![]() |
Slaap (in je ogen)
De laatste tijd heb ik ontzettend veel last van
troebel, zacht spul in m'n ogen. Is volgens mij gewoon slaap, alleen had ik dat eerst alleen 's ochtends, en heb ik er nu gewoon de hele dag last van. Soms zitten er echt hele klonten in m'n oog, en aangezien ik lenzen heb, is dat niet erg fijn. :S Waardoor kan het komen, wat kan ik eraan doen? |
hmm vreemd..
ik heb het altijd alleen in de hoekjes van mn ogen en dat kan ik dan gewoon eruit wrijven en het is nooit veel.. misschien komt het omdat je lenzen heb.. |
Ik denk niet dat het van je lenzen komt, misschien zijn je ogen een beetje ontstoken, dan heb je daar meestal wat meer last van.
|
Ik had/heb het ook...en oa daardoor draag ik nu al weer een paar jaar gewoon mijn bril ipv lenzen. ;) Ik weet niet waar het door komt, misschien kan een opticien of een dokter ofzo het je zo vertellen, ik heb er niet naar gevraagd (ik had ook hele droge ogen van hooikoorts ed -> lenzen was dus sowieso niet prettig).
|
ik heb dat alleen soms 's morgens...maar ik denk niet dat het van je lenzen is...misschien zijn je ogen idd een beetje ontstoken
|
Meer afvalstoffen in je oog doordat je bv meer buiten bent met dit mooie weer en daardoor meer stofjes in je ogen krijgt.
|
lijkt me irritatie door je lenzen, misschien in combinatie met hooikoorts ofzo?
|
Citaat:
|
Ik ben wel een paar keer met lenzen in gaan slapen - te lam of moet na het uitgaan - en dan had ik in de ochtend ook veel meer last van slaap. Het komt vrijwel zeker door lenzen. Gewoon even die ogen rust geven.
|
Maak je je lenzen goed en iedere dag schoon?
Heb je maandlenzen: Draag je ze niet langer dan een maand? |
Ik had dat ook en bij mij waren mijn ogen ontstoken. Ik heb toen een zalfje gehad van de dokter en toen was het zo weer over. Is het bij jou ook dat je ogen 's ochtends helemaal dichtgeplakt zitten of niet?
|
Stap 1: Nieuwe maandlenzen
stap 2: anders heel goed schoonmaken en ontsmetten stap 3: paar daagjes brilletje op stap 4 ; weer eens proberen. Weer last? Dan komt het niet door vieze lenzen, dan kan het hooikoorts zijn, of een echte ooginfectie die met een oogzalfje of druppels over moet gaan. Zijn ze ook rood?Jeuken ze? |
Citaat:
hooikoorts, en dat heb ik ook zelden.. Citaat:
(of was zo moe dat ik ze gewoon in het doosje deed). :o Heb geen maandlenzen btw. Citaat:
(als ze ontstoken zijn is het een beetje gelig vaak, nu is het gewoon troebel) Citaat:
Ze jeuken niet, wel een klein beetje rood, maar dat komt meer door slaaptekort geloof ik. :o Tnx allemaal. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |