![]() |
Wie neemt er nog meer een tussenjaar/overbruggingsjaar?
En wat ga je doen? Ik ga werken en een maand avonturieren in de Schotse Hooglanden met een vriendin. Kilo's bepakking mee en zien te overleven. Eind 2004 weer naar school...
|
Werken, vooropleiding van de Rietveld doen (waarschijnlijk) en een paar maanden in Rome wonen. 2004 of 2005 beginnen met studeren.
|
Ik ga waarschijnlijk volgend jaar een jaartje werken ofzo en nadenken wat ik de rest van mn leven wil gaan doen
|
ik ga een jaar naar Australië, Nieuw-Zeeland en Thailand. Vertek op 8 september, volgend jaar Geneeskunde.
|
THAILAND?? Stuur mij een kaartje :) Doe ze daar de groeten van me! Waar ga je allemaal heen..? Men, ik ben jaloers!!!!
|
nou, ik ben nu al aan t werk. als ik t werk erg leuk vind en het ook goed snap ga ik ook de opleiding ervoor doen deeltijds. (technisch tekenen met autocad etc) Vind ik t niet zo leuk ga ik volgend jaar gewoon ander werk zoeken en een opleiding doen in de richting van SPW-3 Gehandicaptenzorg. En anders (jaja) ga ik leraar Duits doen. (punt) :)
|
Humz ik ga Orientatiejaar doen. Niet echt een opleiding en ook maar 8 maanden, 3 dagen in de week. Wel relaxt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |