![]() |
het is het mijne niet
Ik val als weer opnieuw blijkt
dat het spiegelbeeld breekbaar is en de ogen die kijken, de bewegingen die gemaakt worden niet de mijne zijn De woorden die innig op het papier verwerkt worden vallen als regendruppels weer tegen de grond aan, omdat ze niet de mijne zijn Ik vecht en zoek verder, val, sta, ren, huil, lach, en het lichaam dat ik draag voelt als een last op mijn schouders, het is het mijne niet |
Wauw...Hij is echt ontiegelijk mooi zeg!!!
|
de bewegingen die gemaakt worden> ik zou daar van maken; "de bewegingen maken die"....loopt het naar mijn gevoel beter in elkaar over.
Voor de rest goed en mooi zeg!; metrum ok en een mooi vernieuwend taalgebruik. |
Mooie woordenconstructie; ben onder de indruk
|
(y)
goed! helder, sterk, origineel. |
wow, mooi gedicht
... impressed |
Erg jammer dat je gedichten post die niet van jou zijn, maar die je op www.gedichten-freaks.nl kan vinden...
En dan ook nog onder een naam die daar in gebruik is! (n) :confused: :mad: |
Citaat:
Zeer mooi gedicht trouwens! (y) |
Nee, dat is niet zo.
De andere gedichten van Frummel staan ook op die site. Maar telkens door iemand anders vervaardigd.... |
Uhmm ja door galadriëlle.. susanjsc@hotmail.com
Kan dezelfde ik zijn toevallig?!!?! Daar ben ik ook begonnen onder de naam Frummel, vraag t daar maar na als je me niet geloofd.. Ik zit daar in het beheer en mijn ouders waren erachter gekomen dat ik met de naam Frummel op die site zat en ik wou niet dat ze mijn gedichten lezen, dus ik heb mijn naam daar veranderd.. |
Ach wat slim dat je trouwens niet verder hebt gekeken als je neus lang is,
zoals je kan zien zijn mijn mail adres daar en hier hetzelfde, en ook mijn site komt overheen.. |
Sorry hoor, ik zei het alleen maar omdat ik niet wilde dat iemand je gedichten jatte...
En ik ben niet zo geinteresseerd in je emailadres. |
*Geen zin om nog woorden vuill te maken aan zo iemand..*
|
Waarom doe je het dan?
En trouwens het was aardig bedoeld, om jouw gedichten te beschermen howr :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |