![]() |
over?
Ik zit nu in de 3e klas HAVO
Ik heb op het eindrapport vier 5'en.. Voor Aardrijksunde, Biologie, Wiskunde en Frans.. Ik sta voor alle vakken een 5,3 --> dat wordt een 5 op het eindrapport.. Ga ik nu nog over? |
Nee, denk het niet :( , maar dat moet je op school maar eens vragen.
|
Dat ligt aan de eisen van de school. Bij ons zou je dan volgens mij besproken worden. Maar de overgangsregelingen wisselen per school. Moet je even in een schoolgids kijken of aan je mentor vragen.
|
Bij ons ligt het er ook aan wat je volgend jaar dan voor profiel gaat doen. ZOu je bijvoorbeeld geen biologie en aardrijkskunde meer doen dan wordt je een twijfel geval en mag je waarschijnlijk nog wel over....succes :)
|
Aardrijkskunde en Wiskunde zijn verplichte vakken..
|
Bij ons zou je 4 tekorten hebben,net een bespreekgeval...
Zoals 'iemand of niemand' al zei verschilt dat per school. ;) |
yep, balen man.. kweet niet wat ik moet doen :confused:
|
bij ons op school zou je niet over gaan
|
Bij mij op school ga je dan ook niet over dacht ik, maar je moet het toch maar even vragen.
|
nope...
|
Citaat:
je zou echter wel naar de mavo kunnen drmee maar of je dat nou wil |
bij ons mag je 4 tekorten staan, maar hangt ook een beetje van de vakken af...
hoe het zit in de derde weet ik echt niet meer |
bij ons ga je zo zeker over. ben van 3 naar 4 overgegaan met een 5 voor frans en duits een 4 voor engels en grieks en een 3 voor latijn. (dit was wel erg uitzonderlijk, ik stond voor de andere vakken allemaal 7 of hoger) maar met 4 5en ga je bij ons zeker over
|
Citaat:
althans, ak niet. wiskunde wel, maar dan kan je bijv. wisa1 gaan doen. maar helaas zou je bij ons met deze cijfers volgens mij ook blijven zitten :( |
Bij mij op school (gymnasium) zou je hiermee gewoon over kunnen, je mag 4 onvoldoende punten hebben en 4 5en is 4 onvoldoende punten. Zeker navragen en anders in de schoolgids kijken ofzo.
|
Citaat:
|
je blijft zitten ;)
|
bij ons op school zou je als je die 5-en zou laten staan blijven zitten. hangt er ook vanaf wat voor niveau je doet. als je in vwo 3 4 5-en zou hebben, zou je denk ik kunnen overwegen om naar havo4 te gaan (dat kon bij ons wel) of jekan d.m.v. herkansingen proberen van 2 5en nog 2 6en te maken!
succes in ieder geval! |
Bij mij op school zou je over kunnen gaan.
|
bij mij op school ben je dan wrschijnlijk twijfelgeval, maar je moet die 5-en dan wel compenseren met zevens.. Maar kweenie hoe dat bij jou zit
|
ja ik ben blijven zitten :( :( :(
maarja, niks aan te doen |
Ja kloptje je blijft zitten.
Je mag maar 3 te kort punten hebben, en jij hebt er nu 4. Jammer voor je. |
Bij ons zou je blijven zitten, en ik denk dat dat op de meeste scholen zo zal zijn.
|
bij ons op sgool niet
|
Welk profiel wil je volgend jaar gaan doen? Daar hangt het volgens mij ook heel erg vanaf.
@iedereen die zegt dat AK niet verplicht is: in Havo CM is het volgens mij wel verplicht... (tenminste bij mij op school) Maar uhhm...ben je nu over of niet? |
in havo cm heb je bij ons geen aardrijkskunde.... alleen wel bij em.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de basisvorming sluit je toch af in de tweede , tenminste bij mij op school wel hoor!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |