![]() |
[strip]Titel Niet Inbegrepen
|
Ik lag dubbel...
Leuk getekend ook, allen bij die eerste is de mond precies niet zo goed gelukt. |
*ringt een belletje*
scribly maar wel leuk :D |
Citaat:
|
droog :D
|
cool (Y) beter dan die vorige
|
Nou lachen kan ik er niet om maar als je iets vlugger bent en van simpele humor houdt zal ie vast wel leuk zijn!
|
grappig
vooral dat laatste plaatje is (y) |
(y) leuk hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
verkeerde post gequote.. sorry ik snap t plaatje dus niet |
Citaat:
|
Doet me sterk denken aan Biebel van Ikke(is artiestennaam van Marc retera(dacht ik))
|
Citaat:
|
lol, vind em wel leuk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, Colin... |
heersch ghehehehehe
|
hehehehe!!! :D:D:D:D hijs leuk!
maarre idd wel een beetjuh scribly.......en scribly heerscht de pan uit!!!! :D:D:D:D |
dit soort droge humor kan je niet uitleggen :D
|
Beste allemaal,
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
cpy van scribbly
en dat vond ik al saai :( |
Citaat:
|
Citaat:
A.u.b. :P |
Citaat:
:D |
Citaat:
Btw, het doet idd aan Biebel denken. Niet nageaapt of zo, maar gewoon, de stijl. Biebel is btw ook grappig :) |
Erg coole strips. Naast Biebel ook redelijk hang naar De Stamgasten, eveneens een goede strip(al vond ik die vroegah beter)
|
Deed me idd ook meteen aan Scribbly denken..
Maar desalniettemin wel 'n droog stripje :> |
Citaat:
Ikzelf heb echt een zwak voor strips. Vooral Urbanus en De Familie Doorzon geven mij echt de slappe lach. Hoe geniaal: 2 Mannen in een vrachtwagen komen langs een restaurant van Biereco (mensen die bekend zijn met de familie Doorzon weten dat alles wat zij bouwen vroeg of laat gewoon droog omvalt). De een zegt tegen de ander 'laten we hier even wat gaan drinken'. Op dat moment is dat restaurantje net weggewaaid door die vrachtauto. Die ander kijkt om en zegt dat er helemaal geen restaurant is. Die ene zo weer; dat is raar, net stond daar nog een wegrestaurant, en nu opeens, weg restaurant :eek: Ik heb een half uur de slappe lach gehad. Maar Urbanus en Doorzon is standaard plezier! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50. |