![]() |
kunnen andren aan je uiterlijk zien dat je drugs gebruikt?
heej,
ich weer :) maaj kwestion : kunnen andre mensen bij jou zien (aan je uiterlijk) dat je drugs gebruikt....niet omdat je welleens onozele dingetjes ziet zweven ofzo maar omdat je anders gekleed bent ofzo... ik zie er een braaf meisje uit :rolleyes: soms toch :D |
als ik echt strak sta wel...
|
ja tuurlijk kan da ,als iemand zich raar gedraagd
|
Vaak wel, ja.. Het ligt ook aan wat je gebruikt.. Ik zie het vaak wel als vrienden van mij gesnoven hebben..
|
toen ik eens de weg vroeg aan iemand en de straat zei, wist hij op de 1 of andere manier dat ik naar de coffeeshop wilde.
maar dat kan ook een soort van toeval zijn, ofzo. |
blowers zien het meteen als k stoned ben, m'n ma wat minder
|
ik kan echt knetter gaar naar school gaan lessen volgen en dan nog ff met de leraar babbelen, maar als ik mezelf ben als ik stoned ben dan is t een ander verhaal
|
nee, zelfs als ik knetterstoned ben dan nog ziet niemand het aan me :confused:
|
Het kan toeval zijn, maar mij wordt vaak gevraagd waar de coffeeshop ligt. (kan aan mijn groene haren liggen)
|
Citaat:
|
Citaat:
je bent denkik de eerste die me snapt...ik bedoelde kledij...da's toch uiterlijk,of niet? tja die belgen hé...t'zalda zijn :o |
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb niet eens groene haren :D |
euhm rook es een joint en kijk in de spiegel! :p :eek:
|
Van wiet krijg ik altijd fijngeknepen rode ogen en kringen onder m'n ogen.
En kleding doet ook een hoop, ja. Als ik 'netjes' gekleed ben en een RL-overhemd met dito broek aandoe (o.i.d.) verwacht niemand dat je drugs gebruikt. Draag ik echter de daaropvolgende dag een bandshirt en een skatebroek, dan ben je opeens 'opperjunk numero uno'. |
Meestal heb ik alleen kringen onder me ogen, niet rood. Maar me pa merkt het nog wel is ( vroeger ook stoner geweest, hij zegt dat het wel meeviel, maar hij was mij té enthousiast toen we samen een bong gingen bouwen ;) ). Maar ut boeit um niet zo. Zolang ik maar niet te erg word.
En 1 keer, superdronken. Kwam ik thuis. Dus ik denken: recht lopen, normaal doen tegen me pa en naar bed gaan. Dus dat werd: moeite met deur opendoen, wankelend naar binnen, gesprek aangaan met me pa, heel lang zelfs, jas vergeten uit te doen, dubbele tong, ja dan merkt ie het wel :D. |
Als je uitloopt tot een heroïne-hoer; ja.
|
Ik kan wel goed zien aan mensen of ze net een blow gerookt hebben of niet. En als ze een pil ofzo op hebben zie je het 10 keer makkelijker. Maar als je veel blowt dan zie je het steeds minder bij die persoon, want dan raak je er als het ware aan gewend denk ik....
|
het valt me wel op dat het nu veel meer joints duurt voor mn ogen rood of samengeknepen worden. maar dan echt veel langer ineens :/
|
Stoned/high/waus/whatever: mjoah :)
Nuchter; ik weet 't niet, ik heb wel vaak gelijk als ik van iemand denk dat 'ie wat gebruikt en mensen die de weg naar de coffeeshop willen weten komen ook regelmatig naar mij toe. |
zwaarverslaafde heroine/cocaine junkies zijn makkelijk te spotten.
Maar ik denk dat dat per persoon verschilt. |
Toen ik nog harddrugs gebruikte (xtc, speed) op feesten was het aan mij heel goed te zien dat ik gebruikt had. Zelfs na 1 klutser heb ik al van die uitpuilende doppen en begin ik te malen. Vooral aan het einde van het feest als de lichten aangingen of als het licht werd zag ik er echt uit als een verkankerde junk :(
Toen ik een paar partypics had gezien van mezelf waarop ik eruit zie als een zombie heb ik maar besloten om er mee te stoppen. Als ik gesmookt heb zie je trouwens ook heel duidelijk aan mij dat ik knetter ben :) |
Als ik onder invloed ben is het wel aan m'n ogen te zien.
Als ik nuchter ben is het niet aan me te zien dat ik drugs gebruik. |
bij mij zie je er nix van:D:D:D ben ik heel blij mee
maar goed dat was verleden tijd waarom zou je het gebruiken als je energie genoeg hebt? :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
haha bewijs bewijs.
mijn TWEELINGbroer smoked veel meer als ik. bij mij is het tegenwoordig meer toeval. hij kleed zich onderhand net als iemand waarvan je zegt "hey hij blowt" en bij mijn tweelingbroer en mij was alles precies hetzelfde kleding en alles als ik naar de dokter ging voor iets ging hij ook voor de zekerheid en 9 van de 10 keer had hij het ook |
en wat heb je daar mee bewezen??
|
whahaah wel vette vraag....maar aan mij zien de mensen het meestal niet!!!! Zie er ook uit als een braaf meisje....:P
|
bij mij zien de mensen het ook niet dan zeggen ze vaak van 'Goh dat had ik nu is niet verwacht van u'
|
dit jaar zat ik bij allemaal kakkers in de klas en die dachten/wisten ook wel dat ik drugs gebruikte, maar dat wa sook wel door de mensen met wie ik omga enzo denk ik.
toch zie ik er wel gewoon normaal uit enzo als ik wiet heb gerookt kan je het altijd wel zien, met hasj veel minder. en verder gebruik ik bijna geen drugs |
Als ik wat op heb merk je t altijd aan me...
'T valt bij mij meestal heel goed te zien, je ziet t aan me ogen en aan heel me manier van doen.. Maar als je bedoelt of dat vreemde aan mij kunnen zien dat ik een 'drugsgebruiker' ben al ben ik nuchter.. Nee dat niet, ze zien me toch al gauw als een braaf, lief meiske.. Tijdje terug kon je t wel 24/7 aan me merken...maar dan ook niet echt dat ik een 'drugskop' had, maar eehm ja aan me leefstijl.. |
zeker weten dat je kan zien :p
smoren : rode ogen pillen: grote ogen ... vooral eigenlijk door het gedrag van iemand en hoe die reageert op dingen (rot dat je het zo goed ziet van mensen die gesmoord hebben) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |