![]() |
spin of van 'geen ondergoed' > Wie durft er zonder undies naar diplomauitreiking?
Nou vertel, worden wij dit jaar de luchtigste eindexamenklas of niet? :confused:
|
Naar uitreiking niet, naar Officieel Examenfeest van de school misschien, denk ik:). Ga me toch nog omkleden tussendoor:P. Maarja, eigenlijk moet ik dat niet op internet zetten, want dan leest mijn hele klas het, en dan breng ik ze op het Officiele Examenfeest niet meer door de war met hoe het nu zit... dus hmm... hihi:)
|
Heb je toch de neiging om t bij alle dames ff te checken als je al die dames zo hoort.....
Niet dat ik het erg vind hoor :D |
ik durf t wel, maar doe t niet.
|
Citaat:
|
misschien onhandig? kweet niet...
meidending denk ik, ik hou me er maar buiten :) :o |
dit meisje gaat werken, lees vanavond wel of er nog reakties zijn... (y)
|
Ik zou het rustig durven, ik denk alleen dat het erg ongemakkelijk is. Ik doe het dan ook niet. Hihihi, lijkt me wel lastig als je dan op dat moment ongesteld wordt... :rolleyes:
|
Citaat:
|
een vriend van me was op het eindexamenbal in kilt, op de officiele manier. dat was dan wel weer koel.
mij lijkt het ook wel leuk, ik het misschien nog wel een keer doen. (maar niet in kilt :P) |
Ah, ja met kilt zou ik alleen zonder onderbroek gaan, lijkt me opzich nog wel lache :p
|
Heheh, dus echt niet.
|
Durven wel, maar aangezien ik last heb van doorbraakbloedingen neem ik het risico maar niet.
|
kijk jullie zijn niet origineel.....ik ga met een groep vrienden op t eindfeest van school in kilt, met niks eronder....das pas humor!
|
Citaat:
|
Ik zou t ook niet doen. Ik trek gewoon een broek aan naar de diploma-uitreiking dus dat zal wel erg schuren enzo. Sowieso zou ik t eng vinden om geen ondergoed aan te doen. Vanmiddag fietste ik in een rokje over straat en waren er van die vieze bouwvakkers die bukten om er onder te kijken enzo.. Gross...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wil ik wel doen :D (maar dan niet met een broek he)
maareuhm, ik heb mn diploma al :o (en ook ; nog niet :s) |
ik durf wel, maar doe het niet. wat een onzin zeg.
|
Citaat:
|
nou nou wat een negatieve reacties :o
Als ze dat nou spannend vind hoef je er toch niet meteen af te flamen :confused: Andere mening is best (zijn mensen die er voor leven :p) maar doe het a.u.b. wel op een acceptabele manier (make me moderater :o :o kiddin' :)) |
Met kilt is stoer :cool: maar voor de rest zie ik geen enkele reden om het te doen, tenzij ik om veel geld heb gewed oid.
|
Citaat:
Ik was pas geleden ook aant werk ( bijbaantje ) , kwam er zo'n meid ( 18 ofzo ) die lekker aant fietsen was in haar korte rok, Tsja ik kon het natuurlijk niet laten ff te kijken naar dat mooie witte slipje *KWIJL* |
Ik heb al always een broek aan en doe dus gewoon mijn ondergoed aan. Zie niet echt een reden waarom ik het niet zou dragen :)
|
Ja en dan organiseren we gelijk ná de uitreikingen de Eindexamengangbang 2003 (y).
|
Citaat:
|
das idd wel vrij triest..ff kijkuh oké, maar dis gewoon raar
|
ik doe bijna nooit ondergoed aan, dus tijdens mijn diplomauitreiking waarschijnlijk ook niet gehad.
Bij mijn propodeuse had ik het wel, al was het lingerie. |
Citaat:
Mag ze ook al niet in een rok fietsen? :| |
Doe het niet, want ik moet het podium op voor een toespraak te geven en ik wil niet bedenken wat er kan gebeuren moest er opeens een windvlaag uit de coulissen komen die mijn rok omhoog blazen of wanneer ik de trapjes op moeten stappen die gluurder van een directeur waagt onder mijn rok in te piepen.
Nee dank u! |
Doe toch een broek aan dus zou het best kunnen en durven doen, maar zie er echt het nut niet van in...
|
Ik had met mijn examenuitreiking een vrij strakke, maar hele mooie jurk aan. Maar ik kon zowiezo al geen bh aan omdat de bandjes dan tussen de bandjes vna de jurk zaten, da's geen mooi gezicht.
En me string kon je ook wel zien zitten als ik liep...dus jah wat doe je dan :o |
waarom zie ik dat soort dames nooit rondlopen? :o
|
dat vraag ik me ook wel eens af... :(
|
Citaat:
|
Citaat:
nn |
kinky bitches :P
|
*heeft helaas geen diplomauitreiking* :o
|
anders deed je t wel he ijsje ;)
|
Even totaal overbodig for the record: Ikke wel!
|
Tot welk doel? Word je er geil van, heb je ergens om gewed, doe je het om de school een spreekwoordelijke middelvinger te geven?
|
hmm eigenlijk alles wel, behalve die weddenschap, maar vooral omdat ik het zelf wel prettig vind eigenlijk
|
Ik ook hoor! Maar vooral ook wel een beetje omdat mijn jurk een beetje strak is en dan zo duidelijk mijn string zag zitten (lees: wat vetrolletjes hier en daar duidelijk te zien...). En vind het geil idee. En lekker friemelen met vriendje met het gala erna...*grin*
Dus lievelotje: ik doe mee! |
wat een sjit idee.
|
als ik op dat moment het zou willen zou ik t doen.. als t goed voelt.. niemand die t weet toch?
|
I'm on it right now, over een kwartiertje uitreiking, zit nu op school...
|
Citaat:
|
niks mis met forumverslaving
|
Citaat:
;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15. |