![]() |
vaag vraagje over m'n nagels
Ik heb altijd supersnel een groen randje onder m'n nagels... Ik douche gewoon elke dag en ik doe geen werk ofzo waarbij ik vies word (zoals tuinman of schoonmaker ofzo, waarbij je wat sneller met vuil in aanraking komt...).
Iemand een idee hoe t komt en hoe ik ervan af kom? TIA :) |
Ja man
haal die spinazieresten eens van je toetsenbord af! |
Citaat:
Misschien kun je je handen insmeren als er creme onder je nagels zit word het minder snel vuil denk ik of gewoon altijd een vijltje met puntje bij je hebben en ander een kleurtje lakken dan zie je het ook niet en als dat alles niet helpt denk ik dat je je nagels beter kort kunt afknippen... |
tsja ik heb ze ook na een paar uurtjes al smerig hoor ma dan geen groen :D
ma goed ik maak ze dan ok de hele dag door schoon ( alsk me verveel in de les) misschien dat witte nagelpotlood onder je nagels doen helpt. zo heb je nl mooie witte nagel riemen maar tegelijketijd zit dr dus ook al wat onder je nagel dus past er nie meer zo snel vuil bij ;) :) |
creme okee, maar ik ben een jongetje dus ik heb niet eens make-up laat staan dat ik ermee in de weer wil gaan :p
thx verder tot nu toe hoor |
Vaak zit er aan nagelvijls zo'n punt waarmee je vuil onder je nagels vandaan kunt halen. Probeer dat eens. Gewoon te krijgen bij de drogist of Bodyshop, zit meestal bij zo'n setje met vijl en nagelschaar enzo. Succes dr mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
knip ze af, veel meer kan je er volgens mij niet tegen doen. ik heb er eigenlijk nooit zo'n last van... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |