![]() |
Razor Crusade
Hebben een nieuw mp3tje en ik vind t lekker doorbeuken. Check it: HIER
Gezeik altijd dat er weinig goeie hc bands zijn in nl.....onzin :) |
naja.. te weinig? tis gewoon niet interessant :)
|
zeg deadnation, ken jij set the tone?
|
Citaat:
|
Citaat:
Friso: Nope wat is dat dan? |
Klopt mijn mening, en toch ben jij lelijker dus heb je het recht niet een superieur iemand nerd te noemen.
|
Citaat:
een nieuwe nederlandse hc/metal band. Strak hoor, in stijl van pro-pain zeg maar. |
Citaat:
|
Ik ben lelijk ja, so what? hahaha ik zie t verband niet hoor, maargoed. Ga voor de spiegel staan valse nicht!
En verhoer deze topic niet! |
Citaat:
|
Wat is je punt nou?....Anyways forumgasten sluit deze topic maar en als je toch bezig bent. Ban deze rasmongool even....
|
Bannen, ik geef alleen mijn mening hoor. Uitingsvrijheid is hier gelukkig gelegaliseerd in NL..
|
Citaat:
|
Nu is t wachten op de doodstraf voor mensen die beoordelen op uiterlijk.
Hallo???? Er staat niet bij dit topic: "geef je totaal nutteloze mening zonder de mp3 te luisteren". Je luistert em en geeft eventueel een mening en dan hou je je kop verder. Simpel. |
Ach ja, das ook mijn mening hè, en dat deed ik alleen maar omdat jij hier op het forum het toppunt van arrogantie bent.
|
Hahahaha whatever.
|
k
|
ik vind het maar veredelde nu-metal, met die simpele beukriffjes :cool:
|
Nu-metal is ook niet HiP meer :o
|
Hahahaha :D Tsja what can i say. Ze hebben die "stijl" natuurlijk uit de rijke nu-metalgeschiedenis.... ;)
|
Ja die is zooooo rijk, een groot aanbod aan invloeden :o.. in principe zijn het gewoon jongetjes in trainingspakkies die ook beroemd wilden worden maar niet het talent hadden van de grote gitaristen van slayer, iron maiden etc.. en dus het maar wat vereenvoudigen :o
|
Dat niet kunnen spelen gezeur moet maar eens ophouden. Alsof simpel per definitie slecht is. Waarom luister je naar the ramones dan?
|
Citaat:
|
Wat bracht Nofx dan voor nieuws? Scheetgrappen? Slecht voorbeeld. Had je beter Bad Religion kunnen gebruiken :)
|
Citaat:
|
En bad religion is imo troep :)
|
Waar denk je dat Nofx de mosterd heeft gehaald? Man man.....
|
Op urk?
|
iig niet van bad religion die stammen uit 82 en nofx uit 83 dus dat ken neit :o
|
Floatatziggy:
1.ik heb een foto gepost die voor de grap was, die van een lelijke vent was. Maar loop niet te zeiken. ow wacht als je lelijk bent, dan mag je geen topics openen, reply-en, of commentaar geven. Sorry! My bad. 2.Ik heb nog nooit een zinnige post van jou gezien. Echt, jij denkt dat je het zo goed weet. Jij bent een 18 jarig heikneutertje wat waarschijnlijk in het weekend bij de scouting rivieren over loopt te steken en zakdoekjes te leggen. |
Citaat:
|
[QUOTE]FloatAZiggy85 schreef op 17-06-2003 @ 00:49:
[B]. Maar ik heb genoeg zinnig gepost dus dat vind ik geen eerlijke opmerking. je post NIET zinnig. NOOIT zinnig. |
[QUOTE]86dagreed schreef op 17-06-2003 @ 00:55:
[B] Citaat:
|
Citaat:
Nooit. |
Ok stomme idioot hier een willekeurige zinnige post van mij..
Op seksualiteit Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hahahaha. 'mam! Mam, ze luisteren niet naar mij!' 'hmm, wat zeg je ?' Je bent net een klein kind. man, loop toch niet elk topic onder te zeiken hier, met je zogenaamde 'punkwijsheid'. flikker een eind op en ga buiten spelen in de zandbak of ga een flipper-arena kopen. of sta open voor meningen, geen vooroordelen, en een open attitude ten opzichte van posten. Dat hoeft niet ten allen tijde, maar bij jou is het gewoon ronduit irritant. |
Citaat:
|
Jij bent trouwens wle heel oud, je noemt me constant snotneus/klein kind. Psychische problemen?
|
Citaat:
ga maar lekker je barbie's kammen en grow up |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kritiek hoort bij het leven. maar kritiek dat enige waarde bevat, enige mate van nuttigheid. snap je? |
behalve ik en Harrie84 (y)
|
Prachtig, 1 user die zoveel mensen tot denken kan zetten. Wie weet hier dan meer, wie beschikt hier over de kennis van de psychologie? Ik, Ik , IK.. och wat ben ik toch lkkr slecht :P
|
Citaat:
Ik geef altijd genoeg argumentatie sjaak zwart |
toch goed dat een thread over een matige hardcore band toch nog interessant word.
|
Citaat:
|
idd. Ik ga aan mn sjik porren en naar bed.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |