezien, behalve Prong door Stone Sour en MM, en Cancelled moest ik cancellen vanwege disturbed en voorbereidingen voor Arch Enemy... Opeth en Mudvayne waren super, zanger van Mudvayne heb echt een geweldige schreeuw. Voor de rest waren MM en Metallica ook zeer goed, alleen moest metallica nog Fade to Black spelen |
Citaat:
weet echt niet meer of dat er opstond, weet alleen da'k moe was in de avond en vandaag weer om 7:00 moest werken (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
mja voor me mening tjek review in gesloten topic :(, maarja het heerschte. Druk maarja durf mensen maar eens tegang te ontzeggen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
twas echt supervet
nile/opeth/mudvayne/syl/arch enemy vanaf de eerste rij gezien drumstok van nile gevangen metallica en manson waren ook supervet.. wel jammer dat ik darkdayrising niet heb kunnen zien, die zijn echt ruig. maar die hebbik pas in de bunker ook al gezien twas een geslaagde dag |
Hey vetjes DarkDayRising stond nog stukje in de OOR :D
|
Citaat:
|
duck muir: meestal sta of loop ik rond, maar ja.
Die recensie in oor was idd wel positief, dat is wel weer cool! |
Heeft iemand born Loco gezien?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey Enema Abortion, welke ben jij?
http://www.kinkfm.nl/fotos/fieldsofr...g/DSCN1345.JPG http://www.kinkfm.nl/fotos/fieldsofr...g/DSCN1351.JPG http://www.kinkfm.nl/fotos/fieldsofr...g/DSCN1353.JPG (van KinkFm gehaald) |
De topic titel is niet echt aandacht richtend maar zoekend :o
|
Citaat:
|
ok:)
|
Een woord:
GEWELDIG MetallicA live... *zucht* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |