![]() |
wat is jouw laatste smsje?
wat is het laatste smsje wat jij hebt ontvangen?
en licht even kort toe wat je 'relatie' is met degene die hem stuurde. en wat is het laatste smsje wat jij hebt gestuurd en naar wie? mijne ontvangen: hi knapperd, nog op school? we hebben vandaag een maand! ben lekker alleen thuis, heerlijk! ik hou van je..& mis je.. xxxxxMar van: marco. mn vriend die ik morgenavond pas weer zie.... teruggestuurd: hi lief, een maand *jeuj* ben al weer thuis en mis jou ook.... xxx je klungeltje... iets in die richting. |
ik gok van marcade (forummer hier) die me welteruste wenste
|
tsss... *pakt mobiel*
Ahum, die was denk ik van m'n vriend... maar ik heb alle sms'jes van hem verwijdert.. omdat k boos was :o |
Schatje, ik hou van je. :)
Van mijn vriendin. (y) |
' ik heb het heel druk, ben erg gestressed, bel je nog wel, maar ondertussen blijf ik van je houden' - vriend die hard moet studeren voor zijn P
|
he moppie, mag ik zondag mee naar t strand? knuffie +xxx
ontvangen van een lekker ding |
"Ej ik kon dus niet meer slapen.. Echt matig maja ik moet morgen leren voor de repweek dus je zal het alleen moeten doen in de stad.. Moet lukken toch? kus Wil"
Ik had dit meisje om half 6 's ochtends wakker gebeld.. gnagna.. |
Volgens mij iets van "Kom eens naar school, we moeten iets inleveren", mar ik heb 't alweer verwijderd... :D
|
'Hey heb je je examens gehaald? Ik wel (met 2 vijfen) en dan volgend jaar nog 2 of 3 examens... Kus Sandhya'
Van een vriendin dus :) |
Citaat:
Mijnes was van een goede vriend waarmee ik naar FoR ben geweest, met de vraag of de foto's al ontwikkeld waren. |
'waar is jij je ben hier niet kom je wel'
dat was me baas dus toen ik twee weken geleden een half uur te laat op me werk kwam, dus ik me vet haasten bleek dat ze in de kantine zaten koffie te drinken en niets te doen hadden, me voor niets gehaast :S |
"Enenenenen?" van Qimm. En het antwoord was "Nee."
|
je vriendin ziet er weer strak uit vandaag.
naar mijn beste vriend die naast me woont :D |
ontvangen:
vanavond fitnessen he!! kom je na het eten naar mij toe? xxx **** teruggesturd: ja ik was t nie vergeten. is goed. zie je strax. kus, esther |
Welke ik als laatste heb ontvangen weet ik niet meer, maar wat ik als laatste heb gestuurd is:
'Als ik je één ding mocht geven, dan zou het wel zijn dan je weer super gelukkig bent. Echt waar, dat verdien je! Liefs, mij' Dit heb ik gisteravond gestuurd naar iemand die ik via msn ken en die net had verteld waarom hij zich al een half jaar rot voelde. En die moest ik even opvrolijken, maar tis niet erg goed gelukt geloof ik |
van een goeie vriend:
Eeeey noukos WAKKER WORDEN NAAR SCHOOL :D :D :D have fun! ;) xxxxxxx Ja denkt er eentje grappig te zijn, aangezien HIJ al vakantie had grrrrrrr maarja wel lief dat ie aan me dacht :o |
ontvangen:
Hey lekkere del, is t nog gelukt met de mail? Ik hoop t! Groetjes Anus (hij is schraal) van n vriendin van me Verstuurd: He pritklit, ja tuurlijk, kdenk overal aan. Hoest nog met die rooie? Zie je donderdag! X |
Hai sis, hoeist nu allemaal?kom je vanavond nog? ik denk dak wel kom maybe tot dan =xxxxxxxx= vera
van mn overbuurzusje..haha, we zeggen dat we zusjes zijn, maar dat is niet zo...(very grappig als je het verhaal kent) |
hoi lieke, er neemt niemand op thuis, maar ik wilde even zeggen dat ik om 6 uur thuis ben. Bram
Dat is dus van mijn broer :) de relatie met mn broer? nou hijs aardig :) Het laatste smsje dat ik verstuurd heb was naar Plien |
Mijn telefoon is al een half jaar geblokkeerd, dus ik heb ook al een half jaar geen sms-jes meer ontvangen :(
|
bericht:
Ik is al thuis. Slaap lekker en Kus voor de rest. Lot. toelichting: Charlotte is een vriendin van me, en we waren met school naar Euro Disney, en we kwamen vannacht thuis. zij zat in een andere bus en liet weten dat ze er al was. |
U heeft 1 nieuw voicemail bericht.
Daar gaat mn beltegoed. |
Van Michiel, vriend van me, afgelopen zaterdag:
"ja kom niet meer voel me niet lekker. Is loes ook in de cel? Nog veel plezier in de stad en tot later. Groetjes michiel" Tja... |
iets van 'er is een bericht onderweg naar .......' :)
gestuurd heb ik geen idee |
Gekregen, inclusief typfouten: "Hey San, hier gdwone dag gehad. Alles goed hier. Lig precies op bed. Wat was a vanmorgen trouwens met *? Wat is er lullig voor *? Greetz, Maqtijn"
Een vriend van me die een sms'je stuurde dat ik niet helemaal begreep, maar het is altijd leuk om nieuwe berichten te hebben :). |
'Hey lievie, ik kom vanavond waarschijnlijk toch wel online!'
Van m'n nichtje (y) nee hoor |
"ik zit hier in de zon pauze te houden.is echt te heet.zou wel beter zijn als we samen de zee nu in konden.kusje"
das van mn vriend die in utrecht een wiskunde cursus heeft terwijl ik op het strand lag met een vriendin van me.. |
Mijn telefoon is al een tijdje kwijt.
|
Hé liefie! Jammer van bedrijfdkunde, maar wel heel goed van datacom! Troost Mark maar een beetje wel sielug voor m! Ik ga nu maatschappijleer doen = saai! Kusjes Karin! xxxxx
Van mn vriendin :D |
Citaat:
He, ik stap ook net binnen. was nog een heel gedoe, maar vertel k morge. kus + truste, mies *grijnst* nog uitleg nodig;)? |
me eerste sms'je moet nog gemaakt worden.
|
"Ja ik heb morgen nog een tentamen dus ik zie je wel denk ik xxsander"
Mooiste jongen op aarde waar ik compleet verliefd op ben, maar meneer is bezet en not interested :mad: Ow en mijn laatste sms'je was die naar sander; "Hee zie ik je morgen nog, tis waarschijnlijk de laatste keer voor de vakantie :'( xx sandra" |
Citaat:
|
kweet nie welke als laatste ontvangen.. maar laatste verstuurd was vanmiddag
'ik word echt gek...' moe(s)t nog te veel leren, geen zin, te warm, ruzie... jaah ging lekker |
ff zoeken
"meisje doe je morgen voor me duimen want ik heb mn herkansing.. plz.. *kijkt lief* kusjes liz" tuuuurlijk ga ik duimen :) |
ontvangen:
"Hi als het goed is is dinsdag de eo. met dat paarse überding gaat ik opnemen want ik sta dan in de gymzaal! kus esther" mensen die the tribe volgen snappen 'm wel, haha gestuurd: "ik heb boeken, een cd en geld gekregen, morgen komt de visite. en nee :p je hebt me niet wakker gesmst" ik kreeg een smsje van een vriendin waarin ze me feliciteerde met mn verjaardag, vroeg wat ik had gekregen en of ze me wakker had gesmsd. |
Geen, heb geen mobiel. :p
|
Hey k zit in de bus naar Enschede vanavond en morgen weer hospiteren ben je nog bij je oma?heb je al een kamer in het klooster? kus Gijs
dat van het klooster is een geintje omdat ik maar geen kamer vind in breda..... |
"Het nummer blablabla heeft uw voicemail gebeld, maar geen bericht achter gelaten"
Of iets dergelijks. |
Verstuurd: Hee [naam van vriendin] kun je me je adres even SMSen want ik weet niet naar welke van de 4 [achternaam]'s in [plaatsnaam] ik n kaartje moet sturen :) liefs wouter
Ontvangen: haha wat lief :) [adres] Naar een hele lieve vriendin van me die morgen jarig is en waarvoor ik een kaartje had gekocht, maar wiens adres ik niet wist (tenminste, niet precies, en de online CD-Foon gids bood ook geen uitkomst). |
''Okeej liefurd dan zie ik je om half 8 bij de skatebaan, altos houwen ;o)''
Van Danny, iemand die mij leuk vind ''Is goed zie je dan xxx'' Kreeg ie trug |
Hey schat. sorry dat ik niet nadacht, zullen we ergens heel exclusief gaan lunchen ofzo? ik hou van je en zie je zo. Xx
was van m'n vriend |
Bel me. p.s SNEL!! van mijn vriendin
|
"meisje toch, wat hebben we een sterke band samen! je betekend zo veel voor mij, ik hou van je. parceque c'est toi! je t'aime. slaapwel xxx" van mn vriend :o whoa lief he :o met die stressy examens doen we veel liever enzooi tegen elkaar dan daarvoor :|
ik antwoordde: "wauw! *verliefd kijk* xxx" (btje sprakeloos:o) |
Ja lief, en met een brute spelfout :D
|
vanmiddag, van mark en toen heb ik er 1 terug gestuurd. Wat er in stond? Dat ga ik hier niet neerzetten :p
|
Citaat:
|
Dat is toch echt wel prive...
|
Ontvangen zeg ik niet.
Verstuurd: "Ik ben echt gek op je Pauline *kusje* (f)" |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |