![]() |
Problemen met wekkers.
Heb jij wel eens problemen met je wekker waardoor je op een verkeerd tijdstip wakker wordt?
Ik had vanmorgen dat ik om 10.30 wakker dacht te worden, want dat stond op mijn wekker. Maar op mijn horloge stond 9.30. Mijn wekker stond dus een uur te laat. In dit geval was dat positief, want nou heb ik nog wat aan m'n ochtend :p |
Bijna nooit. Ik zet mijn wekker meestal niet en als ik dat wel doe zet mijn moeder hem ook. Als ik dan niet op het goede tijdstip wakker wordt, maakt zij me wakker.
|
ik heb het ook wel eens negatief gehad, dan had ik mn wekker netjes ingesteld maar vergeten ook daadwerkelijk aan te zetten.
toen werd ik ongeveer wakker rond de tijd dat ik op school had moeten zijn :o |
I khad een heel groot probleem met mijn vorige wekker. Die ging gewoon niet af.
En na 6x heb ik um keihard door de gang gegooid want ik had die laatste keer een belangrijke toets. Dikke zwarte streep op het stuckwerk :eek: ik het met tipp-ex over geschilderd. Maar nu heb ik een betrouwbare :) |
Mijn wekker doet altijd precies wat ik van dat ding vraag. :)
|
Ik kan mijn wekker uitzetten in mijn slaap echt te irritant...
|
Ik heb geen wekker nodig. Kan hem wel zetten, maar ik ben altijd wakker voordat hij afgaat. Soort van ingebouwd klokje :)
|
Citaat:
|
En ook ik heb een natuurlijke wekker. Ik kan mezelf programmeren. "Maureen, morgen half zeven wakker." En dan ben ik dat ook. (y)
|
ik heb een goedwerkende radio wekker :)
|
ik negeerde vanochtend me wekker weer en begin er steeds beter in te worden
|
als de wekker gaat zet ik m automatisch uit en dan slaap ik gewoon weer verder... later kan ik me dan ook niet meer herinneren dat ik eerder wakker ben geweest en de wekker uit heb gezet, ik ben telkens helemaal verbaasd als dat stipje er niet meer staat.
dus mn vader maakt me meestal ook nog even wakker (y) |
ik krijg hartkloppingen en paniek aanvallen van het geluid van die krengen (pavlof reactie)
zelfs als het niet mn eigen wekker is , maar op tv ofzo het is gewoon het meest verschrikkelijke geluid op de wereld (verder gaat ie gewoon af op de tijd waarop ie af moet gaan) |
ik heb NACHTMERRIES waarin mijn wekker afgaat. Als hij dan werkelijk afgaat heb ik het gevoel dat ik al 10 keer wakker ben geworden :(
|
Ik hoor hem niet meer...
Als hij gaat word ik gewoon níet wakker, heb hem uit m'n leven gebannen ofzo. Als ik echt vroeg om moet, zet ik meestal de gewone wekken en twee mobiele telefoons, die leg ik dan naast me. Ze gaan allebei erg fijn af; oplopend. Dus wanneer je van de zachte piepjes niet wakker wordt, gaat hij steeds harder totdat zelf de overbuurvrouw het kan horen (ze werd er een keer wakker van, terwijl er dus nog twee kamers en een straat tussen ons zitten :eek: ). |
Ik zorg dat mn moe me wakker maakt...en als ze er niet is dan zet ik de wekker van stereo en die zet ik heel hard, jammer genoeg vergeet ik hem dan vaak te zetten of ik word s nachts en dan denk ik : HEEEEEEEEEEEEEEEEE! k mot mn wkkr nog ztten...kansloos he :p
|
ik zet m altijd slapend uit en slaap weer verder....= erg lastig soms
|
Meestal zet ik em een half uur vantevoren, dus voordat ik op moet staan. Dan zet ik op daarna weer een half uur verder.
Maar omdat ik zo slaperig ben zet ik welles per ongeluk de tijd een half uur verder en niet de wekker. Dus dan gaat ie niet meer :| |
ben ik nu vreemd als ik zeg dat ik altijd gewoon de wekker uitzet en uit bed kom als ie afgaat? of gebruik ik die dingen zoals ze bedoeld zijn? :o
|
Citaat:
|
mijn radio is mn wekker, en die gaat steeds harder als ik em niet afzet. dus moet ik wel wakker worden omdat anders het hele huis wakker is:S
|
Oh, ik ben slecht in wakker worden, heel slecht. :o
Toen ik naar school ging had ik standaard m'n wekkerradio, (die echt KEI hard afging), zo'n postbank wekkertje, en een stuk of 5 alarmpjes op m'n telefoon zitten. Alles ging op z'n hardst af, maar dat werkte steeds minder. :o De wekkerserenade duurde iets van een half uur, en daar waren ze niet blij mee. (aangezien ik als eerste de deur uit moest..) Toen ik m'n telefoon nog had (lang geleden :(), had ik als beltoon Dilemma ingesteld.. Ging ik spontaan meeneuriën. :o :D Maar goed, ik ben hopeloos in wakker worden. Hou het daar maar op. ;) |
Mijn moeder vergeet doorgaans niet hoe laat ze me moet wekken. (y):o
|
Ik gebruik het alarm van mijn telefoon, hard en doeltreffend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik word meestal wakker met de radio, maar als er toevallig een zacht liedje wordt afgespeeld kan het zijn dat ik een paar minuten later wakker word dan de bedoeling is, ach niet echt schokkend.
|
ja m n wekkerradio doet het goed,hij gaat altijd af maar hij is best oud.(8 jaar)
merk nu dat het knopje die ik nodig heb om minuten in te stellen kapot is(n) kan dus alleen het hele uur wakker worden. dus half 7 kan ik niet meer instellen dus dan maar 6 of 7 uur :( |
Zet hem somswel, wat nutteloos is want ik wordt tóch om 6 uur wakker uit mezelf. En áls ik door slaap en ook nog eens door mijn wekker heen, dan maakt mijn vader me wakker :)
|
ik wor meestal wakker geblerd door me zusje *gromt*
|
Een enkele keer vind de wekker het leuk om 's nachts stil te gaan staan. :(
|
Tis me al eens voorgevallen dat ik de wekker niet op had gezet, of idd verkeerd had ingesteld. Alleen ben ik op de een of andere manier wel gewoon op tijd wakker geworden toen
psychisch :p |
ik gebruik mijn telefoon. ik zet hem als ik wakker word altijd gelijk voor de volgende dag :)
|
Ik gebruik geen wekker. Word toch wel optijd wakker
|
Ik ben een keer mijn wekker (= gewoon mijn stereo..) vergeten uit te zetten toen mijn oma in mijn kamer logeerde.. :rolleyes:
Gevolg: het arme mens werd 's ochtends wakker gedreund met s.o.a.d. op z'n hardst... *oeps* |
Heb eb biologische wekker, me moeder :) Tenzij me ouders op vakantie zijn, dan zet ik de wekker zelf en gaat gewoon goed zoals t hoort.
|
Citaat:
|
Sneller een probleem met mijn mama'tje, dan dat mijn werk verkeerd afloopt.. ;)
|
ik zet mijn wekker bijna nooit en als ik 'm zet op bijv. 8 uur, gaat ie om 6 uur af :eek:
|
Bij mij lijkt het soms of mijn digitale klokradio niet afloopt, want als ik dan later wakker word dan dat mijn klokradio moest afgaan kan ik me niet herinneren dat ik hem heb afgezet toen-ie af moest gaan... :confused:
|
mijn snooze knop begint slijtplekken te vertonen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08. |