![]() |
Gaan mensen op vakantie eerder vreemd?
Tsja titel spreekt voor zich..
ik ben best bang dat mijn vriend vreemdgaat :( ik bedoel op die vakanties.. waar zon, zee, mooie meisjes/jongens, uitgaan,drank enz.. (lekker duidelijk :confused: ) |
denk t wel. sfeertje is zo totaal anders.
je mist de klefheid van je vriend(in) en ja... die arm om je heen kan je ook van iemand anders krijgen... *is ook bang dat vriend gekke dingen gaat doen, maar vertrouwd m aan de andere kant ook wel weer* |
misschien wel, maar het is ook een principe kwestie.
Ik ga niet vreemd dus ook niet op vakantie |
Citaat:
ik vind het zoooo vervelend.. en wtje waar ik ook bang voor ben.. hij heeft 1 zo'n vriend die toch altijd loopt te zeuren.. heeft liever dat zijn vrienden single zijn.. dat die hem dan btje gaat overhalen.. ach ze merkt t toch nie... whaaa :( mja ik vertrouw hem ook wel en hoop dat er nix gebeurd.. |
Alleen die vraag is al een antwoord, als je echt je vriendje vertrouwt vraag je je dit niet af..
|
Als je vriendje écht van je houdt zou hij niet vreemdgaan, op vakantie niet, en thuis niet.
Geen discussie mogelijk, dan kunnen nog zoveel vrienden op hem inpraten, maar als hij van je houdt dan vraag ik me af waarom jij er nog zo over nadenkt. |
Citaat:
en als ik hem vertrouw hoeft nog nie gelijk te betekenen dat hij niet vreemdgaat toch? |
Citaat:
|
ik heb eerder een vriendje gehad..
vertrouwde ik echt volledig op.. en hij zei ook ech ik zou nooit vreemdgaan.. blablabla.. ik hou alleen van jou.. je kent het wel.. standaard verhaal.. mja toch issie 5 x vreemdgaan waar ik pas veeel later achterkwam.. vertrouwen is gewoon lastig.. |
Geen idee of ze dat doen; ik in elk geval niet. Ik ga hoe dan ook niet vreemd.
|
Citaat:
komt gewoon ech niet bij me op.. |
Citaat:
Omdat je vertrouwen al eerder beschaamd is? |
Citaat:
en omdat die vriend best wel veel invloed op hem heeft.. |
ik niet,
meestal kom ik eerder in verleiding als ik een avondje ga stappen met 'goede vrienden' in mijn eigen omgeving. Vakantievriendjes vind ik zo vervelend. Als je die naderhand moet bellen is het weer zo duur.... |
Citaat:
|
sommige wel, maar als ik een vriend heb waar ik echt gek op ben, dan wordt ik chagrijnig zodra er maar 1 jongen iets van me wil, ik ga dan ook echt niet vreemd, no way dat ik dat ga doen, als ik zo nodig met een ander wil zoenen of verder wil dan maak ik t wel uit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |