![]() |
Anaal
Waarom vinden jongens dat zo lekker?
Omdat het strakker is ofzow? |
of omdat het stoer is om te kunnen vertellen tegen hun vrienden? Volgens mij vinden ze het gewoon een soort van bewijzen wat ze allemaal durven...
|
omdat het idd strakker is, en omdat het iets 'stouts' en spannend is.
|
Ik denk dat sommige jongens het ook maar een vies idee vinden.
|
kzag laatst een docu hierover...dat heel veel mannen nadat hun vrouw één (of meer) kinderen heeft gebaard, anale sex willen. Ik heb t nooit gedaan, ook geen behoefte aan.
|
Citaat:
|
Mijn vriend vind het fantastisch en zelf heb ik er ook weinig problemen mee. maar soms vraag ik me af wat er nou zo leuk aan is voor hem.
Toch zou ik weleens een dagje een jongen willen zijn, dan zou ik als eerste staand plassen! |
Ik denk idd niet dat alle mannen het leuk vinden, sommige zullen het ook wel vies vinden maar goed neit iedereen is gelijk. Ik kan het me ook niet voorstellen om plassex te hebben maardaar zijn ook mensen voor te vinden denk ik zo.
Maar goed het is modern om je vriendin anaal het nemen hierdoor zullen veel mannen het wel willen doen denk ik zo. |
Citaat:
|
nou kvind t veel te veel gedoe, je moet een zo'n beetje plannen, en billen zijn mooi, maar verder hoef k daar niet op "in" te gaan. khou t maar bij de vagina...
|
Citaat:
|
nou nou wel lief spelen he ;)
Ik denk dat sommige jongens het zien als iets, dat niet mag, en wat niet mag ik spannend. Ikzelf snap het niet echt, ik denk niet dat een dikke staaf in je poepgaatje nou echt opwindend is ofzo dus je vriendin zal er volgens mij niet echt veel genot van hebben...... Maarja misschien willen de dames de jongens wil een plezier doen :) Dat kan.. Mijzelf lijkt het inderdaad ook niet echt lekker.... laat ook eerst maar eens aan de voorkant beginnen, zien we dan wel verder :) |
Oh en ik word er wel moe van hoor.
mannen dit mannen dat, alle jongens zijn slecht en willen alleen brute sex en hebben geen respect voor hun vriendin en laten ze alleen maar slikken. Het moet eens afgelopen zijn :( |
Citaat:
Als je vriend anale sex met je wilt, is dat omdat 1. het strakker is, dus extra stimulatie 2. het eigenlijk "verboden" is en dus spannend 3. ze het gewoon een geil idee vinden 4. ze graag tegen een kont aanrijden en jou kont daar uitermate geschikt voor vinden: wees blij! |
Lijkt me dus helemaal niet lekker eigenlijk, ik doe het liever op de normale manier. Doet me teveel aan homo sex denken.
Als mijn vriendin het graag zou willen... Zou ik er over nadenken, maar dan zou ik het alleen voor haar doen. |
Kijk dames, zo kan het ook :D
|
Ehrm ik slik ff bij het idee hahaha nee lijkt me niet echt een lekker idee. Om maar even iemand te quoten: "Your exithole should always stay an exithole." En het lijkt mij ook niet echt lekker voor de dames want het schijnt nogal pijnlijk te zijn en volgens mij zit er niet echt een sexuele waarde voor de vrouw aan....
|
omdat wijfen vaak zo dom zijn om zich van achter te laten nemen.... hehe
|
Citaat:
|
Anaal...euh, nog niet, misschien later als ik alle standjes en zooi al gehad heb.
Nog geen behoefte aan de eerstkomenden 10 jaar geloof ik |
moet dr niet aan denken zeg....., gatverdamme
|
Citaat:
|
nee volgens mij wil mijn vriend het wel..
maar het lijkt mij ook zo'n pijn doen.. :confused: dus nee mij niet gezien.. maar wie weet in de toekomst ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het zal wel vooral mentaal zijn, want in tegenstelling tot bij mannen zit daar niets stimulerends. |
Het is nauwer en er hangt een psychologisch taboe over, het 'hoort' niet zo. Lijkt me verdomde geil om 'ns te proberen.
|
Citaat:
Ach ik wil het graag eens proberen. Gewoon om te weten hoe het voelt. Maar dan alleen met een dame die dat ook graag wil. |
Citaat:
|
Citaat:
Begin dus heel voorzichtig. als je het echt wil probeer het eerst is met 1 vinger en ga dan verder. Ook glijmiddel is een aanrader, vaseline kan ook alleen niet met een condoom. |
Citaat:
|
lijkt me gewoon heel erg leuk om een keertje te doen. Je leeft toch maar een keer, dus waarom niet. Nee, dat betekent niet dat ik ook gelijk aan poep/plassex zou doen, dat ik een heel ander verhaal. Maar anaal is gewoon anders en bovendien zijn vrouwenbillen gewoon verrekte mooi om te zien en om lekker in te knijpen, dus waarom dat dan niet?
|
Citaat:
|
sjongejonge lekker negatieve reactief van de dames hier :rolleyes:
ben ik dan de enige vrouwelijke die het best eens wil proberen? (of heb ik niet goed gelezen?) en het doet idd alleen pijn als de partner in 1 x doorstoot, als je alles langzaam "oprekt" (door vingers, steeds vinger erbij, event. buttplugs e.d.) gaat het best pijnloos, en denk zelfs dat ik et lekker zal vinden! |
Ik wil het ook wel eens proberen hoor deathflower:). Al is dat meer uit nieuwsgierigheid dan omdat ik denk dat ik het lekker zal vinden, want ik denk dat ik er niet veel aan zal vinden.
|
hmm lijkt me nix, al die poep enzo, en aarsen die open blijven staan.. neh
en als je je vriendin van achter wil neuken, omdat je die billen zo verrekte mooi vind, dan kan je dat toch ook doen in haar vagina? of zie ik nu iets verkeerd? |
Citaat:
Voor alle geile anale boys dan :D |
Citaat:
|
Ja maar stel dat je net daarvoor bent vergeten je goed te vegen ewww :eek: :o
|
Citaat:
|
mijn vriend vindt het heel lekker omdat het strakker is, en omdat het een geil idee is.
en ik vind het lekker omdat het toch wel gevoelig is daar, en omdat m'n vriend het zo fijn vindt. |
Daar krijg je toch vreselijke aambeien van?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Volgens mij vindt vrijwel elke jongen het stiekem wel geil, maar durven er veel het niet toe te geven omdat ze bang zijn dat het iets met homo's te maken heeft ofzo. :rolleyes: |
Neuj, het is gewoon dat ik nog nog niet eens aan de voorkant ben begonnen. Ik denk nooit zo ver vooruit :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar, ik vraag me af of meisjes dit wel lekker vinden>? |
Het schijnt trouwens ook dat als je het te vaak doet, dat je dan de kringspier blijvend oprekt...dus dan loopt t er zeg maar zo weleens uit...lijkt me niet zo fijn voor de dame
|
ik ben net wakker :( :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37. |