![]() |
Arrows te koop:
Ts dan zover 18en19 juni kunnen rijke luitjes gaan bieden voor de Arrows Racing spullen. 3x de A23. 1x de A3(die zitter) vrachtwagens, caps,helms,kleding fabrieks spullen transport busjes en ga zo maar door.
lees hier neem ook een kijkje in de Color brochure. de groeten. Die Arrows Racing verdommt mist :( |
M'n vader gaat bieden op die startmotor :)
|
Had het gehoord tijdens de GP van Canada ja.
|
Minardi heeft iig drie Arrows A23 opgekocht. Ze gaan vooral de aerodinamische onderdelen proberen te gebruiker op de PS03. Er gaan zelfs geruchten de rondte dat Jos 1 race in een A23 gaat rijden aangezien deze stukke sneller was dan dat de PS03 tot nu toe is geweest.
BRON: oa rtlgrandprix.nl Hier is duidelijk te zien dat de Arrows idd veel sneller was dan de huidige PS03: PAGINA |
met alles respect voor de monteurs die ongelooflijk hun best doen bij minardi maar is het gewoon niet het beste als ze de arrows kopieren en ermee gaan racen en de PS03 aan de kant schuiven.
|
Ik denk niet dat ze met de oude Arrows gaan rijden, omdat ze niet genoeg reserve onderdelen hebben:o;)
En die kun je ook niet meteen even namaken. |
Als echte minardi fan zal ik ook even mn licht laten schijnen. Door de aankoop van de A23 is Minardi een hoop te weten gekomen en ze gaan dan ook binnenkort de A23 naast de PS03 testen.
Dit onderwerp brengt mij op et idee om ook weer eens op et forum van Minardi te gaan rondspoken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |