![]() |
wat doen jullie in je vakantie?
ik weet niet of deze topic onder deze rubriek valt, maar ik moet m toch ergens zetten... nou merk wel wanneer die verplaatst wordt :D maar mijn vraag is dus wat jullie in 9 weken vakantie doen, behalve baantjes nemen en op vakantie gaan...ik weet zelf namelijk niet echt goed wat ik zal doen in de vakantie
|
Werken, slapen, uitgaan en luieren..
|
Leren, biologie en scheikunde van 4VWO inhalen...
en naar renesse, een rebelse bReEzah jongerenvakantie houden :rolleyes: |
heeft zo weinig met school te maken..
wat ik in de vakantie aan school wil (;)) gaan doen is latijn en alvast wat economie1. Of dat er ook van komt, is dus nog maar de vraag.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk heel veel leuke dingen doen met vrienden :D en slapen :D
|
ik ga waarschijnlijk niks aan school doen, kheb het hard zat verdiend om 9 weken iets anders te doen :)
neuh, ik ga idd veel werken, 2 weken op vakantie en verder films kijken, naar 't strand, kamer opruimen, troep uitzoeken, muziek luisteren, foto's op orde brengen, uitslapen en niks doen. |
misschien 3 weken met mn vriend mee op vakantie, werken, slapen
|
Veel werken (geldpest hebben ownz :cool: ) en dan 's avonds al me geld weer uitgeven. Verder sparen voor een gitaar en als ik geld genoeg heb een gitaar kopen en gitaar spelen. Verder nog naar het strand gaan en slapen... Oohja, ook nog op vakantie :), denk dat je dan me vakantie wel weer gehad hebt. School hoor je toch niet in de vakantie te doen? =)
|
alleen werken.
En voor school: leesverslagen frans + boekjes frans lezen en ook die van literatuur. |
werken, beetje klussen, varen, zwemmen, uitslapen, rondtrekken met de camper.
|
Er bestaat een speciaal Zomervakantie forum....
Ik ga misschien wat boeken voor literatuur lezen, meer wil (en kan) ik niet doen in de vakantie. |
Heel veel zwemmen&zonnen.. Afspreken met vrienden.. lekker hangen... shoppen.. filmpjes kijken.. Enz enz... Ikkuh vermaak me wel hoor :D
|
9 weken??!?
jeej ik heb 5 weken echt vrij en dan zijn er in de 6e week herkansing tentamens. Ik moet dus zeker wel wat aan school doen, want ik moet er minstens 2 overdoen (n) en die wil ik gewoon halen |
eerste 2 weken werken,ondertussen ga ik naar wat concertjes. Vervolgens ga ik 5 weken op vakantie, lekker uitslapen enzo..
|
op vakantie, werken, uitslapen, voetballen :)
aan een PO wiskunde werken :( |
rijlessen (autorijden) nemen :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |