![]() |
Wat is het verschil ??!
Me kamaraad die bood laatst een jointjuh aan :D en hij zei.......je kun kiezen tusse hasj en wiet...maar wat is nouw et verschil ?:confused:
|
Ik geloof dat ieder een andere reactie op hash en wiet heeft, ikzelf word veel moeier van hash, dus ideaal als slaapmutsje ;)
Wiet werkt bij mij juist andersom, tenzij ik er veel van rook. Maar ik ken mensen die juist het tegenovergestelde hebben, ik zou zeggen dat je het zelf maar moet proberen. En hash is natuurlijk veel geconcentreerder, compact, de geur is ook anders. |
ik heb net een boek gehaald bij de smartshop met alle info over cannabis (zelf verbouwen, en bereidingsweize enz enz) maar hoofdstuk hasj(-olie) heb ik nog niet gehad :D
|
Mijn ervaring is dat hasj (stuff) meer high maakt en wiet (weed) meer sloom, behalve als je maar een beetje pakt.
Hasj-olie is illegaal trouwens, mocht je het nog niet weten. Maar 't is wel retecool! Ik heb 't in Frankrijk gehad en je gaat lekker van uit je bol. Mocht je eraan kunnen komen, dan hier een beschrijving hoe ik heb geleerd dat je hier een jointje van draait: Pulk de filter uit een filtersigaret en stop hier een tip in, net als bij een normale joint zo'n opgerold kartonnetje dus. Maak met een puntig voorwerp enkele (stuk of 4) gaatjes in de aanhechtingsstrip van het vloei-gedeelte en smeer over deze strip de olie. Dan doe je alleen nog een vloeitje om de sigaret heen en de fun kan beginnen. |
Citaat:
|
bij de ene zit er poep in is me ff ontschoten welke
in het tudietehuis:confused: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |