Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   GRRR i hate love and love hates me !! zijn nu echt ALLE jonges hetzelfde?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=51297)

iebke* 11-04-2002 18:05

GRRR i hate love and love hates me !! zijn nu echt ALLE jonges hetzelfde??

ge weet da'k een topic had geopend over da mijn lief van ander meiskes droomde hé?! 't is uit sinds gistere :(:(:( !! En het ergste van al is nog da'k het nie van hem heb gehoord ma van z'n beste vriend !!!!! Het is misschien beter zo !! Hij deed niks anders als me kwetsen !! :( maar ik zie hem zo graag :(

weten jullie soms wat te doen bij luduvudu ??!!! I really need it :(

Evergreen 11-04-2002 18:08

zijn nu echt ALLE jonges hetzelfde??

Ik heb een hekel aan dat soort opmerkingen, dusse nee, ik heb geen hulp.

Freaked Reality 11-04-2002 18:09

Citaat:

iebke* schreef:
ge weet da'k een topic had geopend over da mijn lief van ander meiskes droomde hé?! 't is uit sinds gistere :(:(:( !! En het ergste van al is nog da'k het nie van hem heb gehoord ma van z'n beste vriend !!!!! Het is misschien beter zo !! Hij deed niks anders als me kwetsen !! :( maar ik zie hem zo graag :(

Vast een n00bvraag maar wie of wat is luduvudu?

En nee, ze zijn niet allemaal hetzelfde, jij ontmoet alleen steeds dezelfde :D

~ Iris ~ 11-04-2002 18:13

hey landgenootje,

Probeer hem te vergeten, ik weet dat het moeilijk is. Maar als ik het zo hoor, dan heeft hij niets anders gedaan dan je gekwetst, dus hij is het echt niet waard om verdrietig over te zijn. Ga je eens amuseren met wat andere vrienden en vriendinnen en probeer je gedachten een beetje te verzetten.
Hoe lang waren jullie eigenlijk samen?

~ Iris ~ 11-04-2002 18:15

Citaat:

Freaked Reality schreef:

Vast een n00bvraag maar wie of wat is luduvudu?

En nee, ze zijn niet allemaal hetzelfde, jij ontmoet alleen steeds dezelfde :D

luduvudu is waarschijnlijk iets typisch belgisch ofzo :) en betekent liefdesverdriet

Cerberus 11-04-2002 18:16

tijd heelt alle wonden...

Freaked Reality 11-04-2002 18:20

Citaat:

Cerberus schreef:
tijd heelt alle wonden...
...al kun je aan sommige een eeuwig litteken overhouden...

Cerberus 11-04-2002 18:27

Citaat:

Freaked Reality schreef:

als is de kans dat dat bij liefdesverdriet gebeurd heel erg klein...maar opzich heb je wel gelijk jah.

^AmArU^ 11-04-2002 18:29

ja alle jongens zijn het zelfde
sommige mensen met een pik zijn echter ook niet volledig jongens

lady_x 11-04-2002 18:30

Citaat:

Freaked Reality schreef:

Eeuwig niet denk ik, maar toch een lange poos (littekens kunnen lang blijven maar vergaan ook na een tijd) en dat is idd niet zo leuk. Ik zit nu nog steeds met mijn ex in mijn hoofd en dat duurt al maanden en het is toch zo'n rot gevoel!

iebke* 11-04-2002 19:46

Citaat:

~ Iris ~ schreef:
hey landgenootje,

Probeer hem te vergeten, ik weet dat het moeilijk is. Maar als ik het zo hoor, dan heeft hij niets anders gedaan dan je gekwetst, dus hij is het echt niet waard om verdrietig over te zijn. Ga je eens amuseren met wat andere vrienden en vriendinnen en probeer je gedachten een beetje te verzetten.
Hoe lang waren jullie eigenlijk samen?

2 maand, en 2 dagen :(

Troffee 11-04-2002 19:53

nee, niet alle jongens zijn hetzelfde, je komt er vanzelf wel een tegen die géén eikel is..

In Your Room 11-04-2002 19:57

Citaat:

~ Iris ~ schreef:

luduvudu is waarschijnlijk iets typisch belgisch ofzo :) en betekent liefdesverdriet

dat is niet typisch belgisch hoor.....ik zou het alleen met 2x een dubbele d schrijven, zo dus: ludduvuddu :)

Orion16 11-04-2002 20:40

2 maanden, 2 dagen?? ooh daar kom je nog wel overheen hoor makkelijk.. En waarom zou je van zo'n jongen houden die je zoiets flikt!?

En nee, niet alle jongens zijn 't zelfde.. :)

StefanLovertje 11-04-2002 20:50

mijn liefje is anders.........

sterkte ermee........

bracelance 11-04-2002 21:49

Citaat:

Troffee schreef:
nee, niet alle jongens zijn hetzelfde, je komt er vanzelf wel een tegen die géén eikel is..
dat is lief schat, ik hou van je

Pletterprater 11-04-2002 22:48

Citaat:

iebke* schreef:

Mwa, tot zover ik weet is er geen fabriek die in massa productie jongens creeert die allemaal hetzelfde zijn... dusse, wees gerust, je bent gewoon een misproductie tegengekomen, kan ooit voorkomen, kom je wel weer overheen.

Ow, ben overigens zelf zeeeeeer anders dan de meesten... en als ik dat kan zeggen en ook ben, zullen er ook wel mensen in jouw omgeving zijn die zo zijn... misschien nog wel een heleboel, wie weet :s...
(iedereen is heeeeel anders)

cha0s 12-04-2002 02:04

Citaat:

Evergreen schreef:

Ik heb een hekel aan dat soort opmerkingen, dusse nee, ik heb geen hulp.

agree.

nare man 12-04-2002 08:43

Citaat:

StefanLovertje schreef:
mijn liefje is anders.........

Aaach ... lief :)

NOG wel ja http://gathering.tweakers.net/i/s/devil.gif

@pie 12-04-2002 08:59

Citaat:

iebke* schreef:
GRRR i hate love and love hates me !! zijn nu echt ALLE jonges hetzelfde??
ja, alle jongens zijn hetzelfde! ik zou lesbisch worden als ik jou was! :rolleyes:

Jozzy 12-04-2002 12:10

Citaat:

ja hoor :rolleyes: zoek het lekker zelf uit dan :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.