![]() |
Examenfeest, maar niet mee...
Hoe krijg je iemand die voor de 2e keer gezakt is mee naar een examenfeest??? Ze heeft niet zo'n zin omdat ze dus gezakt is blablabla... opzich wel logisch, maar van de andere kant, gewoon leuk feesten kan atlijd wel toch?! :p
|
Ik kan me heel goed voorstellen dat die persoon daar nu eventjes geen zin in heeft, en dat moet jij begrijpen.
|
tja.... ik zou haar niet te veel pushen maar wel jouw standpunt goed duidelijk maken....
dan bedenkt ze zich wel... en idd een avondje goed feesten zal haar waarschijnlijk goed doen maar zeg dat absoluut niet recht in haar gezicht.... scoort geen punten |
Ja joh, ik snap het ook wel allemaal hoor!
Mwah ik ga haar ook maar niet teveel pushen; ik bedoel 2 keer zakken is natuurlijk ook echt 10 keer niks (n) Dan ga ik alleen, of met mijn vriendje, ook gezellig :) |
ik zou ook niet gaan als ik 2x gezakt was. Al die blije mensen om me heen ("ben jij ook geslaagd?!? gefeliciteerd!!!"), daar zou ik nog zieker van worden... nee... laat dan mij maar lekker thuis (maar ik ben wel geslaagd :D )
|
Citaat:
Maar nee dan nog, er zijn er ook wel een paar die wel weten dat ze vorig jaar gezakt is (toen zat ze nog wel bij mij op school namelijk). Toch heb ik ook wel een beetje het gevoel dat ze niet meegaat omdat ze haar vriendje dan pas weer kan zien vanaf zondag, en dat zou ik wel een k(*)t rede vinden, maar goed. Ik ga gewoon lekker alleen, of met mijn vriendje :) |
neej gek ik zou juist meegaan.
ok je voelt je wel ff kut maar het gaat er toch om dat je lol hebt met je maten of niet soms? |
Ja oke, maar dan zit je daar als gezakte (voor de 2e keer!) en iedereen praat over "YES KLAAR MET SCHOOL" en "WAT GA JE STUDEREN" enzo.. Da's ook niet leuk..
Maar alleen thuis zitten huilen is ook niks, en als je komt zal iedereen wel rekening met je houden.. Je zal wel veel steun vinden denk ik.. |
ik ben ook niet naar de examenfeestjes gegaan, want ik ben (nog) niet geslaagd, ik voel me dan echt gewoon kut...dus ik w8 met feesten tot de 26e (I hope)
|
Maar das wat anders, omdat jij nog moet blokken voor je her..
|
maar afgezien van dat is t gewoon niet leuk en ze kan voor zichzelf natuurlijk wel de beslissing maken of ze gaat of niet.....
|
Citaat:
|
anders ga je toch met zn 2-en iets leuks doen? Naar de bios of stappen, maar iig niet dat ze aan dr examens enzo moet denken maar gewoon plezier heeft. Gewoon wat leuke afleiding!
|
Mijn examenfeest heb ik (allang) gehad (24 april:D )
Dat is wel een voordeel, dan is tenminste iedereen er...!! (Nouja, bijna iedereen..!) Het was echt giga gezellig:) |
voer haar dronken en dan neem je der mee zeggen dat het een ander soort feestje is
|
Je dwingt haar mee te gaan..
Je zegt: "Kom we gaan naar een examenfeestje!" Zij: "Nee.." Jij: "Je laat me nu toch niet zakken he?" ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |