![]() |
regels -> helderrood
ok dit kan dom klinken:
maar ik heb tijdens mijn regels eigenlijk nooit helderrood bloed gehad, altijd donkerrood ofzo, maar nu dus wel,helderrood, en enkel bloed... normaal? |
Hoelang ben je al ongesteld?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm.. ik moest even nadenken bij regels. ;)
Maar volgens mij is het wel normaal dat t niet (altijd) helderrood is. |
Citaat:
|
Ten eerste verlies je tijdens de menstruatie niet echte bloed, maar vooral het weefsel waarmee de baarmoeder wordt bedekt, en ten tweede komt het er niet meteen uit als het los raakt, maar pas na een tijdje. Een donker kleur is het resultaat van langer afgestorven te zijn ... zo'n donkerrood-bruin kleur krijgt hemoglobine als hij ... eh, woordje kwijt ... 'bederft', uiteen valt ? Je snapt het wel :)
|
Bij mij is het nog nooit helderrood geweest...maar volgens mij kan dat niet egt kwaad als dat nu in ene wel is
|
Fruitvliegje: je bedoelt toch dat je je afvraagt waarom je nu wel ineens helder bloed hebt?
De antwoorden van hier lijken daar namelijk niet echt op. Helaas heb ik niet echt advies. Omdat je al 3 jaar ongesteld bent lijkt het me raar dat het nu ineens verandert. Misschien dat je ff op internet kunt zoeken? (www.google.nl) |
idd, het is nu dus WEL helderrood.
beter leze mensen ;) |
Citaat:
Maar ik vraag me af waarom het niet normaal zou zijn? |
Ow bij mij is t soms wel helderrood. Aan het begin van m'n menstruatie dan en dan wordt het geleidelijk aan donkerder.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35. |