![]() |
[Te Koop] Fiat Barchetta cabriolet
Te Koop Fiat Barchetta 1.8
Kleur Zwart Metallic, lederen bekleding, airco, elekt. ramen, elekt. dak. Km. 65000. Bouwjr. 98. Ik ben de 2e eigenaar. Voor een foto mij ff mailen. |
Vermeld eerst de prijs maar eens.
|
Citaat:
|
11500 euro = vraagprijs
|
Net of iemand hier even 11.500 euro op kan brengen. :p Voor dat geld koop ik een superluxe 2ehands Golf Cabrio 4 man!
|
Citaat:
|
lekker snuggeh om op een scholieren site een auto van 11500 pleuro aan te bieden, echt de slimste move ooit http://forum.scooterforum.net/vbport...milies/duh.gif
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
No way dat een Barchetta uit '98 dit oplevert.
Maximaal 10.000. Euro. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dvdspelers in de stoelen?
|
verwarmde antenne?
|
Verwarmd stuur? Verwarmde stoelen? :p
|
Kun je er goed bitchez mee playen?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom doe je 'm weg? |
maar het blijf een Fiat.... en na een jaar of 7 gaan ze ineens heel duur in onderhoud worden. Ik denk dat ie maximaal iets van 6500 euro waard is, wij kochten er laatst eentje in uit 97 meen ik voor 4300 dus 11duizend is echt teveel
|
CarBase Waardebepaling
verkoop E 15.200 (F 33.496) inkoop E 13.100 (F 28.869) bouwjaar/maand januari 1998 kilometerstand 65000 km accessoires airconditioning, lederen bekleding, metallic lak, schuif/kanteldak :rolleyes: |
Citaat:
maar het blijf een Fiat.... en na een jaar of 7 gaan ze ineens heel duur in onderhoud worden. Ik denk dat ie maximaal iets van 6500 euro waard is, wij kochten er laatst eentje in uit 97 meen ik voor 4300 dus 11duizend is echt teveel[/B][/QUOTE] Fiat's van vroeger kan je absoluut niet meer vergelijken met een fiat van '98! Wat betreft jullie auto voor 4300; vertel me waar je die auto hebt gekocht en of het wel een barchetta is en of de auto geen import auto is. Ik weet gewoon (kijk maar op marktplaats.nl en op autotrader.nl) dat de prijs gewoon heel erg acceptabel is. |
Citaat:
Echt, de 1.8 VVC schopt kont ;). |
Citaat:
absoluut :D |
jaja,
Volgens mij heb je die MG gewoon gewonnen bij Slechtste chauffeur van Nederland ;) :D |
:cool:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |