![]() |
Favoriete muziekforummer, ronde 2, dag 14
--------------------------------------------------------------------------------
Nou daar is dan ronde 2. Er zijn 64 forummers door, wat nu volgt is een knockout systeem. 6 wedstrijden per dag, per wedstrijd kies je 1 iemand (goh wat logisch). Ow, eind volgende week eindigt deze shit, er komt vaart achter. De wedstrijden (het gaat nu leuker worden): STEMT U ALLEN EN WEES OP UW HOEDE (dat vond ik gewoon leuk om te zeggen). Doberman.......Static-X Footprint.........Nighttime bird Glow..........~Shehejerade~ Exo.......Krummeltje Rhinus....Sound Jnieuwelaar......McSun |
Doberman
Nighttime bird Glow eXo Rhinus jnieuwelaar |
Doberman, want hij lust worst
Nighttime bird, ach ja, landgenoot. ~Shehejerade~, want nu heb je haar naam weer verkeerd gespeld geloof ik. Exo, want het liedje is eigelijk wel leuk Sound, want ik hou niet van mensen met een h in hun naam Jnieuwelaar, want McSun ken ik niet geloof ik. |
Vorige stemronde gemist, sorry :)
Le Dob vs Static-X --> Static-X (Ik ga een beetje op mezelf stemmen.. Weinig kans!). Footprint vs Nighttime Bird --> Nighttime Bird (The Gathering is gewoon helemaal top). Glow vs ~Shehejerade~ --> Glow (Da's tenminste een voormalig IRC-man). Exo vs Krummeltje --> Exo (Grappig kereltje soms, die Exo). Rhinus vs Sound --> Rhinus (Staat me 't meest positief bij). JNieuwelaar vs McSun --> Nieuwelaar (Betere muzieksmaak :P). |
NEEEeeeeee ik wil geen concurrent van Glow zijn!!!!
*vindt glow immers leuk :( * *wil een sullige onuitstaanbare tegenstander!* |
Static-X Want die heeft nog geen stemmen
Nighttime bird Heb ik heeeele tijd geleden mee gechat.. over Lostprophets (y) ~Shehejerade~ Want die heeft nog geen stemmen Exo Ja da's eXo :) Rhinus Dies grappig Jnieuwelaar Omdat 'ie de dryathon gewonnen heeft *respectaa* |
grom ik wil SimShalom als tegenstander, of Ruby Soho :( ;)
|
Doberman - die naam.
NightTimeBird - daarom. Glow - lief :o Exo - ImpulzZ :D Sound - mooi haar (y) Jnieuwelaar - daarom. |
Dobermann
Nighttime Bird Sjehe eXo Rhinus jnieuwelaar |
Static-X -> hij danst cool en hij loopt grappig
Nighttime bird -> daarom Glow -> daarom Exo -> daarom Sound -> hij schrijft grappig Jnieuwelaar-> omdat ie leuk praat |
Doberman
Nighttime bird ~Shehejerade~ Exo Sound Jnieuwelaar |
Citaat:
|
Doberman
Footprint ~Shehejerade~ Exo Sound Jnieuwelaar |
Doberman
Nighttime bird ~Shehejerade~ Exo Rhinus McSun |
Doberman - heeft wel humor
Nighttime bird - rocketfuel boven :p Glow - gwoon Exo - keb et niet zo op nederpop Rhinus - de kleine italic regeltjes mcsun - goede muzieksmaak |
Doberman.......Static-X < woef woef neger
Footprint.........Nighttime bird < ken 'm niet maar volgens freakjuh is ie okay Glow..........~Shehejerade~ < niet eens goed geschreven :( Exo.......Krummeltje < uh ja.. ik ken die hele Krummeltje niet maar om nou op mezelf te gaan stemmen Rhinus ....Sound < oeh.. moelak. heb Rhinus gekozen omdat hij meer post en ik meestal moet lachen :) Jnieuwelaar ......McSun < wel goeie gast |
Doberman
Footprint Glow Exo Rhinus McSun |
Static-X, ...?
Footprint, ;)23 ~Sheherazade~, klopt eXo, Wouter Rhinus, Basser jnieuwelaar, beter dan indieman |
Doberman
Nighttime bird Glow Exo Sound Jnieuwelaar |
Dobberman...ik zie m wel vaak en staat me wel goed bij denk ik.
Footprint, omdat ik zelf ookwel eens footprints achterlaat. Sheherazade...omdat wij ook een sheherazade in wageningen hebben Exo...omdat krummeltje niet in mijn trefwoordenboek voorkomt SounD...omdat. Jnieuwelaar..omdat hij heel af en toe wel eens tekeer kan gaan..:P |
Doberman
Footprint Glow Krummeltje Rhinus McSun |
Static-X gewoon
Nighttime bird die praat blijkbaar over lostprophets (y) Glow dies cute Exo omdat het exo is, en hij is emo :( Rhinus grapplig McSun omdat de andere keus jnieuwelaar is. |
Doberman
Nighttime bird ~Shehejerade~ Exo Rhinus Jnieuwelaar |
Dobermann - aardige kerel
Footprint - ijler Glow - IRC schoffie eXo - schoffie Rhinus - grappig ventje Jnieuwelaar - aardige knul, lijkt me |
Dobermann
Nighttime Bird Glow Exo Rhinus McSun |
Tussenstanden:
Dobermann 16 6 Static-x Footprint 7 15 Nighttime Bird Glow 12 10 ~Sjeherazade~ eXo 20 2 Krummeltje Rhinus 15 7 SounD jnieuwelaar 17 5 mcsun (met snees als laatste stemmer) |
Doberman
Footprint ~Shehejerade~ Exo Rhinus Jnieuwelaar |
*g*
Iedereen die straks tegen Exo geloot wordt heeft een ernstig probleem :> Ehm, Ufke of Dagreed, wat gaat 't me kosten om Exo zo lang mogelijk te ontzien? :) |
Doberman
Nighttime bird Glow eXo Rhinus Jnieuwelaar |
Static-X, want hij is de creator van waaromlaaaachjealsikbijnastikkkkk :D:p
Nighttime bird, want die heb ik als lj vriendje weet ook nie waarom Glow, Shezie is mooi, Gerlo is mooier. Exo, die lijkt me wel koel Rhinus, die lijkt me wel koel Jnieuwelaar, ik ben op jeroen. |
Doberman
Footprint Glow Exo Sound Jnieuwelaar |
Citaat:
|
geen zin in uitleg...
Doberman Nighttime bird Glow Exo Rhinus Jnieuwelaar |
Citaat:
Citaat:
(maar 'k ben toch vereerd...) Static-X, want dobermann is anti-spinvis Footprint. Don't ask me why Glow. Vanwege de leuke avatar Exo. Ja, hoor eens, ik ga ook niet op mezelf stemmen... Rhinus! McSun... Bobt Dylan... |
Doberman
Nighttime bird Glow Exo Rhinus McSun |
Static-X
Footprint Glow Exo Rhinus Jnieuwelaar |
Citaat:
|
Doberman
Footprint Glow Exo Rhinus McSun |
Citaat:
|
hehe nog steeds blijft mijn keuze uniek!
|
Static-X -> doberman is vervelend
Footprint -> kamaraad ~Shehejerade~ -> geen idee Krummeltje -> exo is vervelend Rhinus -> metal Jnieuwelaar -> spreekt voor zich :D |
Citaat:
|
Doe maar footprint
en dan Static-x krummeltje Rhinus jnieuwlaar en die~she.. als laatst omdat het een kut nick is om te typen. |
footprint
voor de rest niemand want de rest ken ik niet na mijn weten, of t moet een bekende zijn met een wazige nick |
Static-X
Nighttime bird Glow Exo Sound Jnieuwelaar |
Doberman
Nighttime bird Glow Krummeltje Rhinus Jnieuwelaar |
Roel, je tussenstanden klopten volgens mij niet. check ze nog eens na.
Mijn stemmen: A.Doberman, omdat hij op een of andere manier iets heeft wat andere posters niet hebben, of wel, maar anyways, mijn stem gaat naar hem Nighttime Bird, omdat we een band hebben met Glassjaw, en omdat hij een naam heeft van Gathering,en Anneke is geil. Shezerejade - Glow is wel ok, maar goed, zij heeft moeite genomen om deze naam neer te knallen. EN ik heb tot 3 x toe haar naam opnieuw moeten opzoeken. Voor de moeite. EXOHOOHOHOHOHOHOOHOHOOHOHOHO EXOOHOHOOHO (omdat ik liedjes voor hem schrijf). Rhinus-want sound is de grootste mekkeraar die ik ken. Mcsun-Alhowel jnieuwelaar enige leuke posts heeft laatste tijd, blijft hij de hondelul van een forumbaas en daarnaast kent mcsun 7 percent solution en jeroen alleen maar aardschok bands. |
Citaat:
|
Doberman
Footprint Glow Exo - Jnieuwelaar Ik heb bij geen van alle lang hoeve te nadenken. Deze ronde was voor mij simpel om te stemmen :). |
Doberman
Footprint Glow Exo Rhinus Jnieuwelaar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07. |