Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eindexamens 2003 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=63)
-   -   Examenfeest, maar niet mee... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=513140)

MevrouwM 16-06-2003 21:12

Examenfeest, maar niet mee...

Hoe krijg je iemand die voor de 2e keer gezakt is mee naar een examenfeest??? Ze heeft niet zo'n zin omdat ze dus gezakt is blablabla... opzich wel logisch, maar van de andere kant, gewoon leuk feesten kan atlijd wel toch?! :p

Keyser Saus 16-06-2003 21:16

Ik kan me heel goed voorstellen dat die persoon daar nu eventjes geen zin in heeft, en dat moet jij begrijpen.

simple creed 16-06-2003 21:19

tja.... ik zou haar niet te veel pushen maar wel jouw standpunt goed duidelijk maken....

dan bedenkt ze zich wel...

en idd een avondje goed feesten zal haar waarschijnlijk goed doen maar zeg dat absoluut niet recht in haar gezicht.... scoort geen punten

MevrouwM 16-06-2003 21:25

Ja joh, ik snap het ook wel allemaal hoor!

Mwah ik ga haar ook maar niet teveel pushen; ik bedoel 2 keer zakken is natuurlijk ook echt 10 keer niks (n)

Dan ga ik alleen, of met mijn vriendje, ook gezellig :)

SuperSanne 17-06-2003 08:58

ik zou ook niet gaan als ik 2x gezakt was. Al die blije mensen om me heen ("ben jij ook geslaagd?!? gefeliciteerd!!!"), daar zou ik nog zieker van worden... nee... laat dan mij maar lekker thuis (maar ik ben wel geslaagd :D )

MevrouwM 17-06-2003 09:49

Citaat:

SuperSanne schreef op 17-06-2003 @ 09:58:
ik zou ook niet gaan als ik 2x gezakt was. Al die blije mensen om me heen ("ben jij ook geslaagd?!? gefeliciteerd!!!"), daar zou ik nog zieker van worden... nee... laat dan mij maar lekker thuis (maar ik ben wel geslaagd :D )
Ja nou ja ze kent niet echt veel mensen daar hoor, ze zit op een andere school, en er komen vooral mensen van mijn school.
Maar nee dan nog, er zijn er ook wel een paar die wel weten dat ze vorig jaar gezakt is (toen zat ze nog wel bij mij op school namelijk).
Toch heb ik ook wel een beetje het gevoel dat ze niet meegaat omdat ze haar vriendje dan pas weer kan zien vanaf zondag, en dat zou ik wel een k(*)t rede vinden, maar goed.
Ik ga gewoon lekker alleen, of met mijn vriendje :)

pyres74 17-06-2003 09:49

neej gek ik zou juist meegaan.
ok je voelt je wel ff kut maar het gaat er toch om dat je lol hebt met je maten of niet soms?

Arun 17-06-2003 09:52

Ja oke, maar dan zit je daar als gezakte (voor de 2e keer!) en iedereen praat over "YES KLAAR MET SCHOOL" en "WAT GA JE STUDEREN" enzo.. Da's ook niet leuk..
Maar alleen thuis zitten huilen is ook niks, en als je komt zal iedereen wel rekening met je houden.. Je zal wel veel steun vinden denk ik..

Smurfinnetje 17-06-2003 09:56

ik ben ook niet naar de examenfeestjes gegaan, want ik ben (nog) niet geslaagd, ik voel me dan echt gewoon kut...dus ik w8 met feesten tot de 26e (I hope)

Arun 17-06-2003 09:58

Maar das wat anders, omdat jij nog moet blokken voor je her..

Smurfinnetje 17-06-2003 10:02

maar afgezien van dat is t gewoon niet leuk en ze kan voor zichzelf natuurlijk wel de beslissing maken of ze gaat of niet.....

MevrouwM 17-06-2003 10:17

Citaat:

Smurfinnetje schreef op 17-06-2003 @ 11:02:
maar afgezien van dat is t gewoon niet leuk en ze kan voor zichzelf natuurlijk wel de beslissing maken of ze gaat of niet.....
Ja idd das wel waar. Het is natuurlijk wel sip als je, hoe leuk het feest ook is, bedenkt dat dit feest gevierd wordt omdat er mensen geslaagd zijn. Maar een leuk feestje zou toch wel goed doen lijkt me zo. Ze kan ook niet blijven kniezen thuis, lijkt me zo. En zo kan ze alles wel laten schieten omdat ze gezakt is... Maar goed ik snap haar ook wel natuurlijk, ook omdat het niet de 1e keer dat ze zakt. Vorig jaar (toen zat ik nog in 5v, blijvenzitten) toen zijn we wel samen feestjes afgegaan :) Maar ja toen ze toen zakte wist ze dat al ver van te voren en nu kwam het echt als een klap...

Smurfinnetje 17-06-2003 10:19

anders ga je toch met zn 2-en iets leuks doen? Naar de bios of stappen, maar iig niet dat ze aan dr examens enzo moet denken maar gewoon plezier heeft. Gewoon wat leuke afleiding!

Snufje 17-06-2003 18:03

Mijn examenfeest heb ik (allang) gehad (24 april:D )

Dat is wel een voordeel, dan is tenminste iedereen er...!! (Nouja, bijna iedereen..!)

Het was echt giga gezellig:)

very drunk driver 17-06-2003 21:26

voer haar dronken en dan neem je der mee zeggen dat het een ander soort feestje is

Arun 18-06-2003 08:04

Je dwingt haar mee te gaan..
Je zegt: "Kom we gaan naar een examenfeestje!"
Zij: "Nee.."
Jij: "Je laat me nu toch niet zakken he?" ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.