![]() |
Placebo 7 okt in Adam
Op dinsdag 7 oktober geeft Placebo een eenmalig concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Kaarten kosten € 27,50 en zijn vanaf aanstaande zaterdag (21 juni) te koop
dammit Bowie en Placebo in dezelfde week , daar gaat mijn cash |
oei, ik zou er graag heen willen maar ik woon in z-limburg en ken niemand die mee zou gaan :(
|
Citaat:
:) :( |
Ja leuk dat ze bekend en groot zijn hoor, maar er blijft toch niks van zulke sfeervolle muziek over als je dat in een reusachtige heineken music hall gooit. . :eek: :mad: :eek: :mad: :eek: en :(
wat niet wegneemt dat ik aanwezig zal zijn |
aaah!!!! wat fijn.!
maar het staat niet op hun site :/ |
Citaat:
|
is er iets bekend over een voorprogramma ofzo?
want 27,50 voor alleen placebo vind ik een beetje aan de dure kant :/ |
Neeeeeeeeeeee!!!!
dan ben ik er niet..... huil |
Waaaaaaaaah :) :) :) :) :)
|
Het is op een dinsdag en ze spelen al op Terremoto dus waarschijnlijk laat ik het maar zitten.
|
YES!!! EINDELIJK!! mijn dag kan niet meer stuk...tja, als je niet naar festivals gaat, is dit natuurlijk geweldig!!
Sigúr, bedankt voor het goede nieuws!! (Y) |
vind dan niemand het te duur?
|
Uhh..:/
Jewel.. Tis wel duur. Maar t zijn wel mooie muziekjes... Njaa, ja, tsja... Maar kwil er wel heen. |
Pff, duur, en jammer dat het in de HMH is. Heb altijd toch liever een gezellig klein zaaltje.
Maar ik ga waarschijnlijk toch wel. Het is en blijft Placebo. |
tis opzich wel duur, maar er zijn nog maar een paar bands die ik echt perse ooit gewoon moet zien en dan heeft een zaal altijd voorkeur boven een festival.. en voor die paar bands vind ik het niet erg om wat meer geld te lappen, het stoort me meer dat het in dat hmh ding is..
|
Citaat:
|
ik ga waarschijnlijk :):)
|
Citaat:
Geweldig:) ik ga ik ga! zaterdag gelijk een kaartje kopen:) nu maakt 't niet meer uit dak ze op PP heb gemist:P |
Citaat:
2. Kutdag conclusie : :( |
27 euro, dat is écht te duur.
Ik zou ze graag nog een keertje zien, maar zoveel geld en het in het hoofd houdend dat ik ze op pinkpop al heb gezien..spaar ik dit geld wel op voor bowie :) |
Tja, wel duur, maar ik moet zeggen dat ik weinig keus heb :o
|
dat lijkt me een goede plaats om tjiks te scoren
|
het is nogal duur, ik heb geen idee hoe ik er moet komen/met wie, ik mag vast niet op doordeweekse dag en ik heb ze al gezien op pinkpop. maar ze zijn wel erg goed, dus misschien :)
|
Hmpfff. Ik wilde meteen zaterdag al een kaartje gaan kopen. Maar alle mensen met wie ik zou gaan hebben nog geen geld..en straks is het uitverkocht en ben ik de enige met kaartje... (n)
Nouja zo snel gaat het niet verkopen als ik het zo hoor van mensen, dus das wel relaxt. Beter zien ze in dat het geen uitverkochte zaal wordt en verplaatsen ze het naar Paradiso ofzo ;) *as if* |
Citaat:
|
ik ga morgen kaartjes halen, kwil ze zooo graag zien gewoon...
|
Ik ga ik ga ik ga.
|
ik heb ze 2 x live gezien en vind het nu wel leuk geweest.. €27,50 is het niet waard en de HMH al helemaal niet. ze hebben daar al eens gespeeld, nu moeten ze toch wel weten hoe kut het daar is.. ik wou dat ze in de melkweg speelden ofzo.
|
ik heb ze :)
|
Jammer dat het op een dinsdag valt..
|
Ik heb een kaartje! :)
|
dat is wel gaaf natuurlijk :)
|
Citaat:
en grmbl ik heb nog geen kaartje, kan op z'n vroegst woensdag pas! maar idd kdenk niet dat het tot die tijd al uitverkocht is...*klop* *klop* |
hmm dat klinkt wel errug kewl. maandag maar even langs de gwk dan....
>het is dat ik ongeveer dood ben op dit moment, anders was deze post wel 200x enthousiaster geweest. maar iig HURRAY :D< |
daar zal ik bij zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
JAAAAAAAAAAA ik heb 8 kaartjes :cool: :cool:
wat is het voorprogramma eigenlijk?? |
Oh god ik dacht ff dat Placebo al uitverkocht was.
:o Ik heb nog geen kaartje dus, ga nog wel kopen. Binnenkort. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga zo ff bestellen. 3 stuks, voor mij en mn 2 vrindinnekes. En ja, 27 euro is duur maar goedkoper dan de concerten die ik de afgelopen tijd heb bezocht. En de HMH vind ik toch best wel beter. Maarja, smaken verschillen.
|
Citaat:
ik ook. denk ik. (ik snap nooit hoe het kan dat je geen kaartje hebt voor iets wat je echt graag wil zien. ik ston er altjid mo 5 :o goed erg onnuttig. maar nooit ergens niet heen gekunt. ) de HMH is zo slecht nog niet toch? (klein is fjiner ja ok) |
Citaat:
HMH is wel slecht, zo massaal, je moet lang van tevoren gaan w88 om in het 1e vak te komen, anders zie je geen fuck. En de HMH is altijd duur :( (n) en onsfeervol. |
en ja, ik heb een kaartje :D:D
HURRAY! |
*kaartje heeft*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |