![]() |
nwobhm
in het kader van testements en dako's 'de nwobhm moet weer gaan leven' axie (weet de arme jongen zelf nog niks van, maar okee): post hier je gaafste en onbekendste nwobhm bands.
iron maiden saxon angel witch blitzkrieg girlschool samsom disclaimer: dit lijstje is niet om te lten zien hoe goed ik wel niet ben in het onthoudenvanbandnamen, maar alleen ter informatie. MEER! |
ehm wat is "nwobhm" ?
|
laat dat new wave er maaraf, zo dood als de pest :(
emo, bah |
aha.danku,maar ik weet geen 'nwobhm' groepen.
vind ook niet zoveel aan dat lijstje van da konium |
venom
|
wat een naam zeg
|
Metal Church
Tygers Of Pan Tang Flotsam & Jetsam (?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
venom is geen nwobhm!
btw GENIAAL topic!! aargh Iron maiden saxon priest (tot zover t nwobhm is, hehe) diamond head! tygers of pan tang angel witch blitzkrieg demon pact witchfynde killer (de belgische danwel, niet te verwarren met de anderen!) demon grim reaper en nog veel meer! |
Citaat:
|
Citaat:
|
grmlb ga weg
|
:rolleyes:
|
idd ja!
:rolleyes: wat hij bedoelt te zeggen is dat jij iced earth goed vind, en tegelijkertijd saxon, maiden, priest kutbands vind? dat is echt waanzin. conclusie je hebt horror show gehoord en je vond die wel leuk. poser! :P |
ehm volges mij kan dat perfect hoor,en iced earth verschilt toch nog van iron maiden denkik ik :confused: misschien heb ik ook gewoon niet genoeg van IM gehoord ofzo,maar wat ik er van gehoord heb vond ik toch ni echt leuk :confused:
en ik vind horror show eigelijk een niet zo gave cd.something wicked this way coms vink best :p |
aargh
|
wa nu weer dude? ja oke,heb misschien iets te snel mn conclusie getrokken over nwobhm ;)
|
nwobhm heerscht
punt bands zat in dit topic gewoon d/l en een kans geven zoniet ergens anders mekkeren |
De perfecte zuipmuziek.
Verder weinig echte nwobhm bands die ik er aan toe kan voegen. Mischien is crystal eyes wat voor de liefhebbers. |
Ik ken zelf ook alleen maar de grote N.W.O.B.H.M. namen, Venom en Maiden enzovoorts, de rest moet ik nodig eens horen.
|
Citaat:
hou voortaan je kop dicht voordat je weet waar je het over hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha damn sommige reply's hier :(
metal church en flotsam zijn geen nwobhm. iced earth ook niet en crystal eyes al helemaal niet. wel een goede tip haha! ik reken venom trouwens wel bij nwobhm. nog wat bandjes die ik daarstraks (ander forum) al opnoemde split beaver quartz satan crucifixion black axe legend a II z tank turbo dawnwatcher jaguar holocaust gaaf materiaal! |
Dacht al, hoe kan Iced Earth NWOBHM zijn...
ik vind deze shit niet echt geweldig moet ik zeggen, al heb ik een cdtje van Iron Maiden, wat me true maakt. |
Citaat:
ik wil Raven nog toevoegen, of valt dat weer ergens anders onder? 't is iig old-school. :D |
ja raven is idd ook nwobhm. Rock Until You Drop en Live At The Inferno, verplichte kost!
|
Citaat:
ik niet. en wel hierom: vergeleken met de black metal (die die lui zeker beinvloed, zoniet doen ontstaan hebben) gaat de muziek idd de heavy metal kant op, maar dat maakt het nog geen nwobhm. leg het naast later, mede door toedoen van venom ontstane bands als darkthrone, mayhem en consorten, dat klinkt het idd redelijk heavy metal, maar vergelijk je het met ECHTE nwobhm bands, dan zijn er duidelijk punk (teachers pet), thrash en speed elementen te horen. wat niet wegneemt dat ik een 'nwobhm classic' versie van Black Metal heb, maar die is dan ook van neatrecords :) |
Dat je Iron Maiden top vindt hoeft echt niet te betekenen dat je Iced Earth top moet vinden en vica versa snul.
Die 2 bands zijn totaal verschillend. |
Citaat:
|
fuck jou en je axiegroepen.
ONTOPIC HOEREN! get a fucking life en check 220 volt 's uit! the tower! yay! |
Citaat:
Zowiezo moet je live nummers horen, dan zijn ze op hun best. Aanraders zijn The Trooper, Aces High, Hallowed be thy Name, Number of the Beast en Powerslave en een +- 6 minuten versie van Running free En dit is eigelijk gewoon willekeurig. |
Citaat:
|
Alleen af en toe Maiden, heb de schurft aan de rest
|
Ook zo mooi, ik draag nu een t-shirt van Number of the Beast. op de achter kant staat dan een zinnetje uit het nummer en ook 666.
Ben al door enkele medeleerlingne aangesproken op school of ik dat wel vond kunnen en 1 was zelfs zo achterlijk dat ze helemaal ging vragen of ik er achter stond en wat iron maiden betekende :D Heerlijk! (y) Als nog een keer iemand zoiets vraagt zeg ik: Ja ik sta er vol achter. Elke zondag gaan we naar de satanskerk in A´dam, zaterdagavond offeren we een maagd en drinken haar bloed. De rest van de week dansen we naakt om een beeld van Satan heen. Ik heb zlefs enkele geiten thuis rondlopen voor bepaalde rituelen... :p :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar dat was waarschijnlijk ook de bedoeling
|
:( kwou op het topic hierboven drukken
tip (death metal) kvind de muziek maar niiks die nobmwlehosdf |
Citaat:
|
sjonguh flapdrol
ga schoffelen ofzo |