![]() |
Zou de Heer Floatziggy85...
-zich vrijwillig onder een kolomboor willen leggen en die aanzetten?
-zijn darmen eruit laten halen door een automonteur? -zich met een zwerm agressieve libelles in zijn kamer op willen sluiten -een koekepan pakken, deze verhitten en aan zijn synthetische kleding willen binden? -Zijn tepels af willen hakken met een botte scalpel? -een brandende romeinse kaars op zijn neus richten? -Een kartelzaagje van een figuurzaag in zijn urinebuis willen stoppen? -bij een tandarts met parkison willen zeggen dat hij 4 nieuwe kiezen nodig heeft? -door een bende verdwaalde stamnegers zijn reet laten uitbeuken? -zich willen aansluiten aan 12000 volt? -Zich met zijn adamsappel op de deurklink willen mikken? -12 kilo boerenyoghurt willen eten met een kurk in zijn reet? Dank u. |
Wat een overdreven aandacht hier, daar kan ik dus echt niet tegen :o
|
Jij denkt dat ik altijd zeur, maar kijk naar jezelf.. Anyways het overgrote deel van mijn posts is wel serieus, dus stel je ff niet zo aan
|
whahahaha :rolleyes:
|
gast, serieus, je bent zooo irritant en zooo niet grappig
ik zou graag willen dat je verdwijnt en nooit meer terugkomt |
En wensen dat iemand dood gaat is een zonde, dat noteert petrus al bij de hemelpoort op dit moment ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
en nu opzouten!!!!! |
Citaat:
dat heb ik dan ook nergens vermeld??? |
Citaat:
Ach jonge.. Eat me |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb daar een beetje genoeg van, en laat dat bij deze blijken. |
Citaat:
|
Citaat:
misschien wel miljoenen. |
Nou dan, zeur dan niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan ben ik toch uiteindelijk, maja, ontkenningsfase.
Denial of Power (y) |
gagagagag hulde aan 86dagreed
WIE LUST ER TUINBONEN?!!!! |
Citaat:
|
ik ben meer van de chilli con carne
|
Bij deze beaam ik dat ik nog geen enkele redelijke post van Floataziggy heb gelezen in die hele maand dat hij hier zit. En dat vind ik best een prestatie, die het verdient om genoemd te worden.
|
Citaat:
als ik wat post, doe ik dat met enige humor, althans probeer ik dan. ook al is die vaak moeilijk te vinden. jij bent een eigenwijze klootzaak die tegen meningen ingaat. dat is irritant. je verkloot topics. conclusie: (dank je wim) 24/7 tuinbonen eten lijkt een aardige remedie tegen je eenzame bestaan. |
En bovendien heb ik bij voorbaat al een hekel aan mensen met hun geboortedatum in hun naam.
|
Citaat:
Citaat:
En tjah.. jullie kijken over mijn normale posts heen, erg jammer.. op de 10 1 kritische.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vind je het erg vervelend dat niemand je serieus neemt? Wil je zo graag jezelf bewijzen hier? Jochie toch. Jij schijnt een andermands mening niet zo serieus te nemen. Ik neem jou ook niet seriues. Actie-reactie. |
Citaat:
|
Citaat:
loser |
Citaat:
|
hmmz
het is kwart over een en men maakt zich druk om een of ander pubertje dat vrij onsuccesvol loopt te zieken op een forum. Ga slapen of wat nuttigs doen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is kwart over een en men maakt zich druk om een of andere coole gast die vrij onsuccesvol loopt te zieken op een forum. |
mjah.
Who's the biggest fool? The fools themselves...or the people reading all of this? :P |
Citaat:
|
nee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
I aint going in no plane, you fool!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem je niet serieus, ik wil ook nog eens aan je laten weten dat ik je niet serieus neem. En die moeite heb ik er nog wel enigzins voor over, als het resultaat er naar is. Angst is de werkelijkheid van de vrijheid als mogelijkheid voor de mogelijkheid. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |