![]() |
wat lekker om weg te snaaien?
Wat is lekker om achter de computer / de tv / de studieboeken / etc weg te snaaien zonder dat je er dik van word?
|
rijstewafels ofzo???
|
of aardbeien, komkommer of paprika, dat soort dingen. Als je meer iets chips-achtig zoekt kan je chinese rijstzoutjes nemen die zijn niet zo heel slecht voor de lijn maar fruit of rauwkost is natuurlijk altijd beter.
|
ik sluit me bij Daantje_0705 aan.. fruit en dergelijke is natuurlijk het gezondst. Een banaan of appel pakken kost weinig tijd (of je moet je appels schillen)..
zelf hou ik van kroepoek, maar dat is niet echt gezond. |
Citaat:
|
Mmm goeie variatie op chips is bijvoorbeeld droge cereals (cornflakes etc) of droge cruesli. Vind ik persoonlijk heel lekker. Al die granen enzo zijn ook nog goed voor je darmen.
|
pringels (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan zo niet met iets anders komen dan wat de anderen bedacht hebben, fruit en groente natuurlijk het beste en ik persoonlijk vind het ook het lekkerst, rijstwafels, misschien ook magere yoghurt als je er van houdt, kawgom of drinken (ok, is niet eten nee). Van cruesli kun je trouwens wel aankomen, je krijgt daar verbazend veel kcal mee naar binnen. |
qua snoep: oreo koekjes...daar kan ik echt honderd van op!
maar als je het toch 'gezond' moet doen; dan neem ik altijd schijfjes komkommer met een beetje olie en azijn... soms stukjes tomaat erbij..... of een zelfgemaakte fruitsalade... banaantje, kiwitje en een paar aardbeien oh wat ben ik gezond :D |
achter je computer? :confused: SOrrry maar als ik daar aan ga beginnen zou ik me helemaal afzonderen van het sociale gezinsleven hier in huis dus nee, dat doen we niet!
Maar als je het dan toch wil weten :) : Éen lollie, oreon koekjes, american cookies |
hihi.... bobdebouwertoetjes :p
|
Citaat:
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=159737 |
Komkommer
|
van die kleine tomaatjes :)
|
Bix & Twix.. die koekjes vin k lkkr :p... en banana gaat er ook makkelijk in ;)
|
Cornflakes :o
|
Rice Cracks :confused:
|
worteltjes
|
Kroepoek, zal je ook wel weer dik van worden :o
|
hmmm, komkommerschijfjes met tonijn erop (zout & peper erbij natuurlijk)
|
Citaat:
Ik pak dan altijd droge toastjes, maar daar moet je van houden...:) |
Een gevulde koek :)
|
tomaten met wat zout (y)
|
snack a jacks
|
cherry tomaatjes
volkoren koekjes |
wat toosjes met jam ofzo, is gezond. Of rijstwafel