![]() |
GRRR i hate love and love hates me !! zijn nu echt ALLE jonges hetzelfde??
ge weet da'k een topic had geopend over da mijn lief van ander meiskes droomde hé?! 't is uit sinds gistere :(:(:( !! En het ergste van al is nog da'k het nie van hem heb gehoord ma van z'n beste vriend !!!!! Het is misschien beter zo !! Hij deed niks anders als me kwetsen !! :( maar ik zie hem zo graag :(
weten jullie soms wat te doen bij luduvudu ??!!! I really need it :( |
zijn nu echt ALLE jonges hetzelfde??
Ik heb een hekel aan dat soort opmerkingen, dusse nee, ik heb geen hulp. |
Citaat:
En nee, ze zijn niet allemaal hetzelfde, jij ontmoet alleen steeds dezelfde :D |
hey landgenootje,
Probeer hem te vergeten, ik weet dat het moeilijk is. Maar als ik het zo hoor, dan heeft hij niets anders gedaan dan je gekwetst, dus hij is het echt niet waard om verdrietig over te zijn. Ga je eens amuseren met wat andere vrienden en vriendinnen en probeer je gedachten een beetje te verzetten. Hoe lang waren jullie eigenlijk samen? |
Citaat:
|
tijd heelt alle wonden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja alle jongens zijn het zelfde
sommige mensen met een pik zijn echter ook niet volledig jongens |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, niet alle jongens zijn hetzelfde, je komt er vanzelf wel een tegen die géén eikel is..
|
Citaat:
|
2 maanden, 2 dagen?? ooh daar kom je nog wel overheen hoor makkelijk.. En waarom zou je van zo'n jongen houden die je zoiets flikt!?
En nee, niet alle jongens zijn 't zelfde.. :) |
mijn liefje is anders.........
sterkte ermee........ |
Citaat:
|
Citaat:
Ow, ben overigens zelf zeeeeeer anders dan de meesten... en als ik dat kan zeggen en ook ben, zullen er ook wel mensen in jouw omgeving zijn die zo zijn... misschien nog wel een heleboel, wie weet :s... (iedereen is heeeeel anders) |
Citaat:
|
Citaat:
Aaach ... lief :) NOG wel ja http://gathering.tweakers.net/i/s/devil.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |