![]() |
Als je nu aan andere naam zou mogen nemen....
Stel je mag een andere naam nemen.
(even erbij denkend dat vrienden je voortaan met die naam aan zullen spreken en je naam gratis veranderd wordt op pasjes etc) Welke naam zou je dan graag willen of zou je je eigen naam houden, en waarom? |
biep
|
mijn eigen naam houden, Doran hoor je niet zo heel veel en er is wel mee te leven :)
|
Ik zou absoluut mijn eigen naam houden.
|
"Sex God"
|
Citaat:
geile dwerg :p |
jezus zou wel grappig zijn
|
haha...hmmmz...kzou mezelf wel lekker pascal laten heten denk ik... :)
|
hmz misschien flo ipv floor, al vind ik mijn eigen naam ook wel ok hoor :p
|
skaa
|
Ik zou mijn naam niet veranderen. Anders van Alexander naar Alex zo noemt iedereen me toch en de meeste mensen weet niet eens dat ik Alexander heet :D
|
Citaat:
|
Ondanks dat er tig leukere namen zijn, zou ik mijn naam niet veranderen....
|
Zou ik em niet veranderen.
|
Fabiola de Mora Y Aragon
of de Queen Mum of Idi Amin Dada :cool: |
ik zou'm van Bibi veranderen naar Biep.
bibi klinkt zo.. zo.. naja bibi. (naar dat speenmerk ofzo... hoewel ik eerder bestond dan die spenen :o ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik zeg dat ik dit een te zinloze topic voor Lifestylevind, krijg ik zeker gezeik over me heen.. nou ja boeie.. Ik vind dit een te zinloze topic voor Lifestyle.. |
Citaat:
& zéker niet met 2 fabiola. :mad: http://dancevibes.be/images/2fabiola/freakout.jpg |
Noé (y)
|
Miranda Vera Cruz de la Hoya Cardenal. :cool:
|
Vader
Hamster Of Configuratie |
samantha
|
Wat een retorische vraag. jezus christus van nazareth uiteraard
|
naam houden
|
of 1 of andere darm afwijking wat in een andere taal onherkenbaar of een stukje geromantiseerder klinkt. :)
|
runka ;)
|
Hoewel het natuurlijk enorm grappig zou zijn om Contemplatie of Bier te heten lijkt me dit niets, ik ben opgegroeid als Roy en dat blijf ik graag.
|
Citaat:
|
-nouja dit is niet serieus.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |