![]() |
wie heeft er een idee voor me wat ik zou kunnen doen in mijn relatie (buitenshuis)
Ik heb een relatie :) maar we kunnen geen leuke dingen verzinnen om buiten te doen.we dachten al aan het strand enz maar dat is moeilijk vanwege vervoer .wie kan me helpen met ideetjes??? :confused: liefs...littl.did.
|
ZWEMMEM.....
|
ik denk dat hier al wat topics over zijn hoor... ff naar zoeken gaan..
mr anders ehm... park inde buurt naar n stad kweenie...der zijn niet zo heel veel dingen te doen alsje weinig vervoer hebt :) |
- Bioscoop
- Amsterdam (altijd leuk met de trein enzo!) - Park - Strandje - Stadden er is altijd wel wat leuks te verzinnen! |
zwemmen, shoppen, wandelen, sporten, biosje.... en nu weet ik het ff niet meer, geen zin om diep na te denken, maar dit zijn wat dingen die ik wel es met mijn schat doe :D
|
stad
bios zwemmen stoepkrijten (kan heel leuk zijn hoor :P) stukje lopen stukje fietsen naar de dierentuin gaan naar een pretpark gaan bootjes kijken er zijn er wel meer maar ik kom er ff niet op |
ja ...het is indd vervelend dat vervoer maare iigv bedankt!! (y)
|
heel erg bedankt voor jullie hulp ik zal het er is over hebben :) enne ja stoepkrijten kan indd leuk zijn ...als je dat leuk vindt om op deze leeftijd te doen :rolleyes: ;) thnx!!
|
Je moet even de zoekfunctie gebruiken .. want hier is al een enorm topic over met 3 miljoen tips, dan vind je vast iets leuks!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon op het dichtsbijzijnde bankje neerploffen en daar uren lang gaan zitten zoenen ofzo
|
why moeilijk met vervoer? je hebt toch de trein?
|
Citaat:
|
wandelen, fietsen, zwemmen, bioscoop, pretpark, diertuin (kinderboerderij :D), picknicken in een park/bos/veld and so on..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |