![]() |
wauwzers....
Heb jij ook welleens met iemand gezoent, dat precies alles goed was, dat je d8 van......wauzwers, dit is leven! Ik ben een gelukkig man (of vrouw natuurlijk)
Nou, dat had ik dus 2 weken geleden!!! Het was allemaal zoals het moest zijn. Ik was ontspannen na een dag sporte en savonds was er zon feest. Komt ze naar me toe 'jij bent toch....' Hebben we een poosje gezellig buiten gepraat. Wordt ze naar de feestzaal door een vriendin getrokken, zegt ze, ik kom zo terug. Ik d8 nog, die zie ik nooit meer terug. Maarja, na een uurtje liep ze recht op me af en liepen we samen over het veldje bij het feest. Het was gewoon perfect, ze rook lekker, het was heerlijk zomeravond weer, allebei beetje aangechoten en toen zoende we> egt gewoon de perfecte zoen, niet zon ophol geslagen wasmachine, maar gewoon perfect zachte lippen. Het was een prachtige eeuwigheid, die plots werd afgebroken door zo'n kut mobieltje>ik moes naar huis. De volgende dag had ik er nog gezien, even gezwaaid, en toen ging ze terug naar het zuiden waar ze vadaan kwam. Eerst d8 ik, kut, maar toen bed8 ik me, over 2 weken zou ik er weer zien, dan op een toernooi bij hun in het zuiden! Nou, dat was dus afgelope weekend, het toernooi was top, het feest was suppa, en zij, jah, zij, zij had gvd een andere knul uitgezocht :s Normaal zou ik zegge, pech, het was toch maar een 1mallig, onder invloed van alcohol, ding, maar die kus.....terring Nou, moes dus ff kwijt :D Bietje vaag allemaal, maar ben nu wel me verhaal kwijt TNX! |
Citaat:
|
*verhaal*
:rolleyes: Nee, wel lekker ja maarja nu op naar de volgende...... |
uhm, ja leuk voor je, maar dan nu maar een slotje..? hier kunnen we toch vrij weinig mee denk ik.
|
wat wil je met deze topic bereiken dan?
|
me verhaal kwijt, das nu gebeurd, dus doe maar op slot hoor, als het je in de weg zit....
|
Citaat:
|
heb je dat meisje nog gesproken dan of negeerde ze je totaal?
vind het ook niet zo tof van haar.... |
Citaat:
|
Wat een kut woord zeg.
"Wauwzers! spuit ik jou daar even vol." Je zal het als dame zijnde maar te horen krijgen van je partner. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja heb ik wel eens gehad, toen realiseerde ik me dat dit een van de mooiste momenten was van mijn leven. Ik had de perfecte meid. |
Citaat:
|
pak een lekker pilsje, ga lekker achterover hangen, en bekijk eens wat voor lekkers er daar nog meer rondloopt!
|
Maar vraagje.. Als je verliefd bent op iemand dan is diegene al vrij snel 'perfect' voor je.. Dat heb ik wel in ieder geval..
En als je met iemand kust, dan denk je meestal toch wel; ja.. dit is wel goed.. |
Als ik iemand kus, dan hoef ik haar echt niet leuk te vinden hoor. Meestal is het gewoon voor de fun. Soms denk je wel, kijk, das leuk, maar de keer dat het perfect is....volgens mij gebeurd je dat egt niet vaak, 1, misschien 2x in je leven ofzo.
Over dat biertje>das gelukt, om het naar achter te slaan :D :D |
Citaat:
|
mmmz, ja het woord wauwzers is ook heel mannelijk:S
meer homer simpson uitroep eigenlijk:D of van wie was het eigenlijk ook alweer... Inspector Gadget zegt dat altijd:D:D:D jaja, heel mannelijk;) weet je zeker dat jij niet de op hol geslagen wasmachine was... ik bedoel... met al die gadgets:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |