![]() |
De Kameleon-film
wie heeft hem al gezien????
tweeling is echt perfect! wou m eigenlijk zsm zien maar heb nu pta-week... :mad: :eek: en kan vrijdag niet mmm btje onzin dit denk niet dat het iemand interesseert... volgende week maar. |
Citaat:
|
schijn wel een mooie film te zijn ... is die al klaar dan?? dan wordt die nie veel gepromoot.. ach. heb er ooit 1 boek van gelezen was wel funny
|
Kan niet tegen Nederlandse films... dan ga ik me altijd irriteren aan het slechte acteren. Helemaal als het twee snotneuzen zijn waarbij hun acteertalent afhangt van het feit dat ze tweeling zijn. Nee dank je. Als ik tien jaar jonger was zou ik hem misschien leuk gevonden hebben. Ik denk dat ie wél leuk zou zijn als je fan bent van de boeken
|
Citaat:
Over Nederlandse films hebben mensen meestal een negatieve mening klaar staan. "DE SCHIPPERS VAN DE KAMELEON" ziet er niet bepaald goed uit. Door heel Nederland toert momenteel de cast om bij voorpremières aanwezig te zijn. In Pathé Helmond zijn a.s. woensdag de tweelingen en Maarten Spanjer. |
uit meerdere recensies blijkt dat het een schijtfilm is.
|
Oh nou ken ik hem, is weer zo´n ooooooow zo ondeugende kruimel variant... Pfff Nederland ken zeker geen andere soort films maken!!
|
Citaat:
|
Je krijgt bij Calvé pindakaas een gratis racespel met Hielke en Sietse voor je PC. :D
|
Ik fyn it jammer dat er net frysk in die film wurdt pratte :( (ik schreef in het Fries ;) )
|
ach ik heb vroeger wel eens een aantal boeken gelezen, maar heb niet echt de dringende behoefte om hem te zien.
nou ja, misschien is `ie ook wel grappig. heel prominent friesland speelt er in mee, geloof ik. :p |
Die tweeling zit op dezelfde school als waar ik morgen m'n diploma uitreiking heb. :o
Is maar goed dat ik daar nu weg ben. :D |
Citaat:
|
Ze komen uit West-Friesland ;)
En ze komen signeren bij boekhandel Plukker in Schagen. http://www.rondjeschagen.nl/modules/...?p_id=2&page=1 Beter. |
Citaat:
pyt paulusma, ed nijpels, en nog een paar van die andere frieze acteurs. dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nooit begrepen wat het mooie aan die Kameleon boeken is. Citaatje:
"Hij is gek," meende Sietse toen de jongens zich in het boomhuis hadden verscholen. "Als wij de fiets niet versierd hadden, had niemand geweten dat hij jarig was. En dan had hij vast niet zoveel cadeautjes gekregen. Maar inplaats van ons te bedanken, kunnen we een pak slaag krijgen." "Tja Sietse, ondank is 's werelds loon," onderwees Hielke. "Laat Gerben in het vervolg zijn verjaardag maar met de dieren vieren!" Iedereen die dat goed geschreven vind, zou geen boeken mogen lezen. Cultuur of niet. |
ik ga er heen met mijn zus en mijn vader
alledrie de kameleon verslaafd.. ben nu oko weer een boek van ze aan het lezen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |